Het zoveelste 'oh ik ben zo mooi' -profiel. Kom op zeg spaar me.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
Nog een dubieus profiel. Troll alert.
NL57227057
Mijn neus is te goed.
Ik moet ook maar weer eens op RP gaan zitten volgens mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
NL57227057
Mijn neus is te goed.
En dat is misschien nog wel het meest treurige van het verhaal....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld krijgt zij reacties genoeg op haar profiel.
Shemale?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
NL57227057
Mijn neus is te goed.
Nou deze vind ik toch wel een beetje zielig stiekem....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
NL57227057
Mijn neus is te goed.
ja zal toch wel. Geen enkele ook maar redelijk slimme man houdt het toch uit met zo'n meid waarvan haar leeftijd ook haar iq is? Hoe lang red je het in een relatie op uiterlijk alleen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
En dat is misschien nog wel het meest treurige van het verhaal....
Laten we dan maar hopen dat soort zoekt soort toch een kern van waarheid bevat
Zolang haar iq haar schoenmaat maar overstijgt en ze een beest in bed is het al snel goed voor de gemiddelde bouwvakkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
ja zal toch wel. Geen enkele ook maar redelijk slimme man houdt het toch uit met zo'n meid waarvan haar leeftijd ook haar iq is? Hoe lang red je het in een relatie op uiterlijk alleen?
Zo lang het lijf strak blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:13 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
ja zal toch wel. Geen enkele ook maar redelijk slimme man houdt het toch uit met zo'n meid waarvan haar leeftijd ook haar iq is? Hoe lang red je het in een relatie op uiterlijk alleen?
Proef ik hier wat afgunst ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Maar ongetwijfeld krijgt zij reacties genoeg op haar profiel.
Dat zijn de homo's!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:17 schreef Jolene22 het volgende:
Ik zal jullie even helpen met het enige correcte antwoord: 'Maar natuurlijk niet wij mannen kijken heus wel verder dan een mooie voorgevel en hechten veel meer waarde aan een intelligente meid dan aan het uiterlijk want zo oppervlakkig zijn wij niet'.
Ik wil beide.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:17 schreef Jolene22 het volgende:
Ik zal jullie even helpen met het enige correcte antwoord: 'Maar natuurlijk niet wij mannen kijken heus wel verder dan een mooie voorgevel en hechten veel meer waarde aan een intelligente meid dan aan het uiterlijk want zo oppervlakkig zijn wij niet'.
hehe, ook meegluren ? Er was toch iemand die een RP profiel had gemaakt om mee te gluren vanwege dit topic en nu een fullmember is om een berichtje aan een beetje bekende te sturen ?quote:
Nehh.. Voor haar lijf zou ik tekenen ja maar voor de rest ben ik denk ik wat beter bedeeld. Zou wel voor 1 dagje met haar willen ruilen. Mooiste kerel naast je krijgen en hersenloos winkelen zonder enig benul van dat er nog meer aan het leven is dan dat. En de volgende morgen gewoon weer ikke zijnquote:
Diegene heeft zeer recent nog gepost hier!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
hehe, ook meegluren ? Er was toch iemand die een RP profiel had gemaakt om mee te gluren vanwege dit topic en nu een fullmember is om een berichtje aan een beetje bekende te sturen ?
Ik hoop er natuurlijk de liefde van mn leven te ontmoeten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Q.! heb jij ook een lurk profiel aangemaakt?!
Jij zou beter moeten wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:17 schreef Jolene22 het volgende:
Ik heb er een relatie van 3 maanden aan overgehouden. Was ook lekker dichtbij gewoon in me eigen stadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Ben je de ware let me noquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop er natuurlijk de liefde van mn leven te ontmoeten..
godt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
hehe, ook meegluren ? Er was toch iemand die een RP profiel had gemaakt om mee te gluren vanwege dit topic en nu een fullmember is om een berichtje aan een beetje bekende te sturen ?
Eeeehhh.. Dus jij wilt met de mooiste kerel naast je hersenloos winkelen? Hmm... Vreemde combi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nehh.. Voor haar lijf zou ik tekenen ja maar voor de rest ben ik denk ik wat beter bedeeld. Zou wel voor 1 dagje met haar willen ruilen. Mooiste kerel naast je krijgen en hersenloos winkelen zonder enig benul van dat er nog meer aan het leven is dan dat. En de volgende morgen gewoon weer ikke zijn
Hehe, whaha, WHAHAHAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop er natuurlijk de liefde van mn leven te ontmoeten..
Huh, iedereen hier is toch bewust singlequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Jolene22 het volgende:
Dit wordt wel een beetje het RP-loser topic zo. Als alleenstaanden mensen afkraken terwijl je zelf ook nog niemand hebt haha. Best een beetje sneuMaar wel leuk
Ik hou van geld uitgevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Huh, iedereen hier is toch bewust single
Happy Singles hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Huh, iedereen hier is toch bewust single
Laat me in de waan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, whaha, WHAHAHAQ. je maakt wel dijenkletsers hoor!
Inderdaadquote:
NMLK werkt beter. Al is dat natuurlijk geen datingsite.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorryheb jij succes verhalen mbt datesites of alleen over nmlk
Haha was even b2 aan het googlen. Kwam op sites van radar uit. Gaat om het kunnen schrijven van een review over de site (niet zo best overigens) kom ik deze post tegen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef brunette82 het volgende:
hmm ben bezig met een profiel aanmaken bij be2.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha was even b2 aan het googlen. Kwam op sites van radar uit. Gaat om het kunnen schrijven van een review over de site (niet zo best overigens) kom ik deze post tegen:
Anoniem - totaalscore: 4,5
22 maart 2010 - Ik ben hilde doof 36j woont in jodoigne . Ik wil je leren kennen. Ik wou graag vrouw zoeken. Ik vind moeilijk zoeken. Ik wil graag vriendin maken.
Maar wat ik me nou afvraag hé, zou ze doof zijn, of heet ze doof van dr achternaam?quote:
haha wat een mens joh. heel het internet staat vol met haar contactadvertenties moet je maar eens googlen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Maar wat ik me nou afvraag hé, zou ze doof zijn, of heet ze doof van dr achternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |