Nou, ik ben wel zo'n oppas die ook de bezoekende kindjes op hun lazer geeft als dat moet hoorquote:
Gooi je dan de PC uit het raam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel zo'n oppas die ook de bezoekende kindjes op hun lazer geeft als dat moet hoor
Daarom komen ook niet alle kindjes uit de klas graag bij ons spelen
En ze moeten het wagen om bijvoorbeeld die pc ECHT weer aan te doen, dan zijn ze de lul
Ja zelf zit ze wel de hele dag te fobo-sletten!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje, waarom mag hij eigenlijk niet aan?
Omdat ze 2 vriendinnetjes te spelen hebben, niet met zijn 4en achter de pc kunnen en het dan standaard ruzie wordt (en de moeder ook liever niet heeft dat ze er al te vaak achter zit). Ze zijn 7 en 5, die spelen maar met barbies ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje, waarom mag hij eigenlijk niet aan?
Nee, die visite-kindjesquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zelf zit ze wel de hele dag te fobo-sletten!![]()
Ik snap die kinderen wel.
ANARCHY
Ze is gewoon bang dat ze vergeten is uit te loggen van fok! op die pc en dat we opeens posts van tombo in PUB zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap die kinderen wel.
ANARCHY
En dan weet je niet meer wat waar in moet natuurlijk daarnaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
Nee, die visite-kindjes![]()
Nee hoor, dan krijgen ze op hun lazer, geen snoep meer, gaan ze elk in een aparte kamer voor een bepaalde tijd en daarna haal ik wat stekkers los zodat ie sowieso niet meer aan kan
Ik slet heul niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan weet je niet meer wat waar in moet natuurlijk daarna
ja het meeste werkt gewoon via het male/female systeem. En het pas maar op 1 manierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik slet heul niet!Er is maar 1 fobo waar ik in rondhang
![]()
[..]
Zeg![]()
![]()
Ik ben best technisch hoor schat
quote:AMSTERDAM - Informateur Ruud Lubbers wil dat Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV) en Maxime Verhagen (CDA) met elkaar om tafel gaan. Dat heeft het Bureau Woordvoering Kabinetsformaties vrijdag laten weten.
Volgens Lubbers is uit de gesprekken met fractievoorzitters al snel gebleken dat een onderzoek naar 'reële' kabinetsopties alleen kan als eerst onderzoek heeft plaatsgevonden naar 'samenwerking' tussen VVD/PVV/CDA.
De informateur stelt te benadrukken dat het gaat om samenwerking, omdat hij ook wil dat een VVD/CDA-kabinet met gedoogsteun van de PVV wordt onderzocht.
Lubbers vraagt de drie partijen onderlinge gesprekken aan te gaan, dus zonder tussenkomst van hemzelf als informateur. Dit, omdat het onderzoeken van een minderheidskabinet niet onder zijn opdracht valt.
Hij vraagt de fractievoorzitters hem 'in de loop van komende week - kan het op zeer korte termijn - te berichten welke mogelijkheden zij zien'.
De informateur zegt zich bewust te zijn van de uitlatingen van CDA-leider Maxime Verhagen dat 'coalitievorming met de PVV een brug te ver zou kunnen blijken'.
Nou! Zelfs als dat niet zo is ben ik technisch hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja het meeste werkt gewoon via het male/female systeem. En het pas maar op 1 manier
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
Uit een ander topic, ik verslikte me in mijn cracker
[ afbeelding ]
Wel hoorquote:
Echt? Hier is het echt heet en zonnigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Regent flink hier![]()
En ik ben echt gaar, en voer geen flikker uit
Eh... Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, schaf zo'n speen aan voor je zusNou ja haar baby dan, doh
Jíj bent heet en zonnigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Hier is het echt heet en zonnig
Nuh, ik zou er ook niet zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh... Nee
Doe zelf maar voor jouw baby
quote:
Hier ook! En ik zit niet in een kliko!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Hier is het echt heet en zonnig
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Mijn papseflaps is as we tiep bezig met de allerlaatste badkamertklusjes, dus als ik thuis kom is alles klaallll
quote:
Fijn zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Mijn papseflaps is as we tiep bezig met de allerlaatste badkamertklusjes, dus als ik thuis kom is alles klaallll
Alles goed?quote:
Heb een inloopkast.quote:
Ja!quote:
Ll, je ava...why tell me whyquote:
quote:
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoezo? klopt er iets niet aan wat hij zegt?
Jepsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je fotosessie met de poezzies doen?
Why tell me why tell me why tell me why do I prayquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat Britney een betere muzikant is
Precies!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaai all![]()
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Jij kan toch ook zeggen dat bv een schilderij mooi is zonder je ertoe aangetrokken te voelen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeld
Maar heb je wel eens een schilderij mooi gevonden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik me nog nooit tot een schilderij aangetrokken heb gevoeld
Niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is toch precies het puntquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Like whut?!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus licht
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus ligt
ik zag het meteen toen ik 'em gepost had, echt, ik schaam me deaudquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Haaai Greysie...hoest met tha Bink?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh. Nou. Laat dan maar. Ik heb echt m'n dag niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ninja-edit was niet snel genoeg voor mijn shaolin-quote!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nou die 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?
Ja, maar dat zit allemaal verborgen achter extra clicks. En met de nieuwe layout worden updates automatisch weergegeven zonder f5 dus dan kan het zomaar zijn dat ik niet in de gaten heb gehad dat er eerst iets anders stond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
and even if I was, mods kunnen edits toch terugzien?
Ik ook niet...gezellig he?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh. Nou. Laat dan maar. Ik heb echt m'n dag niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nou die '' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
Gelukkig maar...en de temperatuur is nu ook wat aangenamer voor 't arme hondjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel goed!
Gister geen bibbers gehad 's avonds, tenminste... niet dat ik het gezien heb
En heel goed geslapen! Hopen dat het zo blijft!
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen modquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je snel edit, dan staat dat regeltje er niet bij van 'Die en die wijzigde blablabla'.
En mods zitten niet alle posts aan te klikken om te kijken of er geëdit is hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg net een telefoontje dat er een vierkant pakketje in de bus ligt
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien heb ik jouw dag en jij de mijne
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom nou die '' weer? Waar is dat nou voor nodig? laat dat nou eens gewoon een keer
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen mod
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe moet ik weten of ze moeten klikken om dat te kunnen zien, for all i kneuw staat het gewoon in een post in het grijs ofzo, ik ben geen mod
enne
[..]
Dat moet je niet tegen Ll zeggen, dan ben je nog wel even bezigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!
Geef mij er dan maar 2quote:
hoe zijn een lachende pi en eenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zo chagrijnig he! Anders verdubbel ik je notes!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe zijn een lachende pi en eenchago?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHOE ZWAB! Wat is het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dat ook weer nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal even doen wat verwacht wordt:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHOEHOE ZWAB! Wat is het!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergeet dan niet de andere baan te nemen als je dat doetquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook, ga zo wel weer een deurtje verder. Denk dat ik de ring maar andersom rijd ofzo, word ik misschien een beetje actief
Cool!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet
maar ik had een fok dingie gewonnen, dus krijg nu een pakketje met een Lptje, CDtje, shirt, vlag etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |