Sleep Tight: With a Vengeancequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. En de vermoeidheid gaat er niet van weg. Die verstopt zich een half uurtje en komt daarna terug with a vengeance.
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder whyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem nergens topicverneukend. Ik zeg alleen dat ik je vermoeiend vind, Ll.
plotseling eiwittentekort gok ik zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder why
i lol'edquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik voel me ook altijd vermoeid na zoveel Simone foto's. I wonder why
En zn engels gaat ook achteruitquote:
Misschien was ie aan het werk ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ja lekker hoor, vanochtend riep ik nog dat we op de uil zaten te wachten, komt ie nu pas oeh-oeh-en
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien was ie aan het werk ofzo
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker tukken, het is lekker koel
Trusten voor later allemaal![]()
je stroom is bedorvenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
Ik word echt gék van mijn computer
Geen malware gevonden bij diverse scans, maar ik heb nu al een tijdje dat om de zoveel tijd het echt 10 minuten duurt om een pagina van FOK! te laden. En het ligt niet aan FOK!, want op de computer van Heer G vlieg ik er zo op op dat moment.
En de meeste andere sites pakt ie dan wel gewoon op dat moment. Wat kan dat nou in vredesnaam zijn?
cookies legen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
Geen malware gevonden bij diverse scans, maar ik heb nu al een tijdje dat om de zoveel tijd het echt 10 minuten duurt om een pagina van FOK! te laden. En het ligt niet aan FOK!, want op de computer van Heer G vlieg ik er zo op op dat moment.
En de meeste andere sites pakt ie dan wel gewoon op dat moment. Wat kan dat nou in vredesnaam zijn?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
cookies legen.
al op virussen gescant?
Weet je zeker dat het niet gewoon FOK! is? Ik moet ook weleens ff een extra keer F5'en, en het ligt dan echt ff aan die ene 'poging', want daarna werkt het wel weer. Dus logisch als je dan naar een andere PC loopt en het daar probeert het dan wel werktquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cookies al duizend keer geleegd.
CCleaner er elke keer overheen gegooid. Malwarebytes, alles.
En zowel met IE als met FF doet ie het dan niet. Elk uur wel een keertje ofzo.
Nou goed, zorg voor straks, ik ga even janken bij het einde van de film
scan eens met de gratis versie van AVG op virussenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cookies al duizend keer geleegd.
CCleaner er elke keer overheen gegooid. Malwarebytes, alles.
En zowel met IE als met FF doet ie het dan niet. Elk uur wel een keertje ofzo.
Nou goed, zorg voor straks, ik ga even janken bij het einde van de film
Je pc heeft een FOK!trojan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Trusten Piscie
Mooi, Erik!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gewoon FOK! is? Ik moet ook weleens ff een extra keer F5'en, en het ligt dan echt ff aan die ene 'poging', want daarna werkt het wel weer. Dus logisch als je dan naar een andere PC loopt en het daar probeert het dan wel werkt
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer extra F5-en is het niet, want ik moet letterlijk een minuut of tien wachten elke keer. En het is nu al in totaal een keer of 40 gebeurd, niet overdreven.
Dan verschijnt de pagina wel, maar in een heel rare vorm. En later is het steeds *ineens* weer goed. Ook Google is op zulke momenten trager heb ik het idee.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
is het alleen fok?
en ehh, heeft heer G een ad-blocker ?
quote:
Ja, met zwarte "times new roman" letters?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja dat je alleen tekst en UI's zit op een grijze achtergrond?
het kan ook aan je draadloos liggen, en iedereen heeft het volgens mij wel eens dat fok niet goed laadquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer extra F5-en is het niet, want ik moet letterlijk een minuut of tien wachten elke keer. En het is nu al in totaal een keer of 40 gebeurd, niet overdreven.
Dan verschijnt de pagina wel, maar in een heel rare vorm. En later is het steeds *ineens* weer goed. Ook Google is op zulke momenten trager heb ik het idee.
Nou ja ik heb dat soms ook weleens, maar zoals ik zei; bij MIJ is het met een extra F5 verholpen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten lang elk uur?
Da's toch heel iets anders dan 'een keertje extra F5en'?
Een trojan is een stukje software, dat een heeft hacker in elkaar gezet om zo de site die hij wil bombarderen met aanvragen. Dat kan hij niet alleen met zijn pc, dus hij kaapt er meerdere. Je zou iemand technisch eens moeten vragen om te kijken of er tijdens zo'n 10 minuten periode heel veel verbindingen aanmaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het kan ook aan je draadloos liggen, en iedereen heeft het volgens mij wel eens dat fok niet goed laad
(ik neem aan dat je dan alleen letters op een kale witte achtergrond hebt, en alles een beetje raar in de linker zijkant staat gepropt)
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te ladenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
??
[..]
??
Tot zover mijn technisch commentaar
En ja, ik trap vast in allerlei grappen nu en nee, ik heb er geen verstand van.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dat soms ook weleens, maar zoals ik zei; bij MIJ is het met een extra F5 verholpen.
En al je andere sites zijn dan wel snel te bereiken? en je laptop reageert nog wel zo snel als anders?
Adblocker is inderdaad niet toegestaan en in de nieuwe layout zorgt het er volgens mij ook nog voor dat je niet meer kan quoten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te laden
disclaimer, ik raad het niet aan, ik geloof dat er een ban stond op het aanraden van een ad-blocker?
maar dat kan een verklaring zijn dat hij het bij heer G wel goed doet
en zit hij bedraad en jij draadloos?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft Heer G een programmatje dat ervoor zorgt dat de advertenties van Fok niet te zien zijn,? advertenties zijn het meest zware onderdeel van fok om te laden
disclaimer, ik raad het niet aan, ik geloof dat er een ban stond op het aanraden van een ad-blocker?
maar dat kan een verklaring zijn dat hij het bij heer G wel goed doet
en zit hij bedraad en jij draadloos?
Nou ja tis natuurlijk altijd mosterd na de maaltijd. Er is een eerst een trojan/virus en dan kan de scanner het pas vinden. Dus het KAN altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Google dan bv ook veel langzamer is. Daarom dacht ik dat mijn antivirus misschien overdreven veel stond te scannen ofzo, zoiets
En zo'n trojan, dat zou Malwarebytes toch wel moeten vinden?
hebquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Google dan bv ook veel langzamer is. Daarom dacht ik dat mijn antivirus misschien overdreven veel stond te scannen ofzo, zoiets
Niet altijd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Lekker zo voor die laatste paar postsquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja tis natuurlijk altijd mosterd na de maaltijd. Er is een eerst een trojan/virus en dan kan de scanner het pas vinden. Dus het KAN altijd.
maar probeer gewoon eens een nu.nl, of te googlen op wat onzin termen als het weer gebeurt. Gaat dat allemaal snel genoeg dan is het dus gewoon FOK!. Gaat dat ook traag is het de laptop of verbinding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |