Mensen die oordelen over een telefoon die ze nog nooit aangeraakt hebben of huilie doen dat ze het niet kunnen betalenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef Nico_Galijk het volgende:
Iphone![]()
Mensen die achter een hype aanlopen
Mensen die de hoofdprijs voor inferieure producten neerleggen
Applewat een topbedrijf dat het ze lukt om zulke schapen binnen te krijgen.
Iphone 3GS was al kutquote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op
Ja jongens de iPhone 4 is kut omdat hij nauwelijks meer kan als de iPhone 3gs.
En het is geen mac het is een iPhone.. macs draaien op OSX en iPhones op iOS
Wat heeft Mac er eigenlijk mee te maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:14 schreef nicoo het volgende:
Mijn broer wil zn net bestelde HTC Desire inruilen voor een Iphone 4g.
Klacht: Iphone
Klacht 2: Mac
Antiklacht: Tietjes
T is een iPhone 4.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Iphone 3GS was al kut
En als je dan niet eens kan bellen met de 4GS, wat verwacht je dan wat we zeggen
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik wegquote:Op maandag 19 juli 2010 17:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die oordelen over een telefoon die ze nog nooit aangeraakt hebben of huilie doen dat ze het niet kunnen betalen
Dat.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ga niet janken omdat je geen Iphone kunt betalen please.![]()
Iedereen met een beetje stijl en klasse heeft een Iphone, klaar.
En een MacBook (Pro) en een iPod.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:27 schreef btChr het volgende:
Ga niet janken omdat je geen Iphone kunt betalen please.![]()
Iedereen met een beetje stijl en klasse heeft een Iphone, klaar.
Dit. Idee van de iPhone is (was) werkelijk briljant, de utivoering destijds ook maar het innovatieve is eraf en nu heeft Android het stokje over genomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik weg![]()
[ afbeelding ]
Even zonder gekheid, de eerste Iphone was een redelijke innovatie voor de telefoonmarkt en toen was ik er ook redelijk van gecharmeerd. Maar de opvolgers slaan nergens meer op. na 3 versies kan je eindelijk video's opnemen en Apple doet alsof het een innovatie in de telefoonmarkt is (net als videobellen nu) ik heb verder de 3g en 3gs vast gehad bij het verlengen van mn abbo maar ben telkens zonder spijt voor een andere telefoon gegaan.
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:28 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Als je de Iphone4 aanraakt valt het bereik weg![]()
[ afbeelding ]
Even zonder gekheid, de eerste Iphone was een redelijke innovatie voor de telefoonmarkt en toen was ik er ook redelijk van gecharmeerd. Maar de opvolgers slaan nergens meer op. na 3 versies kan je eindelijk video's opnemen en Apple doet alsof het een innovatie in de telefoonmarkt is (net als videobellen nu) ik heb verder de 3g en 3gs vast gehad bij het verlengen van mn abbo maar ben telkens zonder spijt voor een andere telefoon gegaan.
Ik heb de Iphone 4 een keer laten vallen, daar functioneerde hij beter in dan in al het andere. Wat een droeftoeter apparaat is het. Voor autisten die geen autisten willen lijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.
Heb jij de iphone 4 wel eens vast gehouden dan?
Mensen die oordelen over een product gebaseerd op blogs en de media
Dit dus.. hetzelfde wat met Apple (10-20?) jaren geleden gebeurde op de computermarkt gebeurt nu op de telefoonmarkt. Ze zijn innovatief, blijven hangen, zijn zo gesloten als wat voor developers en een concurrent haalt ze in (toen Windows, nu Android)quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Idee van de iPhone is (was) werkelijk briljant, de utivoering destijds ook maar het innovatieve is eraf en nu heeft Android het stokje over genomen.
Dat is ook de reden dat Android 2 keer zo goed verkoopt als de iPhone.
quote:In de Verenigde Staten staat op dit moment nog steeds het BlackBerry OS op de eerste plaats met een marktaandeel van 36 procent. Daarna volgt inmiddels Android met een marktaandeel van 28, gevolgd door Apple OS met 21 procent.
Zegt een feyenoord autistquote:Op maandag 19 juli 2010 17:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb de Iphone 4 een keer laten vallen, daar functioneerde hij beter in dan in al het andere. Wat een droeftoeter apparaat is het. Voor autisten die geen autisten willen lijken
Hebben we het hier nou over voetbal of over een kut mobiel dat zich een Iphone mag noemen?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zegt een feyenoord autist![]()
De iPhone 4 staat tenminste nog met regelmaat op 1, kun je van feyenoord niet zeggen
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:22 schreef Nico_Galijk het volgende:
Iphone![]()
Mensen die achter een hype aanlopen
Mensen die de hoofdprijs voor inferieure producten neerleggen
Applewat een topbedrijf dat het ze lukt om zulke schapen binnen te krijgen.
Ik wilde een opmerking maken over perron 1 met de treinvakantie richting ......quote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De iPhone 4 staat tenminste nog met regelmaat op 1, kun je van feyenoord niet zeggen
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Bij de iPhone 4 die ik vast gehouden heb niet, en er staan zat filmpjes op youtube waar het bereik niet verminderd.
Heb jij de iphone 4 wel eens vast gehouden dan?
Mensen die oordelen over een product gebaseerd op blogs en de media
En daarom hou ik van apple.. het is gesloten dus je krijgt geen rotzooi op je telefoon. Bij android kan 1/5 apps in je persoonlijke gegevens kijken, nou als het daar naar toe gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Dit dus.. hetzelfde wat met Apple (10-20?) jaren geleden gebeurde op de computermarkt gebeurt nu op de telefoonmarkt. Ze zijn innovatief, blijven hangen, zijn zo gesloten als wat voor developers en een concurrent haalt ze in (toen Windows, nu Android)
[..]
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.dadelijk met Froyo is het helemaal feest
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:35 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een Desire heb en mijn interesse na de 3gs totaal verloren is gegaan.dadelijk met Froyo is het helemaal feest
Als je dat vergelijk wilt makenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |