quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat toch wel zo een kansloos product. Koop gewoon een goede MacBook
Mekboek.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
Macbookquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat toch wel zo een kansloos product. Koop gewoon een goede MacBook Windows laptop
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ts ligt morgen ochtend in zijn eentje in een slaapzak voor de applestore en wordt gearresteerd omdat hij zwerft.
Applequote:
Woord van het jaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een voorloopjosti, we hebben hem op FOK!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef retorbrapi het volgende:
Dat ding is veel en veels te mooi voor jullie:
[ afbeelding ]
XDquote:
Windowsquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Applede PC's/laptops en iPad dan.
Veel geluk met een standaard die nog niet af is.quote:
Inderdaad! Voordat de HTML 5 standaard gereed is en wijdverbreid gebruikt wordt, is de iPad al een achterhaald antiek ding.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Veel geluk met een standaard die nog niet af is.
Wat is "af"? Praktisch elke technologie is continu in ontwikkeling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Veel geluk met een standaard die nog niet af is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een ding dat je toch nergens mee naartoe neemtquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
De data-abonnementen schijnen belachelijk duur te zijn. ¤40 voor 1GB aan data bij Vodafone
Impliceren dat ik Windows wel goed vindquote:
Mensen die niet weten dat de abonnementen optioneel zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Voor een ding dat je toch nergens mee naartoe neemt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is "af"? Praktisch elke technologie is continu in ontwikkeling.Het is nog een draft, in ontwikkeling dus. Pas als het approved/recommended door het W3C is is het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Mensen die denken dat andere mensen niet weten dat er twee versies van de iPad zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat de abonnementen optioneel zijn
Ja lekker youtube kijken op een duur prul.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef retorbrapi het volgende:
Dat ding is veel en veels te mooi voor jullie:
[ afbeelding ]
Mensen die Vincent hetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat andere mensen niet weten dat er twee versies van de iPad zijn
Reclames doen het dus ook vaak nietquote:
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het is nog een draft, in ontwikkeling dus. Pas als het approved/recommended door het W3C is is het af.
Nee, geen formaliteit. De implementaties zijn nog niet eens geldige HTML5, en de standaard wordt nog aan gewerkt. Nog lang niet alles is geïmplementeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.
Volop in ontwikkeling dus, itt Flash.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, geen formaliteit. De implementaties zijn nog niet eens geldige HTML5, en de standaard wordt nog aan gewerkt. Nog lang niet alles is geïmplementeerd.
Mensen die retorbrapi met 2 b's spellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf retorbrabi noemen
In de rij staan voor wat voor product dan ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef Versvandepers het volgende:
In de rij staan voor Apple product
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volop in ontwikkeling dus, itt Flash.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ga niet janken omdat je geen Iphone iPad kunt betalen please.![]()
Iedereen met een beetje stijl en klasse heeft een Iphone iPad, klaar.
Er wordt zelfs nog aan de standaard gewerkt. Neemt niet weg dat ik HTML 5 100% aanmoedig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.
Kwestie van tijd. Flash is op z'n retour, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.
Donder op met je kanker opmerkingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
Leuk hoor, een iPad gemaakt door chinezen die zelfmoord pleegden omdat jullie zo nodig een iPad moeten
Ik zal blij zijn als Flash eruit is, maar dat is nu nog voorlopig niet het geval.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Flash is aan z'n retour bezig, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen Apple: heeft je vader er gewerkt en meer tijd in Steve gestoken dan in je moeder of is het iets anders?
Ik mis het niet. iPadquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als Flash eruit is, maar dat is nu nog voorlopig niet het geval.
Neger aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen Apple: heeft je vader er gewerkt en meer tijd in Steve gestoken dan in je moeder of is het iets anders?
Vanwege de ultra lage resolutiequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Reclames doen het dus ook vaak niet![]()
En vimeo + youtube leveren al html5 video.. denk dat binnen een jaar alle kwalitatief goede sites wel html5 video hebben...
Ik mis flash totaal niet op mijn iPhone
Ik vind het weglaten van Flash ondersteuning eerder onhandig dan vooruitstrevend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Flash is op z'n retour, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.
Op dit moment wel ja - dat is mijn hele argument.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Ik vind het weglaten van Flash ondersteuning eerder onhandig dan vooruitstrevend.
In de Amerika's wel - hier nog niet.quote:
Had perongeluk jou opmerking gequote ipv de goede, vind dat je juist gelijkt hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja - dat is mijn hele argument.
Ehmmmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:09 schreef Nikmans het volgende:
iPad
Wat kun je er nou mee behalve aan je vrienden laten zien?
MP4-formaat filmpjes, die stelt YouTube ook beschikbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt Youtube eigenlijk op de iPhone/iPod Touch als die geen flash ondersteunt..
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.quote:
Geïmporteerd dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.Behalve dat de baas een Apple fanboy is dan.
En naar het buitenland is geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.Behalve dat de baas een Apple fanboy is dan.
Moet je niet naar bed en je moeder vast bammetjes laten smeren voor morgen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Morgen pas officieel in Nederland.
quote:Android 3.0 Gingerbread will be released in mid- October (around 15 -16th), 2010. First handsets shipping in November/December – for the Holiday Season.
Minimum hardware requirements for Android 3.0 devices are: 1GHZ CPU, 512MB or RAM, displays from 3.5” and higher. (We all, of course, heard that Android handsets with 2GHz CPU’s are coming)
New 1280×760 resolution available for the devices with displays of 4” and higher. (Anyone thinking about Android tablets now? )
Laat me raden, gekeken op een iPhone zonder wifi en de eigenaar was een noob die het begrip jailbreak en 3g unrestrictor niet kende..?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Kinderbijslag het volgende:
[..]
Vanwege de ultra lage resolutieAls ik op Youtube een filmpje keek in HTML5 dan kon je bij veel videos gewoon de Pixels tellen.
Alsof de gemiddelde iPhone-gebruiker zich daarmee bezighoudtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat me raden, gekeken op een iPhone zonder wifi en de eigenaar was een noob die het begrip jailbreak en 3g unrestrictor niet kende..?
Geen idee..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde iPhone-gebruiker zich daarmee bezighoudt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt Youtube eigenlijk op de iPhone/iPod Touch als die geen flash ondersteunt..
99% van de Apple-gebruikers dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee..
Maar mensen die denken dat Steve Jobs de grens trekt
iPad kan veel hoor. En werkt gewoon chill.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Moet je niet naar bed en je moeder vast bammetjes laten smeren voor morgen?
Grote dag voor de witte-gadgets-die-veel-kosten-maar-weinig-kunnen-freaks.
Fijn land, dat China, kopieert en jat massaal en werknemers (burgers) hebben geen rechten. Kijk ons daar niet op aan wil jequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
Leuk hoor, een iPad gemaakt door chinezen die zelfmoord pleegden omdat jullie zo nodig een iPad moeten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iPad kan veel hoor. En werkt gewoon chill.
9,7 multitouch scherm![]()
iOS![]()
Native iPad apps![]()
Noobiez die denken dat Windows/Android op een tablet goed werkt
Waarom zou android niet werken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iOS![]()
Native iPad apps![]()
Tabletquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:26 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iOS![]()
Native iPad apps![]()
Ja das waar..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:23 schreef Trollface. het volgende:
[..]
99% van de Apple-gebruikers dus.
Jailbreaken is ook zo'n lekkere optie.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar..
Maar doelde meer op mensen die aankomen ja omg je kan dit niet met de iPhone en je kan dat niet met de iPhone dus laten we maar snel een android kopen
Niet alle mensen zijn bereid te jailbreaken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja das waar..
Maar doelde meer op mensen die aankomen ja omg je kan dit niet met de iPhone en je kan dat niet met de iPhone dus laten we maar snel een android kopen
Android werkt belabberd op een tablet. Het draait op zoveel verschillende hardware configuraties maar is voor geen 1 geoptimaliseerd. Beetje het Windows verhaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom zou android niet werken?
Oja, wtf zijn native ipad apps?
Nee dat is waar.. Maar mensen moeten niet gaan zeggen van ooh dit kan niet en ooh dat kan niet.. met een Jailbreak kan gewoon zo goed als alles..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn bereid te jailbreaken.
Je kan er zelfs android op stouwen dan.. niet dat je die zooi op je iPhone wil.. maar het kan welquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jailbreaken is ook zo'n lekkere optie.
Maar geen Flashquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee dat is waar.. Maar mensen moeten niet gaan zeggen van ooh dit kan niet en ooh dat kan niet.. met een Jailbreak kan gewoon zo goed als alles..
Bron?quote:[..]
Je kan er zelfs android op stouwen dan.. niet dat je die zooi op je iPhone wil.. maar het kan wel
Owzo, tsja, alle oude iphone apps worden toch wel herontwikkeld voor de ipad right? Dat de volkskrant een beetje opschiet (pressreader is ff geen oplossing hier met een abo)quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Knip.
Native iPad apps = apps die speciaal voor de iPad zijn ontwikkeld en dus optimaal gebruik maken van het touchscreen qua interface.
Veel iPhone apps hebben een iPad equivalent ja. Er zijn sowieso veel iOS developers dus met het app aanbod zit het wel goed.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Owzo, tsja, alle oude iphone apps worden toch wel herontwikkeld voor de ipad right? Dat de volkskrant een beetje opschiet (pressreader is ff geen oplossing hier met een abo)
Windows verhaal is het niet, problemen zijn daar vooral driver gerelateerd. En er zijn inderdaad verschillende hardware configuraties. Maar zolang je hardware krachtig genoeg is is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Android werkt belabberd op een tablet. Het draait op zoveel verschillende hardware configuraties maar is voor geen 1 geoptimaliseerd. Beetje het Windows verhaal.
Native iPad apps = apps die speciaal voor de iPad zijn ontwikkeld en dus optimaal gebruik maken van het touchscreen qua interface.
Bron?quote:
Nee zo'n mooi OS wil je inderdaad niet op een overpriced apparaat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je kan er zelfs android op stouwen dan.. niet dat je die zooi op je iPhone wil.. maar het kan wel
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Applede PC's/laptops en iPad dan.
Werkt vooralsnog alleen op de iPad, en dan nog maar half.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
http://www.downloadsquad.(...)obs-wants-it-or-not/
Mooi kwa uiterlijk geef ik je gelijk in.. Sense ziet er zeer gelikt uit..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee zo'n mooi OS wil je inderdaad niet op een overpriced apparaat.
We hadden het toch over de iPad. En op een touchscreen device krijg je sowieso niet de "full Flash experience" (quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Werkt vooralsnog alleen op de iPad, en dan nog maar half.
Niet echtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mooi kwa uiterlijk geef ik je gelijk in.. Sense ziet er zeer gelikt uit..
Maar daar blijft het ook bij
Dat erbuitengelaten werkt het nog maar half, en is het langzaam.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
We hadden het toch over de iPad. En op een touchscreen device krijg je sowieso niet de "full Flash experience" () omdat Flash uitgaat van een muis en toetsenbord.
Toch wel.quote:
Doet hoeft inderdaad ook niet. Goed gezien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel.
Ik hoef geen bende widgets op mijn homescreen.. verder is er niet veel boeiends aan android t.o.v. iOS
dat is niet verplicht, dus ochquote:
iOS is superieur qua design gebruikservaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doet hoeft inderdaad ook niet. Goed gezien.
En nee IOS is niet veel boeiends ten opzichte van Android. Ook correct.
Nou nee ik vind beide nu niet echt voor elkaar onder doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iOS is superieur qua design gebruikservaring
Ik welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou nee ik vind beide nu niet echt voor elkaar onder doen.
Jij ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh het was toch je eigen mening, ik dacht al
Maar jij bent dan ook een fanboy
Ja daarom zeg ik ook dat ik vind dat beide niet voor elkaar onder doen en daarom heb ik beide apparaten ookquote:
Oeh, dubbel fanboy.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook dat ik vind dat beide niet voor elkaar onder doen en daarom heb ik beide apparaten ook
Knul tssss
Is er niet, zoals er voor 96% van de apparaten geen absolute noodzaak isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Mestras het volgende:
Kan iemand één reden noemen waarom iedereen een iTablet nodig zou hebben?
Nee, niet kopen dus!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Mestras het volgende:
Windows 7quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef ColtZ40 het volgende:
kan windows 7 er op? Apple rommel is zo kut.
Ik ga zo, lekker de wekker vroeg zetten zodat ik 8:00 voor de deur kan staan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef ColtZ40 het volgende:
ga trouwens eens naar bed! Morgen is de grote dag....
Zodat je het aan je matties kunt laten zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Mestras het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die er energie in steken om de producten van de 'tegenstander' af te kraken of er zelfs plaatjes voor maken_!
haha wat doe je tof met je mac doen zonder h45-quadcore kan je niks kan geeneens flash afspelen niks alleen html maar dat kan later pas dus nu niet watquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die er energie in steken om de producten van de 'tegenstander' af te kraken of er zelfs plaatjes voor maken_!
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha wat doe je tof met je mac doen zonder h45-quadcore kan je niks kan geeneens flash afspelen niks alleen html maar dat kan later pas dus nu niet wat
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals die, bedoel je?
Van zulke plaatjes krijg ik altijd een facepalm moment, vooral omdat ze daar gewoon macbook pro's gebruikenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals die, bedoel je?
Hoe verrassend...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef retorbrapi het volgende:
Blijf thuis ofzo. Nu moet ik speciaal voor dat ding vroeg gaan opstaan (8:00 winkels open) en waarschijnlijk moet ik álsnog in de rij gaan staan. Bovendien wordt de kans groter dat dat ding is uitverkocht voordat ik er één heb!
Klacht: mensen die morgen een iPad halen en dus een lange wachtrij creëren en mijn potentiele iPad wegkapen![]()
Antiklacht: Apple
Jij snapt 'm niet helemaal volgens mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe verrassend...
Marginalen en overbodigen kleineren en zelf marginale en overbodige handelingen doen...
Mooi eigen doelpunt, ik wil de herhaling bekijken...
Ik snap wel waar dit topic over gaat, maar ik snap niet waarom je opnieuw op commando hapte...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Jij snapt 'm niet helemaal volgens mij
In ieder geval niet multitasken...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:09 schreef Nikmans het volgende:
iPad
Wat kun je er nou mee behalve aan je vrienden laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |