Toch wel.quote:
Doet hoeft inderdaad ook niet. Goed gezien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toch wel.
Ik hoef geen bende widgets op mijn homescreen.. verder is er niet veel boeiends aan android t.o.v. iOS
dat is niet verplicht, dus ochquote:
iOS is superieur qua design gebruikservaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Doet hoeft inderdaad ook niet. Goed gezien.
En nee IOS is niet veel boeiends ten opzichte van Android. Ook correct.
Nou nee ik vind beide nu niet echt voor elkaar onder doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
iOS is superieur qua design gebruikservaring
Ik welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou nee ik vind beide nu niet echt voor elkaar onder doen.
Jij ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh het was toch je eigen mening, ik dacht al
Maar jij bent dan ook een fanboy
Ja daarom zeg ik ook dat ik vind dat beide niet voor elkaar onder doen en daarom heb ik beide apparaten ookquote:
Oeh, dubbel fanboy.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik ook dat ik vind dat beide niet voor elkaar onder doen en daarom heb ik beide apparaten ook
Knul tssss
Is er niet, zoals er voor 96% van de apparaten geen absolute noodzaak isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Mestras het volgende:
Kan iemand één reden noemen waarom iedereen een iTablet nodig zou hebben?
Nee, niet kopen dus!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:28 schreef Mestras het volgende:
Kan iemand één reden noemen waarom iedereen een iTablet nodig zou hebben?
Windows 7quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:40 schreef ColtZ40 het volgende:
kan windows 7 er op? Apple rommel is zo kut.
Ik ga zo, lekker de wekker vroeg zetten zodat ik 8:00 voor de deur kan staan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef ColtZ40 het volgende:
ga trouwens eens naar bed! Morgen is de grote dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |