Nee liever geklaag dan bij Europa komen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef FreezePop het volgende:
Turkije wil toch zo graag Europeaans zijn?
Dat ze met de bananendoos allemaal gezamelijk naar Nederland komen maakt ze nog geen Europeanen.quote:
Zolang ze maar in hun eigen land blijven is het inderdaad best volkquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Of wat ik ook ben? Je hebt het hier wel over het beste volk.
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders zijn geborenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Of wat ik ook ben? Je hebt het hier wel over het beste volk.
Ze trapte zojuist je wereldbeeld aan duigen.quote:
Animequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze trapte zojuist je wereldbeeld aan duigen.
M'n vader zal jou piemelmans lerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:34 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn klacht is dat mijn piemelmans nog niet in jou heeft gezeten.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n vader zal jou piemelmans leren
ik snap deze zin nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders
chroestjovquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef chroestjov het volgende:
resimleri olmadan bu konunun kıymeti yoktur!
Dat is niet nodig, hij heeft al ervaringquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Turkse vaders met homofiele trekjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schat, je hebt nooit zoveel ervaring als m'n vader. Je durft niet te spreken over je piemelmans in me tegenover hem hoor, houd jezelf niet voor de gek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, hij heeft al ervaring
Eens een turk, altijd een turkquote:
Als hij jou heeft gemaakt, had hij beter nooit ervaring kunnen krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schat, je hebt nooit zoveel ervaring als m'n vader. Je durft niet te spreken over je piemelmans in me tegenover hem hoor, houd jezelf niet voor de gek.
Typisch Nederlands. Je weet niet dat wij Turken verder denken dan die denkbeeldige lijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die denken superieur te zijn omdat ze op een ander stuk grond met een denkbeeldige lijn er omheen dan iemand anders zijn geboren
Aaa dat deed pijn. Please kom langs, morgen oke?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als hij jou heeft gemaakt, had hij beter nooit ervaring kunnen krijgen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Typisch Nederlands. Je weet niet dat wij Turken verder denken dan die denkbeeldige lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |