quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat is "af"? Praktisch elke technologie is continu in ontwikkeling.Het is nog een draft, in ontwikkeling dus. Pas als het approved/recommended door het W3C is is het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Mensen die denken dat andere mensen niet weten dat er twee versies van de iPad zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:58 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat de abonnementen optioneel zijn
Ja lekker youtube kijken op een duur prul.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:52 schreef retorbrapi het volgende:
Dat ding is veel en veels te mooi voor jullie:
[ afbeelding ]
Mensen die Vincent hetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Mensen die denken dat andere mensen niet weten dat er twee versies van de iPad zijn
Reclames doen het dus ook vaak nietquote:
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Het is nog een draft, in ontwikkeling dus. Pas als het approved/recommended door het W3C is is het af.
Nee, geen formaliteit. De implementaties zijn nog niet eens geldige HTML5, en de standaard wordt nog aan gewerkt. Nog lang niet alles is geïmplementeerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.
Volop in ontwikkeling dus, itt Flash.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, geen formaliteit. De implementaties zijn nog niet eens geldige HTML5, en de standaard wordt nog aan gewerkt. Nog lang niet alles is geïmplementeerd.
Mensen die retorbrapi met 2 b's spellenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:02 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf retorbrabi noemen
In de rij staan voor wat voor product dan ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef Versvandepers het volgende:
In de rij staan voor Apple product
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Volop in ontwikkeling dus, itt Flash.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ga niet janken omdat je geen Iphone iPad kunt betalen please.![]()
Iedereen met een beetje stijl en klasse heeft een Iphone iPad, klaar.
Er wordt zelfs nog aan de standaard gewerkt. Neemt niet weg dat ik HTML 5 100% aanmoedig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:00 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Formaliteit. HTML5 wordt al overal gebruikt.
Kwestie van tijd. Flash is op z'n retour, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:04 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En nog niet af, en nog geen standaard, dus nog geen geldige opvolger. Alhoewel ik natuurlijk niet kan wachten tot HTML5 af en overal geïmplementeerd is.
Donder op met je kanker opmerkingen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:59 schreef Ferb het volgende:
Leuk hoor, een iPad gemaakt door chinezen die zelfmoord pleegden omdat jullie zo nodig een iPad moeten
Ik zal blij zijn als Flash eruit is, maar dat is nu nog voorlopig niet het geval.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Flash is aan z'n retour bezig, en iPads en iPhones brengen dat alleen maar in een stroomversnelling.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen Apple: heeft je vader er gewerkt en meer tijd in Steve gestoken dan in je moeder of is het iets anders?
Ik mis het niet. iPadquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als Flash eruit is, maar dat is nu nog voorlopig niet het geval.
Neger aub.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat heb jij precies tegen Apple: heeft je vader er gewerkt en meer tijd in Steve gestoken dan in je moeder of is het iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |