quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Dopeness het volgende:
[..]
och kereltje, over grootspraak gesproken
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dus die neven van jou zijn groter dan de gemiddelde turk van 1.64?
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja van jij hebt natuurlijk echt cijfers.Je komt toevallig kleine Turken tegen. Net zoals ik "toevallig" alleen maar Nederlanders tegenkom die in hun broek schijten voor Turken.
Turken zijn juist een van de hardere werkers. Ik werk en ga naar school.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef GSbrder het volgende:
TS is gelegenheidsturk.
Aangezien Turken niet weten wat werken of school is, klaagt dat ook moeilijk.
Dat zeg je nu..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Je moet die donner uit je ogen halen mafkees. Nederlanders zijn echt niet bang voor turken![]()
Morgen ookquote:
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zatquote:
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in levenquote:
even quotenquote:
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Dopeness het volgende:
[..]
Dat zei je zusje ook, tot ze weer op me pik zat
Gooi jezelf dan weg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:35 schreef Sinnie het volgende:
[..]
In een wereld waarin turken stemrecht en een mening hebben wil ik niet eens in leven
Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vuile kanker mongool. Je gaat het nu ontkennen maar dit zou je niet in het echt zeggen. Hoerenkind. Maar godzijdank is m'n zusje niet zo makkelijk als jullie Hollandse sletjes. Zelfrespect. En zeker een Nederlands mongooltje zou ze niet dienen.
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turken zijn juist een van de hardere werkers ten opzichte van de andere allochtonen.
Ik werk en ga naar school.
houd jezelf niet voor de gekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef jahdaag het volgende:
Nederlandse meisjes hebben geen snor vandaar
Neppe wereld = fokquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dit is toch echt, of zitten we in een neppe wereld?![]()
Ik ben het wel eens met de beste man, als je de snor en de stinkgeur weg denkt is je zusje best te doen.
neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijzonder, doet niet iedereen dat van jouw leeftijd?
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Neppe wereld = fok
alles makkelijk, toetsenbord helden.
Ze had niets te willen hoor, ze werd weggegeven door je pa, maar ze vond het wel lekker hoor en ik heb haar geen pijn gedaan zoals je vader voorheen wel deedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Probeer je een FoK! date aan dit topic over te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |