Daarom is het dus handig even wat andere sites te testenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurtquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom is het dus handig even wat andere sites te testen![]()
Want feit is wel dat FOK! ook een handje heeft van slecht laden / beetje bokken soms.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
het kan overigens alsnog zijn dat je gewoon een crappy draadloos kaartje in je laptop hebt zitten en heer g een goeie
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Greys, probeer het anders eens een avondje via een draadje, en kijk of het dan nog gebeurt
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zouden alle andere sites het toch ook crappy moeten doen?
En dan zou het toch de hele tijd kut moeten gaan?![]()
En Ll, hoe kan het dan dat op die momenten dat ik het heb, ik er niemand anders over hoor op FOK! steeds? Ook niet als ik het vraag, dan hebben anderen nergens last van.
Laatste vragen hoor
de doos waar je internet uit komt heeft gaatjes, je hebt exact zo'n gaatje op je laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Ik zou niet weten hoe dat moest
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, als je een crappy draadloze verbinding hebt kan de verbinding soms ineens heel traag worden
maar dat betekend niet dat hij altijd traag hoeft te zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft iedereen het 'weleens' dattie ff wat langer laad, of niet in een keer, of dat je zo'n text-only achtige layout hebt die links uitgelijnd is. Maar dan duurt het geen tien minuten. Maar wat Zwab zegt.
prop gewoon een draadje in je router en het ander end in je bookie. En probeer het zo eens een tijdje.
Zeg maar net als in Landal
Nee dat kan echt met dipjes gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manierquote:Het maakt vast nog wel uit wát voor draadje, dus dat ga ik maar niet zelf fröbelen
Ik vraag het van het weekend wel ff aan Heer G, of hij het weet. Thanks!
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthoudenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dank je, dat dacht ik namelijk dat het dan altijd even slecht zou zijn, duidelijk
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat kan echt met dipjes gaan
[..]
Gewoon een standaard netwerkkabel. Kan je niet veel fout aan doen, past maar op 1 manier
Wat een nare beeldvorming.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je moet het zien alsof je modem en je laptop twee mensen zijn die elkaars hand vasthouden
en je laptop heeft zweterige gladde handen...
Op het werk is USB-kabel in netwerkpoort een regelmatig voorkomend fenomeen. Die is nl. precies even breed en het lijkt dan best te passen, het blijft iig zitten zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjesquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik heb mensen heel creatief netwerkkabels op een andere manier passend zien krijgen
maar das niet van toepassing op Greys denk ik, die gaat niet harder duwen als iets niet past gok ik zo
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een laptopquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke dan, de modem en de laptop hangen aan elkaar met een ketting van blijheid, huppelende lammetjes en madeliefjes
en de laptop is soms sjacho
ja dat heb ik inderdaad ook wel eens gedaan, als je even blind achter de kast een kabeltje probeert te prikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op het werk is USB-kabel in netwerkpoort een regelmatig voorkomend fenomeen. Die is nl. precies even breed en het lijkt dan best te passen, het blijft iig zitten zeg maar
Mijn hersenen konden de stroom aan info hier niet verwerken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
allemaal naar bed gegaan zonder het te zeggen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn hersenen konden de stroom aan info hier niet verwerken.
Wat ben jij onaardig.quote:
das een brainfart, komt door een overload aan infoquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig.![]()
Ook onaardig is dat ik achter de bank echt een craplucht ruik, maar geen drolletje of andere ongerechtigheden zie. Ik hoop maar dat eentje een heul dikke scheet heeft gelaten.
Ik had het over mijn hersenenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij onaardig.![]()
Ook onaardig is dat ik achter de bank echt een craplucht ruik, maar geen drolletje of andere ongerechtigheden zie. Ik hoop maar dat eentje een heul dikke scheet heeft gelaten.
Maar je quotte mij.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
sorry, ik zit in de matrix dus mijn fok bleef het gewoon doen
Zal het nooit meer doenquote:
Deed je het weer!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:53 schreef Cat22 het volgende:
Minder treinen rond Schiphol. En de dag nadat ik er moet zijn rijdt het vanuit mijn richting weer normaal. Nu moet ik waarschijnlijk nog een half uur eerder vertrekken om op een beetje een nette tijd op de luchthaven te zijn.
A.s. zondag!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou precies?
En dat zal je altijd zien he?![]()
Ik verbaas me er altijd over hoe muzikaal ze is en dat ze echt dingen kan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Erik, hoe vind jij deze van Gaga?
Ik vind hem zó tof! Alles er aan, het dramatische gedoe, hoe ze er uit ziet, hoe ze daar live zingt en piano speelt.... Gawd!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
A.s. zondag!![]()
Nu gaan we (waarschijnlijk) om kwart over 8 ipv kwart voor 9 (dus niet al te vroeg), maar 4 minuten overstaptijd in Amsterdam of en uur wachten op de volgende trein vind ik wat te link en stresserig. Dan maar flink tax free shoppen op Schiphol of zo.
Very unlike me heb ik nog geen item klaarliggen voor in de backpack!Maar wel al een paklijst gemaakt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verbaas me er altijd over hoe muzikaal ze is en dat ze echt dingen kan.
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Was net aan het zappen en toen was ze bij Oprah en toen zag ik nog net een flits van dit nummer. Dus heb het even opgezocht en ze ziet er voor haar doen in deze clip ook zo mooi uit!
En wat een live optreden he, wat een stem
Trust!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:25 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Mijn eerste vakaaaaansie dag!![]()
Uitslapen!![]()
Die missie is niet gelukt dus.
Zondag.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog ff afscheid van de poezels nemen eerst![]()
[..]
RARAH AHAHAHAH
Jah.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog ff afscheid van de poezels nemen eerst![]()
Toen lag ik al op 1 oor. Of op m'n achterhoofdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh la la
Gaga was zo leuk bij Oprah gister!
Ja gister op m'n weg naar bed nog ff half gelezenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah.![]()
Had je gelezen dat ze vandaag al allemaal vertrekken? En nu twijfel ik weer, want ik vond vanmorgen halfvaste drolletjes ipv diarree. Maar ik denk dat ik ze sowieso in het asiel achterlaat, kunnen ze daar morgen kijken of ze alsnog kittendag klaar zijn en dan kom ik met alle liefde alsnog op en neer.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gister op m'n weg naar bed nog ff half gelezenVervelend dat het dan zo moet aflopen, hopelijk zijn ze nog op tijd kittendag-ready, en anders vinden ze ook vanuit het asiel wel een mooi huisje, toch?
Ja dat is ook zo, en voor jezelf ook een fijnere afsluiting dan ze naar het asiel brengenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Maar het zou zo leuk zijn als dat morgen al was. En met een live verhaaltje erbij gaat adoptie toch een stukje sneller denk ik.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen lag ik al op 1 oor. Of op m'n achterhoofd
Dri ejaar geleden elke dag, maar dat had een hele goede reden achterafquote:
Je weet dat ik gek ben van spinning en daarna even een sauna pakken? Nou, dat en dan te lang rondlopen met een ontstoken blinde darmquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Greys het volgende:
Wat was de goede reden? (Of hou je dat liever privé, ook begrijpelijk natuurlijk)
Hoop ook voor je dat het snel wegtrekt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:55 schreef Ml-etje het volgende:
Morning![]()
Iemand iets van Gb gehoord hoe ze het heeft btw?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet dat ik gek ben van spinning en daarna even een sauna pakken? Nou, dat en dan te lang rondlopen met een ontstoken blinde darmEn ik maar denken dat ik iets verkeerds gegeten had. Drie dagen later zat ik naar een echo te kijken en kon ik mijn eten van de laatste dagen prima zien rondzweven op plekken waar het niet hoort
Bleegh das mooi klote. Nooit meer gevonden waar de pijn vandaan kwam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een jaar last gehad van die operatie. vandaar de buikpijnZelfs naar een psych gegaan, omdat ik echt dacht dat ik gek werd: zat het tussen mijn oren?
Dus ja, nu mag je lachen, doe ik ook, maar toen heb ik echt een ***jaar gehad. Heb je een reis gewonnen naar Istanbul op de vakantiebeurs, moet je met 35 graden en buikpijn de toerist uithangen. Ik was kapot na zo'n dag, alsof er 30 sabels in mijn buik gestoken waren
Nee, dat was het rare en vandaar ook de psych. Second opinion kwam ook niets uit. Nou ja, ik ben wel volledig doorgelicht: CT, echo, scopie (zonder roesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bleegh das mooi klote. Nooit meer gevonden waar de pijn vandaan kwam?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een jaar last gehad van die operatie. vandaar de buikpijnZelfs naar een psych gegaan, omdat ik echt dacht dat ik gek werd: zat het tussen mijn oren?
Dus ja, nu mag je lachen, doe ik ook, maar toen heb ik echt een ***jaar gehad. Heb je een reis gewonnen naar Istanbul op de vakantiebeurs, moet je met 35 graden en buikpijn de toerist uithangen. Ik was kapot na zo'n dag, alsof er 30 sabels in mijn buik gestoken waren
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:03 schreef rubje het volgende:
@greys: hoe krijg jij zo een leuke avatar? die wil ook, oid
Ja, het kan, er is ook een prachtige naam voor die ik weer kwijt ben. Natuurlijk is er nog fantoompijn, maar dat was het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het lachen was ook alleen om je beschrijving van het rondzwervende eten
Maar joh, wat klote! Kan me voorstellen dat als ze alles verder onderzocht hebben dat je gaat denken dat het tussen je oren zit. Kán het eigenlijk echt, letterlijk echt pijn hebben maar dat je je dat inbeeldt?
Heb je geen dakdragert of trekhaak?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Het is heel mooi weer dus ik denk ik ga met de kindjes naar het strand... Zijn er 2 logeesPast niet in de auto enzo
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
Het is heel mooi weer dus ik denk ik ga met de kindjes naar het strand... Zijn er 2 logeesPast niet in de auto enzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?Zo warm is het niet toch? Net 20 graden en ze geven voor straks regen op
Huh?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kofferbak?
Zag ik je van de week niet posten in dat NWS topic over dat ongeluk in Wassenaar?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je geen dakdragert of trekhaak?
Ik heb een kofferbak jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt toch een kofferbak. En heel mooi weer?Zo warm is het niet toch? Net 20 graden en ze geven voor straks regen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |