Welke achterbuurt moet ik wezen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahhahaha grappig sinnie. Ik nodig iedereen die hier zo stoer doet uit bij mij thuis
Kom jij maar hier heen, dan kan je direct mijn bier uit de koelkast pakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aaa dat deed pijn. Please kom langs, morgen oke?
Komen je 56 neven, 34 ooms en 67 homies dan ook?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
hahhahaha grappig sinnie. Ik nodig iedereen die hier zo stoer doet uit bij mij thuis
Penisbaard denkt dat ie humor heeft gevondenquote:
quote:
Hij is een transexsueel en hij werkt in een bordeel!!!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben een lekkere, Turkse jongeman.
De echte achterbuurtbewoners zijn geen Turken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Welke achterbuurt moet ik wezen?
Zeg niet 'volg maar de schotels'
Nee, ik ben alleen. Red me wel in mn eentje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Komen je 56 neven, 34 ooms en 67 homies dan ook?
Je hebt je hoofddoek niet op nu wordt je afgeschoten door baarden met theedoeken op hun hoofd en AK-47's.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De echte achterbuurtbewoners zijn geen Turken.
Ik woon in een mooie, rustige wijk. Nogmaals, ik nodig je uit.
Nee, anime is gewoonquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Penisbaard denkt dat ie humor heeft gevonden
Daar horen Nederlanders ook bij. Die willen zo graag op die mongooltjes lijken. Je medeNederlanders falen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
![]()
Turken, marokkanen, antillianen, molukkers...allemaal 1 pot nat
Verschil is dat wij dit wel in ons land doen, jullie komen hier de boel leegroven en vertrekken dan weer met de bananendoos naar een ander land om te plunderen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar horen Nederlanders ook bij. Die willen zo graag op die mongooltjes lijken. Je medeNederlanders falen.
Ja man.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Verschil is dat wij dit wel in ons land doen, jullie komen hier de boel leegroven en vertrekken dan weer met de bananendoos naar een ander land om te plunderen.
Turken
Turken met een meningquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man.![]()
En wat is het verschil met jou als ik zo'n achterbuurttype ben en jij ook? Ben tenslotte ook hier geboren en je hebt geen flikker meer bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij. Heb evenveel recht op vervuiling van dit land.
De Bosniërs hadden jullie 400 jaar geleden moeten afmaken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinnie ik ga je afmaken, jij kanker Hollander.
je hebt het volgens mij uberhaupt nooit gezien..quote:
Bosniers en Turken zijnbroeders.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
De Bosniërs hadden jullie 400 jaar geleden moeten afmaken.
Waarom durf jij Penisbaard zijn mening in twijfel te trekken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt het volgens mij uberhaupt nooit gezien..
of ben je 1 van de personen die dit zeggen:
"Animatie, gadver dat is dom want het is voor kinderen"
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bosniers en Turken zijnbroeders.
Ik houd van jou.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Biever het volgende:
Merhaba!
Seni seviyorum.
Meer Turks kan ik niet.
Maar ik vind Turken wel super.![]()
![]()
![]()
Echt een bazenvolk!![]()
En kapsalon is onweerstaanbaar!![]()
Als die generatie ze ook weer het land uit hadden gestuurd nadat alle straten weer schoon geveegd waren. Nee, nu zitten wij weer met de gebakken peren. Turken zijn tokkies in het zwartquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Dopeness het volgende:
Er waren nog eens tijden dat me oma zo'n turk in een kelder had
Jij kk kkk kkkkkkkkk joodquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben je er ooit geweest?
En voordat je begint, echte Bosniërs zijn Bosnische Kroaten en Serviers, wie was er eerder?
ik trek iedereen z'n mening in twijfel als hij/zij zegt dat animatie (zowel westerse animatie als japanse Anime; let op het subtiele verschil) voor kinderen vindt..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Waarom durf jij Penisbaard zijn mening in twijfel te trekken?
Als hij zegt dat Anime voor kinderen is, dan is het simpelweg zo. Kind.
ZWART?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Als die generatie ze ook weer het land uit hadden gestuurd nadat alle straten weer schoon geveegd waren. Nee, nu zitten wij weer met de gebakken peren. Turken zijn tokkies in het zwart
Nee ik ben atheïst, en Joden had je daar helemaal niet.quote:
Er waren nog eens tijden dat jouw opa's bang waren voor mijn opa's hier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Dopeness het volgende:
Er waren nog eens tijden dat me oma zo'n turk in een kelder had
Hoe wil je het dan noemen?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Nee ik ben atheïst, en Joden had je daar helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |