Ben je de ware let me noquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop er natuurlijk de liefde van mn leven te ontmoeten..
godt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
hehe, ook meegluren ? Er was toch iemand die een RP profiel had gemaakt om mee te gluren vanwege dit topic en nu een fullmember is om een berichtje aan een beetje bekende te sturen ?
Eeeehhh.. Dus jij wilt met de mooiste kerel naast je hersenloos winkelen? Hmm... Vreemde combi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nehh.. Voor haar lijf zou ik tekenen ja maar voor de rest ben ik denk ik wat beter bedeeld. Zou wel voor 1 dagje met haar willen ruilen. Mooiste kerel naast je krijgen en hersenloos winkelen zonder enig benul van dat er nog meer aan het leven is dan dat. En de volgende morgen gewoon weer ikke zijn
Hehe, whaha, WHAHAHAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoop er natuurlijk de liefde van mn leven te ontmoeten..
Huh, iedereen hier is toch bewust singlequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef Jolene22 het volgende:
Dit wordt wel een beetje het RP-loser topic zo. Als alleenstaanden mensen afkraken terwijl je zelf ook nog niemand hebt haha. Best een beetje sneuMaar wel leuk
Ik hou van geld uitgevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Huh, iedereen hier is toch bewust single
Happy Singles hè?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:25 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Huh, iedereen hier is toch bewust single
Laat me in de waan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, whaha, WHAHAHAQ. je maakt wel dijenkletsers hoor!
Inderdaadquote:
NMLK werkt beter. Al is dat natuurlijk geen datingsite.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sorryheb jij succes verhalen mbt datesites of alleen over nmlk
Haha was even b2 aan het googlen. Kwam op sites van radar uit. Gaat om het kunnen schrijven van een review over de site (niet zo best overigens) kom ik deze post tegen:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef brunette82 het volgende:
hmm ben bezig met een profiel aanmaken bij be2.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha was even b2 aan het googlen. Kwam op sites van radar uit. Gaat om het kunnen schrijven van een review over de site (niet zo best overigens) kom ik deze post tegen:
Anoniem - totaalscore: 4,5
22 maart 2010 - Ik ben hilde doof 36j woont in jodoigne . Ik wil je leren kennen. Ik wou graag vrouw zoeken. Ik vind moeilijk zoeken. Ik wil graag vriendin maken.
Maar wat ik me nou afvraag hé, zou ze doof zijn, of heet ze doof van dr achternaam?quote:
haha wat een mens joh. heel het internet staat vol met haar contactadvertenties moet je maar eens googlen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Maar wat ik me nou afvraag hé, zou ze doof zijn, of heet ze doof van dr achternaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |