Vanwege de ultra lage resolutiequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Reclames doen het dus ook vaak niet![]()
En vimeo + youtube leveren al html5 video.. denk dat binnen een jaar alle kwalitatief goede sites wel html5 video hebben...
Ik mis flash totaal niet op mijn iPhone
Ik vind het weglaten van Flash ondersteuning eerder onhandig dan vooruitstrevend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Flash is op z'n retour, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.
Op dit moment wel ja - dat is mijn hele argument.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Ik vind het weglaten van Flash ondersteuning eerder onhandig dan vooruitstrevend.
In de Amerika's wel - hier nog niet.quote:
Had perongeluk jou opmerking gequote ipv de goede, vind dat je juist gelijkt hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Op dit moment wel ja - dat is mijn hele argument.
Ehmmmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:09 schreef Nikmans het volgende:
iPad
Wat kun je er nou mee behalve aan je vrienden laten zien?
MP4-formaat filmpjes, die stelt YouTube ook beschikbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt Youtube eigenlijk op de iPhone/iPod Touch als die geen flash ondersteunt..
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.quote:
Geïmporteerd dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.Behalve dat de baas een Apple fanboy is dan.
En naar het buitenland is geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:11 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wazig een maat van mij heeft hem al weken, misschien wel maanden. Gratis van de zaak zonder enige rede.Behalve dat de baas een Apple fanboy is dan.
Moet je niet naar bed en je moeder vast bammetjes laten smeren voor morgen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Morgen pas officieel in Nederland.
quote:Android 3.0 Gingerbread will be released in mid- October (around 15 -16th), 2010. First handsets shipping in November/December – for the Holiday Season.
Minimum hardware requirements for Android 3.0 devices are: 1GHZ CPU, 512MB or RAM, displays from 3.5” and higher. (We all, of course, heard that Android handsets with 2GHz CPU’s are coming)
New 1280×760 resolution available for the devices with displays of 4” and higher. (Anyone thinking about Android tablets now? )
Laat me raden, gekeken op een iPhone zonder wifi en de eigenaar was een noob die het begrip jailbreak en 3g unrestrictor niet kende..?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef Kinderbijslag het volgende:
[..]
Vanwege de ultra lage resolutieAls ik op Youtube een filmpje keek in HTML5 dan kon je bij veel videos gewoon de Pixels tellen.
Alsof de gemiddelde iPhone-gebruiker zich daarmee bezighoudtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Laat me raden, gekeken op een iPhone zonder wifi en de eigenaar was een noob die het begrip jailbreak en 3g unrestrictor niet kende..?
Geen idee..quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde iPhone-gebruiker zich daarmee bezighoudt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:10 schreef Paxcon het volgende:
Hoe werkt Youtube eigenlijk op de iPhone/iPod Touch als die geen flash ondersteunt..
99% van de Apple-gebruikers dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:21 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee..
Maar mensen die denken dat Steve Jobs de grens trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |