Daarom is het dus handig even wat andere sites te testenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurtquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom is het dus handig even wat andere sites te testen![]()
Want feit is wel dat FOK! ook een handje heeft van slecht laden / beetje bokken soms.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurt
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
de doos waar je internet uit komt heeft gaatjes, je hebt exact zo'n gaatje op je laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Ik zou niet weten hoe dat moest
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag worden
maar dat betekend niet dat hij altijd traag hoeft te zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.
prop gewoon een draadje in je router en het ander end in je bookie. En probeer het zo eens een tijdje.
Zeg maar net als in Landal
Nee dat kan echt met dipjes gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manierquote:Het maakt vast nog wel uit wát voor draadje, dus dat ga ik maar niet zelf fröbelen
Ik vraag het van het weekend wel ff aan Heer G, of hij het weet. Thanks!
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthoudenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat kan echt met dipjes gaan
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manier
Wat een nare beeldvorming.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthouden
en je laptop heeft zweterige gladde handen...
Op het werk is USB-kabel in netwerkpoort een regelmatig voorkomend fenomeen. Die is nl. precies even breed en het lijkt dan best te passen, het blijft iig zitten zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjesquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjes
en de laptop is soms sjacho
ja dat heb ik inderdaad ook wel eens gedaan, als je even blind achter de kast een kabeltje probeert te prikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op het werk is USB-kabel in netwerkpoort een regelmatig voorkomend fenomeen. Die is nl. precies even breed en het lijkt dan best te passen, het blijft iig zitten zeg maar
Mijn hersenen konden de stroom aan info hier niet verwerken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
allemaal naar bed gegaan zonder het te zeggen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hersenen konden de stroom aan info hier niet verwerken.
Wat ben jij onaardig.quote:
das een brainfart, komt door een overload aan infoquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig.![]()
Ook onaardig is dat ik achter de bank echt een craplucht ruik, maar geen drolletje of andere ongerechtigheden zie. Ik hoop maar dat eentje een heul dikke scheet heeft gelaten.
Ik had het over mijn hersenenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig.![]()
Ook onaardig is dat ik achter de bank echt een craplucht ruik, maar geen drolletje of andere ongerechtigheden zie. Ik hoop maar dat eentje een heul dikke scheet heeft gelaten.
Maar je quotte mij.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
sorry, ik zit in de matrix dus mijn fok bleef het gewoon doen
Zal het nooit meer doenquote:
Deed je het weer!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Minder treinen rond Schiphol. En de dag nadat ik er moet zijn rijdt het vanuit mijn richting weer normaal. Nu moet ik waarschijnlijk nog een half uur eerder vertrekken om op een beetje een nette tijd op de luchthaven te zijn.
A.s. zondag!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou precies?
En dat zal je altijd zien he?![]()
Ik verbaas me er altijd over hoe muzikaal ze is en dat ze echt dingen kan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Erik, hoe vind jij deze van Gaga?
Ik vind hem zó tof! Alles er aan, het dramatische gedoe, hoe ze er uit ziet, hoe ze daar live zingt en piano speelt.... Gawd!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A.s. zondag!![]()
Nu gaan we (waarschijnlijk) om kwart over 8 ipv kwart voor 9 (dus niet al te vroeg), maar 4 minuten overstaptijd in Amsterdam of en uur wachten op de volgende trein vind ik wat te link en stresserig. Dan maar flink tax free shoppen op Schiphol of zo.
Very unlike me heb ik nog geen item klaarliggen voor in de backpack!Maar wel al een paklijst gemaakt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoe muzikaal ze is en dat ze echt dingen kan.
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net aan het zappen en toen was ze bij Oprah en toen zag ik nog net een flits van dit nummer. Dus heb het even opgezocht en ze ziet er voor haar doen in deze clip ook zo mooi uit!
En wat een live optreden he, wat een stem
Trust!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:25 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Mijn eerste vakaaaaansie dag!![]()
Uitslapen!![]()
Die missie is niet gelukt dus.
Zondag.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog ff afscheid van de poezels nemen eerst![]()
[..]
RARAH AHAHAHAH
Jah.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog ff afscheid van de poezels nemen eerst![]()
Toen lag ik al op 1 oor. Of op m'n achterhoofdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh la la
Gaga was zo leuk bij Oprah gister!
Ja gister op m'n weg naar bed nog ff half gelezenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah.![]()
Had je gelezen dat ze vandaag al allemaal vertrekken? En nu twijfel ik weer, want ik vond vanmorgen halfvaste drolletjes ipv diarree. Maar ik denk dat ik ze sowieso in het asiel achterlaat, kunnen ze daar morgen kijken of ze alsnog kittendag klaar zijn en dan kom ik met alle liefde alsnog op en neer.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gister op m'n weg naar bed nog ff half gelezenVervelend dat het dan zo moet aflopen, hopelijk zijn ze nog op tijd kittendag-ready, en anders vinden ze ook vanuit het asiel wel een mooi huisje, toch?
Ja dat is ook zo, en voor jezelf ook een fijnere afsluiting dan ze naar het asiel brengenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Maar het zou zo leuk zijn als dat morgen al was. En met een live verhaaltje erbij gaat adoptie toch een stukje sneller denk ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen lag ik al op 1 oor. Of op m'n achterhoofd
Dri ejaar geleden elke dag, maar dat had een hele goede reden achterafquote:
Je weet dat ik gek ben van spinning en daarna even een sauna pakken? Nou, dat en dan te lang rondlopen met een ontstoken blinde darmquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
Wat was de goede reden? (Of hou je dat liever privé, ook begrijpelijk natuurlijk)
Hoop ook voor je dat het snel wegtrekt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:55 schreef Ml-etje het volgende:
Morning![]()
Iemand iets van Gb gehoord hoe ze het heeft btw?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat ik gek ben van spinning en daarna even een sauna pakken? Nou, dat en dan te lang rondlopen met een ontstoken blinde darmEn ik maar denken dat ik iets verkeerds gegeten had. Drie dagen later zat ik naar een echo te kijken en kon ik mijn eten van de laatste dagen prima zien rondzweven op plekken waar het niet hoort
Bleegh das mooi klote. Nooit meer gevonden waar de pijn vandaan kwam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een jaar last gehad van die operatie. vandaar de buikpijnZelfs naar een psych gegaan, omdat ik echt dacht dat ik gek werd: zat het tussen mijn oren?
Dus ja, nu mag je lachen, doe ik ook, maar toen heb ik echt een ***jaar gehad. Heb je een reis gewonnen naar Istanbul op de vakantiebeurs, moet je met 35 graden en buikpijn de toerist uithangen. Ik was kapot na zo'n dag, alsof er 30 sabels in mijn buik gestoken waren
Nee, dat was het rare en vandaar ook de psych. Second opinion kwam ook niets uit. Nou ja, ik ben wel volledig doorgelicht: CT, echo, scopie (zonder roesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bleegh das mooi klote. Nooit meer gevonden waar de pijn vandaan kwam?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een jaar last gehad van die operatie. vandaar de buikpijnZelfs naar een psych gegaan, omdat ik echt dacht dat ik gek werd: zat het tussen mijn oren?
Dus ja, nu mag je lachen, doe ik ook, maar toen heb ik echt een ***jaar gehad. Heb je een reis gewonnen naar Istanbul op de vakantiebeurs, moet je met 35 graden en buikpijn de toerist uithangen. Ik was kapot na zo'n dag, alsof er 30 sabels in mijn buik gestoken waren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:03 schreef rubje het volgende:
@greys: hoe krijg jij zo een leuke avatar? die wil ook, oid
Ja, het kan, er is ook een prachtige naam voor die ik weer kwijt ben. Natuurlijk is er nog fantoompijn, maar dat was het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lachen was ook alleen om je beschrijving van het rondzwervende eten
Maar joh, wat klote! Kan me voorstellen dat als ze alles verder onderzocht hebben dat je gaat denken dat het tussen je oren zit. Kán het eigenlijk echt, letterlijk echt pijn hebben maar dat je je dat inbeeldt?
Heb je geen dakdragert of trekhaak?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Het is heel mooi weer dus ik denk ik ga met de kindjes naar het strand... Zijn er 2 logeesPast niet in de auto enzo
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Het is heel mooi weer dus ik denk ik ga met de kindjes naar het strand... Zijn er 2 logeesPast niet in de auto enzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?Zo warm is het niet toch? Net 20 graden en ze geven voor straks regen op
Huh?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kofferbak?
Zag ik je van de week niet posten in dat NWS topic over dat ongeluk in Wassenaar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je geen dakdragert of trekhaak?
Ik heb een kofferbak jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?Zo warm is het niet toch? Net 20 graden en ze geven voor straks regen op
quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eerder dan, maar dan is dat topic nu weer omhoog geschopt
Dat ongeluk in Wassenaar. Met die jongeren er in. Twee zaten in de kofferbak...
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou eerder dan, maar dan is dat topic nu weer omhoog geschopt
Dat ongeluk in Wassenaar. Met die jongeren er in. Twee zaten in de kofferbak...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien straalt het overal waar Tombo zich bevindt!
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.![]()
En dit was uiteraard een garpje
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Bovendien straalt het overal waar Tombo zich bevindt!
Nou idd...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh dat, ja dat is al even geleden hoor. Maar dat was ook uberstom natuurlijk.![]()
quote:En dit was uiteraard een garpje
Ik zie het nu ook. Toen had ik mot met Mirjamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Topic is weer een beetje actueel ivm uitspraak van de rechter.
Dat las ik gister en toen zag ik jouw reacties, maar die waren idd al van 2009
Met de deur in huis vallen krijgt wel een nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Dit nog gezien?
Die eerste foto... joehoeeeeeeeee! *plons*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Greys het volgende:
Dit nog gezien?
Die eerste foto... joehoeeeeeeeee! *plons*
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen krijgt wel een nieuwe dimensie.
Ik wil er nog een keer mee duiken. Gespot heb ik ze ook, die staartshot die iedereen maakt moest ook natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
De spotters kwamen om walvissen te zien.
Nou... dát is gelukt!
Ja, daardoor kwam ik dus bijna te laatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland![]()
![]()
Op zoek naar de A9
Dat kan ik nietquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daardoor kwam ik dus bijna te laat
Wutquote:Vermoedelijk was de bestuurder op zoek naar de A9 maar was hij verdwaald. Volgens een woordvoerder van de politie dacht de man dat hij via het spoor naar Alkmaar kon. Hij is aangehouden.
quote:
Standaard toch. Weer zo'n nietszeggend kabinet .quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland En dit
Heeft die draak straks toch nog z'n zin![]()
Eerst de boel torpederen, en nu vrijwel niks anders meer kan (of rechts moet lukken) kan hij lekker z'n eisen neerleggen. Eerst vond hij toch dat ze 'nederig' moesten zijn en het gepast was even niet te regeren. Maar nu ze het pluche ruiken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil er nog een keer mee duiken. Gespot heb ik ze ook, die staartshot die iedereen maakt moest ook natuurlijk
Whehehehehe.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu een paar jaar achter elkaar steeds een maand naar Zuid-Afrika geweest (familie woont daar) en de eerste keer dat ze er kwamen hebben ze van een punt van een walvisstaart en een stukje rug echt 30 foto's staan maken, zo verguld waren ze dat ze de walvis zagen. Niet wetende dat toen ze 3 minuten verder rijden bij een baai kwamen waar het er van stikte op dat moment en dat ze dus nog véél mooiere foto's konden maken
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard toch. Weer zo'n nietszeggend kabinet .
Tja, zo'n middenkabinet is iig niets, dan wordt er weer 4 jaar niets beslotenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bij
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gun ik het nog meer aan een rechts kabinet. Gewoon omdat dat meer recht doet aan de verkiezingsuitslag. Maar dan zitten ook die draken van het CDA er weer bij
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te esquote:
Ja kan me niet voorstellen dat die wat ziet in rechts, die zal ook wel aansturen op middenkabinet. Ligt weer veel te macht nu bij die Verhagenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Verhagen gaat dat gewoon weer onderuit schoffelen natuurlijk, pogingen tot rechts.
Met influisteren van Lubbers
Tu es un crepe du panquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te es?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombola, c'est en tous temps lumineux où te es?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat die wat ziet in rechts, die zal ook wel aansturen op middenkabinet. Ligt weer veel te macht nu bij die Verhagen![]()
Maar slim gespeeld, eerst een beetje de boot afhouden en wachten tot ze dan wel Paars-plus moeten proberen, en als dat dan faalt staat hij ineens vele malen sterker aan de onderhandelingstafel
quote:
Fermé ton tête!quote:
Ik denk dat dat z'n ergste nachtmerrie isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel slim gespeeld.
Ben echter benieuwd of ze hem houden aan zijn uitspraak dat hij best bereid is om over rechts te praten, als eerst Rutte en Wilders het maar eens werden. Die zijn het aardig eens namelijk, inmiddels... Dus ik neem aan dat men Verhagen nu kan 'dwingen' in elk geval met ze te praten.
Een koeienpan?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:08 schreef tombolafan het volgende:
Tu t'en va...
L'amour a pour toi,
Le sourire d'un autre
Ah okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik vanavond geen zin heb om alleen terug te gaan
Als ik vanavond geen zin heb om naar huis te gaan
Als ik vanavond geen zin heb om mijn bek te houden
Als ik vanavond zin heb om te schreeuwen tot mijn stem breekt
Patrick Bruel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is HVJNTB?????quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
ESF![]()
You know you love itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hou van je nooit te breken?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is HVJNTB?????
[..]
You know you love it
Ach laat die jongen ook eens een keer een beetje per ongeluk in z'n onderbroekje komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om die vlekjes!
quote:
Echt?quote:
Nou idd...quote:Waarom ik weet dat![]()
quote:je kent me niet
Gadver, gaan we daar weer over beginnen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach laat die jongen ook eens een keer een beetje per ongeluk in z'n onderbroekje komen
Hou van je, niet te brekenquote:
Veel Liefs En KusJES.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om die vlekjes!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Belle
C`est un mot qu`on dirait inventé pour elle
Quand elle danse et qu`elle met son corps à jour
Tel un oiseau qui étend ses ailes pour s`envoler
Alors je sens l`enfer s`ouvrir sous mes pieds
De titel zegt me wel vaag wat. Maar als je zou zeggen zing eens een stukje van een Bruel liedje dan zou ik het echt niet weten. Maar hij is wel populair toch? Ook muzikaal? Of dat niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je dat nummer?
Casser la voix? Dat refrein vind jij zelfs nog wel mooi volgens mij
jE w33t t0g, 0nze l1efdE 1s n1eT t3 br3kEn!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
Maar dat 'hou van je, niet te breken'...
waar slaat dat laatste gedeelte op dan? Da's iets te letterlijk vertaald uit een andere taal ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
jE w33t t0g, 0nze l1efdE 1s n1eT t3 br3kEn!
quote:
quote:Op 02-10-2009 17:57 schreef Garisson72
[..]
Hey!
Zijn we al virtueel getrouwd? Gaat ook snel hè!
O je hebt ook je fobo uitgemest, zie ik! Ziet er weer maagdelijk uit. Ik heb laatst hetzelfde gedaan, all be it niet zo rigoreus als jij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt je Fobo toen ooit leeggegooid, dus alles is wegggggg
Ben ik dan echt de enige brave fokker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt je Fobo toen ooit leeggegooid, dus alles is wegggggg
Maar! Als troots ben ik wel een sappige roddel op het spoor! Ook jij hebt een FOK!-eega!
hoi!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige brave fokker?
troost, troots, what's in a name.quote:
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, je allereerste bericht in mijn fobo ooit was ook zo geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige brave fokker?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...
JIJ hebt zoiets in ZIJN fobo gepost hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn berichtje dat ik bedoelde aan mij is weg, heb fobo opgeruimd.
Iets als fr13nDs 4eVah ofzoiets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Lijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik vind haar net een Playboy bunny, en ik dacht eerst hij met zn handen... nouja.. you do the mathquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben ons huwelijk nooit geconsumeerd.
In tegenstelling tot....
[ afbeelding ]
Meer foto's (sommige zijn ECHT mooi, of je Yo en Wes nou leuk vindt of niet):
Yo en Wes getrouwd #7 En nu op huwelijksreis
[..]
Ik heb het eens teruggezocht, maarre...
JIJ hebt zoiets in ZIJN fobo gepost hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I haz a stalker.
brb even KLB topic openen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2010 11:39:12 ]
Ja, dat was van jou naar hem volgens mij hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn berichtje dat ik bedoelde aan mij is weg, heb fobo opgeruimd.
Iets als fr13nDs 4eVah ofzoiets
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I haz a stalker.
brb even KLB topic openen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was van jou naar hem volgens mij hoor
Het staat namelijk nog wel in ZIJN fobo:
Fotoboek van Loveless85
Okee okeequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nah, geloof me nou maar gewoon
Dat berichtje is nav al eerdere berichtjes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind haar net een Playboy bunny, en ik dacht eerst hij met zn handen... nouja.. you do the math![]()
En die lipstick kusjes op z'n bovenarm... asjeblieft
je kunt berichten verwijderen. En de rest leeglaten volgens mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan je je fobo ook opheffen? Of alleen leeg halen?
Oh dat is het dus wel goed ja dat ze als bunny er bij loopt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was voor hun Moulin Rouge feest daar.
Dan is haar outfit niet zo gek hoorDe rest van de dagen zag ze er helemaal niet hoerig uit.
quote:
Ja, en het locken zodat er niet meer gereageerd kan worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kunt berichten verwijderen. En de rest leeglaten volgens mij
Nee joh, wij hebben toch nooit ruzie?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Begonnen wij niet met ruzie? Of in elk geval dat ik je irritant vond?
En dat we dat toen enigszins hadden glad gestreken en dat jij toen fr13ndS 4eVah schreef ofzo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat is het dus wel goed ja dat ze als bunny er bij loopt.
Moest hij z'n SBS-pak niet aan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, wij hebben toch nooit ruzie?
Leuke fotoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een leuke fotoOok bij het Moulin Rouge feest.
Verder kijken de geïnteresseerden maar in het andere topic en zal ik over Yo ophouden
[ afbeelding ]
Zij ziet er lekker uit daarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een leuke fotoOok bij het Moulin Rouge feest.
Verder kijken de geïnteresseerden maar in het andere topic en zal ik over Yo ophouden
[ afbeelding ]
Nou, ik ben wel zo'n oppas die ook de bezoekende kindjes op hun lazer geeft als dat moet hoorquote:
Gooi je dan de PC uit het raam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel zo'n oppas die ook de bezoekende kindjes op hun lazer geeft als dat moet hoor
Daarom komen ook niet alle kindjes uit de klas graag bij ons spelen
En ze moeten het wagen om bijvoorbeeld die pc ECHT weer aan te doen, dan zijn ze de lul
Ja zelf zit ze wel de hele dag te fobo-sletten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje, waarom mag hij eigenlijk niet aan?
Omdat ze 2 vriendinnetjes te spelen hebben, niet met zijn 4en achter de pc kunnen en het dan standaard ruzie wordt (en de moeder ook liever niet heeft dat ze er al te vaak achter zit). Ze zijn 7 en 5, die spelen maar met barbies ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje, waarom mag hij eigenlijk niet aan?
Nee, die visite-kindjesquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zelf zit ze wel de hele dag te fobo-sletten!![]()
Ik snap die kinderen wel.
ANARCHY
Ze is gewoon bang dat ze vergeten is uit te loggen van fok! op die pc en dat we opeens posts van tombo in PUB zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen wel.
ANARCHY
En dan weet je niet meer wat waar in moet natuurlijk daarnaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
Nee, die visite-kindjes![]()
Nee hoor, dan krijgen ze op hun lazer, geen snoep meer, gaan ze elk in een aparte kamer voor een bepaalde tijd en daarna haal ik wat stekkers los zodat ie sowieso niet meer aan kan
Ik slet heul niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan weet je niet meer wat waar in moet natuurlijk daarna
ja het meeste werkt gewoon via het male/female systeem. En het pas maar op 1 manierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul niet!Er is maar 1 fobo waar ik in rondhang
![]()
[..]
Zeg![]()
![]()
Ik ben best technisch hoor schat
quote:AMSTERDAM - Informateur Ruud Lubbers wil dat Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) met elkaar om tafel gaan. Dat heeft het Bureau Woordvoering Kabinetsformaties vrijdag laten weten.
Volgens Lubbers is uit de gesprekken met fractievoorzitters al snel gebleken dat een onderzoek naar 'reële' kabinetsopties alleen kan als eerst onderzoek heeft plaatsgevonden naar 'samenwerking' tussen VVD/PVV/CDA.
De informateur stelt te benadrukken dat het gaat om samenwerking, omdat hij ook wil dat een VVD/CDA-kabinet met gedoogsteun van de PVV wordt onderzocht.
Lubbers vraagt de drie partijen onderlinge gesprekken aan te gaan, dus zonder tussenkomst van hemzelf als informateur. Dit, omdat het onderzoeken van een minderheidskabinet niet onder zijn opdracht valt.
Hij vraagt de fractievoorzitters hem 'in de loop van komende week - kan het op zeer korte termijn - te berichten welke mogelijkheden zij zien'.
De informateur zegt zich bewust te zijn van de uitlatingen van CDA-leider Maxime Verhagen dat 'coalitievorming met de PVV een brug te ver zou kunnen blijken'.
Nou! Zelfs als dat niet zo is ben ik technisch hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja het meeste werkt gewoon via het male/female systeem. En het pas maar op 1 manier
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
Uit een ander topic, ik verslikte me in mijn cracker
[ afbeelding ]
Wel hoorquote:
Echt? Hier is het echt heet en zonnigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Regent flink hier![]()
En ik ben echt gaar, en voer geen flikker uit
Eh... Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, schaf zo'n speen aan voor je zusNou ja haar baby dan, doh
Jíj bent heet en zonnigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Hier is het echt heet en zonnig
Nuh, ik zou er ook niet zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Nee
Doe zelf maar voor jouw baby
quote:
Hier ook! En ik zit niet in een kliko!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Hier is het echt heet en zonnig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Mijn papseflaps is as we tiep bezig met de allerlaatste badkamertklusjes, dus als ik thuis kom is alles klaallll
quote:
Fijn zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Mijn papseflaps is as we tiep bezig met de allerlaatste badkamertklusjes, dus als ik thuis kom is alles klaallll
Alles goed?quote:
Heb een inloopkast.quote:
Ja!quote:
Ll, je ava...why tell me whyquote:
quote:
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoezo? klopt er iets niet aan wat hij zegt?
Jepsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je fotosessie met de poezzies doen?
Why tell me why tell me why tell me why do I prayquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat Britney een betere muzikant is
Precies!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeld
Maar heb je wel eens een schilderij mooi gevonden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeld
Niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch precies het puntquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Like whut?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus licht
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus ligt
ik zag het meteen toen ik 'em gepost had, echt, ik schaam me deaudquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Haaai Greysie...hoest met tha Bink?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh. Nou. Laat dan maar. Ik heb echt m'n dag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nou die 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?
Ja, maar dat zit allemaal verborgen achter extra clicks. En met de nieuwe layout worden updates automatisch weergegeven zonder f5 dus dan kan het zomaar zijn dat ik niet in de gaten heb gehad dat er eerst iets anders stond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?
Ik ook niet...gezellig he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh. Nou. Laat dan maar. Ik heb echt m'n dag niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nou die '' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
Gelukkig maar...en de temperatuur is nu ook wat aangenamer voor 't arme hondjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed!
Gister geen bibbers gehad 's avonds, tenminste... niet dat ik het gezien heb
En heel goed geslapen! Hopen dat het zo blijft!
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen modquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je snel edit, dan staat dat regeltje er niet bij van 'Die en die wijzigde blablabla'.
En mods zitten niet alle posts aan te klikken om te kijken of er geëdit is hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus ligt
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien heb ik jouw dag en jij de mijne
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nou die '' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen mod
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen mod
enne
[..]
Dat moet je niet tegen Ll zeggen, dan ben je nog wel even bezigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!
Geef mij er dan maar 2quote:
hoe zijn een lachende pi en eenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zijn een lachende pi en eenchago?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHOE ZWAB! Wat is het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHOE ZWAB! Wat is het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergeet dan niet de andere baan te nemen als je dat doetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook, ga zo wel weer een deurtje verder. Denk dat ik de ring maar andersom rijd ofzo, word ik misschien een beetje actief
Cool!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet
maar ik had een fok dingie gewonnen, dus krijg nu een pakketje met een Lptje, CDtje, shirt, vlag etc
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet
maar ik had een fok dingie gewonnen, dus krijg nu een pakketje met een Lptje, CDtje, shirt, vlag etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |