quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Dopeness het volgende:
[..]
och kereltje, over grootspraak gesproken
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dus die neven van jou zijn groter dan de gemiddelde turk van 1.64?
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.Je komt toevallig kleine Turken tegen. Net zoals ik "toevallig" alleen maar Nederlanders tegenkom die in hun broek schijten voor Turken.
Turken zijn juist een van de hardere werkers. Ik werk en ga naar school.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef GSbrder het volgende:
TS is gelegenheidsturk.
Aangezien Turken niet weten wat werken of school is, klaagt dat ook moeilijk.
Dat zeg je nu..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turken![]()
Morgen ookquote:
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zatquote:
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in levenquote:
even quotenquote:
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zat
Gooi jezelf dan weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in leven
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zijn juist een van de hardere werkers ten opzichte van de andere allochtonen.
Ik werk en ga naar school.
houd jezelf niet voor de gekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef jahdaag het volgende:
Nederlandse meisjes hebben geen snor vandaar
Neppe wereld = fokquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?![]()
Ik ben het wel eens met de beste man, als je de snor en de stinkgeur weg denkt is je zusje best te doen.
neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neppe wereld = fok
alles makkelijk, toetsenbord helden.
Ze had niets te willen hoor, ze werd weggegeven door je pa, maar ze vond het wel lekker hoor en ik heb haar geen pijn gedaan zoals je vader voorheen wel deedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.quote:
Er zijn altijd nog gehandicapten waar hij een kans bij maaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef GSbrder het volgende:
Je zit op het atheneum?
Lekker belangrijk, dat niveau kan iedereen aan.
Maak eerst maar eens een universitaire studie af en werk een paar weken 70 uur.
Dan mag je met de grote mensen praten.
ik ben geen hijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Er zijn altijd nog gehandicapten waar hij een kans bij maakt
Klopt, ik bewaar TS zusje in een kooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gaat je nooit lukken. Geen weldenkend mens wilt met een turk in het openbaar gezien worden.
Wij hebben geen verblijfsvergunning nodig en het wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
TS, vanwaar die intense haat voor Nederlanders?
Ts doet zich voor als vrouwquote:
Dat jij je nou ieder weekend laat uitwonen door die Nederlanders en geen zelfrespect hebt.. .ze mogen jou ook niet hoor, vuil zwart wijf. En maar slijmen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Juminelle het volgende:
zou ik ook doen nu het nog kan als je in je eigen land met jongens omgaat word je door je vader en opa levend begraven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik speel metjullie Nederlandse jongens ahahhahaha hihihi hohohohohoho
Vuil zwart wijf?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat jij je nou ieder weekend laat uitwonen door die Nederlanders en geen zelfrespect hebt.. .ze mogen jou ook niet hoor, vuil zwart wijf. En maar slijmen...![]()
Ze vraagt alleen waarom je Nederlanders zo haatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.
Echt waar, je had me te pakken hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is het hatelijkste bericht van het hele topic. Ik haat zulke gore slijmballen. Laatje lekker verder uitwonen. Jij vuil terign hoertje.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanders hebben er moeite mee.
Dat was hun bijdrage aan de mensheid.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef TheDutchHero het volgende:
Spot niet met turken ja !!
Ik ben ontzettend fan van de kebab die ze maken
Oke ik nam je al niet serieus, maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je formuleerde die zin wel zo dat je m'n haat niet goedkeurde. Terwiljl juist jij ook zou moeten haten. gOre tering slijmbal. Je hebt DUIDELIJK een verkeerd beeld van Turken en Turkije.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oke ik nam je al niet serieus, maar dit slaat echt alles![]()
Uit welke opmerking maak jij op dat ik me laat uitwonen? Ik vroeg alleen waar die haat vandaan kwam.
Zit je soms iets dwars? Word je nu soms gestenigd in Turkije omdat papa jou heeft betrapt terwijl je jezelf door een Nederlander heb laten uitwonen?
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Turken die denken dat ze superieur zijn met die zandbak van ze
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Biever het volgende:
[..]
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.![]()
![]()
En de economie doet het beter dan die in Nederland, ze hebben het 2e groeipercentage ter wereld, net na de Chinezen dus. Het is echt niet te vergelijken met Marokko.
Turkije is een seculiere staat, meer seculier dan Nederland.
Hoezo zou ik ook moeten haten? Ik ben zelf half Nederlandsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je formuleerde die zin wel zo dat je m'n haat niet goedkeurde. Terwiljl juist jij ook zou moeten haten. gOre tering slijmbal. Je hebt DUIDELIJK een verkeerd beeld van Turken en Turkije.
Wie wil er nou gered worden door jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
@juminelle, dan is het helemaal onmogelijk om je te redden (ja ik deed zo onaardig met de goede intentie_
Waar leg jij de link met Marokko?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Biever het volgende:
[..]
Türkiye is niet echt een zandbak. Marokko kent wel grote delen woestijn (ook niet overal). Maar Türkiye er behoorlijk afwisselend en kent veel groen.![]()
![]()
En de economie doet het beter dan die in Nederland, ze hebben het 2e groeipercentage ter wereld, net na de Chinezen dus. Het is echt niet te vergelijken met Marokko.
Turkije is een seculiere staat, meer seculier dan Nederland.
En ditquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.
En Turkije meer schapen (en Koerden, tellen die ook mee?)quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Turkije van 1 schaap naar 3 schapen gaat en Nederland van 6 naar 7 koeien heeft Turkije inderdaad meer economische groei maar blijft Nederland meer Koeien houden.
Turkije heeft geen vee meer, ze moeten alles importeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Turkije meer schapen (en Koerden, tellen die ook mee?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |