Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij dat werk van vanmorgen? (dat was toch vanmorgen?) goed man!!
Nee, maar jij hoeft ook heul geen studieboeken te bestellen voor het voortgezet onderwijs, toch?quote:
slaap lekkerquote:
Goed hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup van die sollicitatie van vanmorgen
Ik ben al blij dat ik op gesprek mag komen nu nog een goed vervolgquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
@Mart: stuur je het ook even deze kant op?
Speel ze met je aapjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, mijn aapjes zijn thuis![]()
Even spelen enzo![]()
friemelquote:
Hij is niet te oud om te leren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij hoeft ook heul geen studieboeken te bestellen voor het voortgezet onderwijs, toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar jij hoeft ook heul geen studieboeken te bestellen voor het voortgezet onderwijs, toch?
Jij wel dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, niet voor mezelf en voor zover ik weet heb ik nog geen kinderen.
Ik ook niet ik ook niet!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, hoi pa... ik heb mijn zakgeld nog niet gehad van je deze maand.
Hay Broer! Weet jij nog leuke namen voor onze twee nieuwe muisjes?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay Broer! Weet jij nog leuke namen voor onze twee nieuwe muisjes?
Henry (zonder seksclub) komt niet verder dan Heineken en Jan
Maar t zijn twee meisjesquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar t zijn twee meisjesEn dat is zo afgezaagd
Ik denk er nog wel even over naquote:
Vibra en Torquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Anders geef je ze KSC-namen
Earl en Grey.
De ratten van een vriendinnetje van me heten Loeder en Del.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay Broer! Weet jij nog leuke namen voor onze twee nieuwe muisjes?
Henry (zonder seksclub) komt niet verder dan Heineken en Jan
Zou kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
Anders geef je ze KSC-namen
Earl en Grey.
Dierenmishandelingquote:
Ik drink geen koffiequote:
Ook erg liefdevol hahaquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:05 schreef DevilsWhore het volgende:
De ratten van een vriendinnetje van me heten Loeder en Del.
quote:
De vorige heette Funkeh.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Zou kunnen
[..]
Dierenmishandeling![]()
[..]
Ik drink geen koffie
[..]
Ook erg liefdevol haha
Waar het hart vol van is..quote:
http://www.bunnybunch.nl/dierennamen.htmlquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:12 schreef Panda72 het volgende:
Missschien vind je hier een leuke naam bij
http://www.dierennamen.nl/namen?geslacht=Vrouwtje&letter=a&soort=Knaagdieren
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar niet zo onschuldig
[..]
laten we het daar maar op houden
Mijn rat heette Spunkyquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
De vorige heette Funkeh.Maar het zijn wel schatjes hoor. En ik ben pleegmamma
Noem ze anders Pinky en Brain, ook al zijn het geen labratten.
Dan heb je ook meer kans op namen die bij ze passenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn rat heette SpunkyMaar misschien moeten ze eerst gewoon twee weken hier leven en dat ik dan ineens een geniale ingeving krijg ofzo
Pinky and the brain natuurlijk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn rat heette SpunkyMaar misschien moeten ze eerst gewoon twee weken hier leven en dat ik dan ineens een geniale ingeving krijg ofzo
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, hoi pa... ik heb mijn zakgeld nog niet gehad van je deze maand.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Mart een kwartje.
[..]
* MPG geeft Fha ook een kwartje.
En denk erom, jullie twee, niet alles uitgeven aan snoepjes he!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pinky and the brain natuurlijk!
Ijs inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
Een kwartje, zelfs ik kreeg meer zakgeld vroeger!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kwartje, zelfs ik kreeg meer zakgeld vroeger!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liebchen
Ja he?Maar Fha, wat vindt jij?
Mjah neequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liebchen
Ja he?Maar Fha, wat vindt jij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, een kinderhand is gauw gevuld, en zolang die twee niet in opstand komen, vind ik het prima zo.
Ik weet wel zeker dat ze dat niet aan snoepjes uitgevenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Met ui graagquote:
kan niet mijn frituurpan heb ik nou al 3 maanden en heb em nog steeds in de doos zittenquote:
Keequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah neeIk heb echt helemaal niks met Pinky and the brain dus dat gaat hem niet worden
![]()
Lijkt me goed : Dquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
KeeDan onthoud ik het voor eigen huisdieren ooit
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan niet mijn frituurpan heb ik nou al 3 maanden en heb em nog steeds in de doos zitten
en ik ben te lui om naar de snackbar te gaan ><
kan je niet effe komen bezorgenquote:
das waar nou ja pech gehad dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb geen autoen je woont ook niet echt in de buurt
Of wat aan je luiheid doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
das waar nou ja pech gehad dan maar
morgen weer een dag ik ga over een uurtje toch wel slapenquote:
Dan is het beter ook dat je het niet doetquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
morgen weer een dag ik ga over een uurtje toch wel slapen
morgen weer werken
Weer gevallen?quote:
met een volle maag slaap ik wel beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het beter ook dat je het niet doet
Nee, migraine die niet doorzet, maar ook niet helemaal verdwijnt...quote:
word je koppijn nu niet erger van dat gestaar op je scherm?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, migraine die niet doorzet, maar ook niet helemaal verdwijnt...![]()
He bah toch,ik weet het helpt niet maar tocheen kusje tegen de pijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
herkenbaar helaas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet wel, ben me aan het inlezen voor mijn sollicitatie morgen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
word je koppijn nu niet erger van dat gestaar op je scherm?
Dankjewelquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah toch,ik weet het helpt niet maar tocheen kusje tegen de pijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je liet je portemonnee op tafel liggen, dus ik heb die vijftig euro eruit gehaald... daar kunnen we wel een paar ijsjes voor kopen.
Bedankt pap!.
whehehe je geeft ze een vingerquote:
het is migraine-weer geloof ik, vandaag op mijn werk ook al twee anderenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is migraine-weer geloof ik, vandaag op mijn werk ook al twee anderen
Is het ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
ooit zou ik dat wel willenquote:
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
Maar dat krijg je met de spelling van je werkgever, toch!
Zeg nooit nooitquote:
Lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JaHet is verschrikkelijk..
En sommige collega's aan de telefoon![]()
![]()
Echt waar gehoord: Neu, dan moejje niet bij ons wezen, dat doet de school zelf regelen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Echt waar gehoord: Neu, dan moejje niet bij ons wezen, dat doet de school zelf regelen
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Kinderen. Begin er nooit voorlopig maar niet aan.
Proestquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn hele andere gesprekken dan dat ik op mijn stage's hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doet me denken aan een oud collega die op verhitte toon tegen een klant in het midden van de "strijd" zei "maar u kiest ervoor zich bij ons te verzekeren!"
quote:
Aahw lieefquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje geeft panda en fha een zachte hoofd- en nekmassage en legt een koel washandje op hun voorhoofdjes
Ik heb er nu geen last van lieverd. * Panda72 legt voorzichig het koele washandje op het voorhoofd van STquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje geeft panda en fha een zachte hoofd- en nekmassage en legt een koel washandje op hun voorhoofdjes
Ja, maar je eigen is andersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja?
Maar, maar, maar, nu is het nog zo heerlijk om ze na een uurtje zwemles terug te kunnen geven aan de rechtmatige eigenaren...
Dat waren de leukstenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn hele andere gesprekken dan dat ik op mijn stage's hoor
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doet me denken aan een oud collega die op verhitte toon tegen een klant in het midden van de "strijd" zei "maar u kiest ervoor zich bij ons te verzekeren!"
Lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat waren de leukstenZo was het ook leuk als je 19jarige snotjochies die hun auto via de ouders wilden laten verzekeren omdat ze een sportwagen hadden gekocht zo erbij te naaien dat hem dat never nooit meer zou gaan lukken, bij welke maatschappij ook
Prachtig
![]()
ghegheghe sommige klanten/relaties kunnen inderdaad heel vervelend zijn. Ik ken het helaas maar ik blijf altijd heel beleefd(nou ja behalve als ze gaan schelden natuurlijk)quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?quote:
Ex van mijn moederquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?Dat weet je niet, er zijn mensen die hun eigen kinderen ook niet fantastisch vinden en dat risico zou ik niet willen lopen dan
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?Dat weet je niet, er zijn mensen die hun eigen kinderen ook niet fantastisch vinden en dat risico zou ik niet willen lopen dan
![]()
Ja, en het was ook zo'n collega die dat werk niet had moeten gaan doenquote:
Ik weet het, ik had de mama-hormonen al vroeg aan staan, dus ik heb makkelijk praten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
hihihihi zo'n collega met een "engelengeduld" zekerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en het was ook zo'n collega die dat werk niet had moeten gaan doen![]()
Ja, ergens welquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had de mama-hormonen al vroeg aan staan, dus ik heb makkelijk praten...
Ik wist dat ik het wilde en ik ben er nog steeds heel blij mee dat ik het wilde, dus dat is dan een beetje het makkelijkste scenario he
Checkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihihi zo'n collega met een "engelengeduld" zeker
whahahha toch knap als je dat kuntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckZo heerlijk niet tactvol, die kreeg de meest aardige klant nog op de kast
Ja, ze zijn er genoeg, en ook die het heeeeel graag willen en het dan toch niet zo leuk vinden, of die het niet willen en het dan toch wel heel leuk vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ergens welMaar er zijn natuurlijk zat vrouwen die dat ook zo hebben
Maar ik weet niet of dat bij mij zo zou werken, aangezien ik nooit echt zo'n diepgewortelde wens gehad heb
So heyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckZo heerlijk niet tactvol, die kreeg de meest aardige klant nog op de kast
Ja, het is een soort van kwaliteit misschien welquote:
Nee daar moet je een heel speciale gave voor hebben denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
So heydie is goed, dat krijg ik nog niet voor elkaar
Dat denk ik ook anders zou ik het ook niet wetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee daar moet je een heel speciale gave voor hebben denk ik
Lunch en Dinnerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Prooi 1 en 2 zijn wakkerbij gebrek aan betere namen ga ik voorlopig maar even af op de suggestie van Bolle
![]()
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Prooi 1 en 2 zijn wakkerbij gebrek aan betere namen ga ik voorlopig maar even af op de suggestie van Bolle
![]()
Waarom niet haar eigen favo eten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackOf je vernoemt ze naar het favo eten van Bolle
en wat is het favo eten van Bollequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackOf je vernoemt ze naar het favo eten van Bolle
Brokje en MeerBrokjes?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felixquote:
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felix
Nou, dat is praktisch al het warme eten..quote:
warm en etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, dat is praktisch al het warme eten..
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gamba zou best wel kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdier![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
nasi en bami wel joh![]()
of kebab en shaslick of hoe je dat ook schrijft...
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gangquote:
Ik zal er over denkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gang
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
Zekersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal er over denken![]()
[..]
Daar heb je wel een goed punt
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellowquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanLieeef
Ik hou ze in beraadquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebben![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes ik ga zo slapen. Fijne avond allemaal slaap lekker en tot morgen![]()
Slaap lekker STquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook, mijn hoofd doet piep en tuut en boenk boenk boenk![]()
![]()
![]()
Trev, heel veel succes morgen, je kunt het![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Trev ook succes morgen![]()
Daag![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook, mijn hoofd doet piep en tuut en boenk boenk boenk![]()
Ik weet alleen wel zeker dat ST wat anders bedoeldquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen wel zeker dat ST wat anders bedoeld
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Degene wie de vorige pagina niet heeft gelezen
Daar kan ik ook weinig aan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die doen dat dan op eigen risico hoor!
Puick nummer.quote:
Ja.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent liefhebber van de ouderwetse (Happy) Hardcore, Rave, etc.?.
Dat vind ik dus ookquote:
Jij hebt smaak.quote:
die bestaan niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
en dat heeft dus lang geduurt eer er iemand op reageertquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk ook iemand die het ziet dat ze er geen zak meer aan hebben
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk ook iemand die het ziet dat ze er geen zak meer aan hebben
Ik had er al op gereageerd dat ze aan kwartjes niks hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat heeft dus lang geduurt eer er iemand op reageert
Dan heeft hij jullie afgezetquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets MPG's portemonnee leeggehaald... en kwartjes zijn gewoon spreekwoordelijk. MPG heeft ons omgerekend 10 eurocent gegeven.
Niet eens de laatste voor de vakantie?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wilde hij vanochtend doen ja. Maar Fha en ik wilden niet naar school.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet eens de laatste voor de vakantie?
Dan snap ik dat jullie niet wildenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... de vakantie is hier al even bezig... alleen had MpaPaG dat niet door.
trustenquote:
daar krijg je geen ijs voorquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets MPG's portemonnee leeggehaald... en kwartjes zijn gewoon spreekwoordelijk. MPG heeft ons omgerekend 10 eurocent gegeven.
slaap ze trevquote:
quote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 105 Trevland
02. 073 Panda72
03. 041 DevilsWhore
04. 036 Fha
05. 029 Giertje
06. 029 goldfinger1963
07. 027 suikertaartje
08. 026 MPG
09. 023 Ladylike
10. 022 Marijkezwolle
11. 021 DaMart
12. 020 LovelyLady
13. 017 wel.o.k
14. 009 cablegunmaster
15. 008 Aarti
16. 007 TJDoornbos
17. 006 Ezechielk
18. 002 friemelaar
19. 001 marcb1974
Succes met je sollicitatie!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om 11 uur een sollicitatie gesprek dus wil wel goed wakker zijn
Slaap lekker en tot later![]()
flesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik me hier ook weer eens komen vertonen dan?
quote:Top 100 van donderdag 22 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
041. 117 goldfinger1963
050. 109 Trevland
092. 074 Panda72
096. 073 DevilsWhore
zo uitgeslapen, en dan morgen op vakantiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:07 schreef MPG het volgende:
Zo. Afgewerkt. En dan morgenvroeg de dagdienst in.
quote:
ja je kan natuurlijk op elk tijdstip van de dag worden afgewerktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:07 schreef MPG het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:07 schreef MPG het volgende:
ik krijg hier heel ranzige gedachten bijquote:
Dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik krijg hier heel ranzige gedachten bij
Johquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling.
Maar als je een muur afwerkt, bijvoorbeeld omdat er wat gaten in zitten, dan werk je hem af door plamuur in de gaten te stoppen....
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Joh
*op de wallen hebben ze zeker heel veel muren die moeten worden afgewerkt*
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoordquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hier.
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja soms is het nou eenmaal druk in die sector
Nee heel logisch en morgenochtend moet hij ook word hij ook weer vroeg afgewerkt dus ja ik snap heel goed dat hij moet bijkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Panda
Er wordt wat afgewerkt hier
nah, windows.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef DaMart het volgende:
Na tien pogingen daartoe, startte mijn thuiswerkcomputer eindelijk op. Maar uiteindelijk was er toch weer een BSOD van XP. Ik was aan de telefoon dus kon niet direct iets doen, maar ineens kwam er ook een steeds hardere ruis uit de speakers... iets zegt me dat dat niet goed is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, windows.
gewoon opnieuw opstarten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, windows.
gewoon opnieuw opstarten
Succes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Veel te doen vandaag, zo om 11 uur sollicitatiegesprek en dan komen vanavond mijn ouders thuis en echt netjes is het hier niet
puinruimen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Veel te doen vandaag, zo om 11 uur sollicitatiegesprek en dan komen vanavond mijn ouders thuis en echt netjes is het hier niet
Gefeli!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
Yes yes yes yes yes![]()
Ik krijg net van mijn leidinggevende te horen dat ik een salarisschaal omhog ben gegaan en dat het secretariaat van het Kreng voortaan onder mijn verantwoordelijkheid valt. En dat ik aan het eind van het jaar een fucntioneringsgesprek met haar mag gaan voeren.
Fha meisje!quote:
Tsja, als je nou Linux had gedraaid dan had ik je misschien kunnen helpen, van Windows weet ik amper nog iets afquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, als je nou Linux had gedraaid dan had ik je misschien kunnen helpen, van Windows weet ik amper nog iets af![]()
![]()
Het Kreng(ze word hier onderling Eucalypta of tita toverheks genoemd) is altijd sjagrijnig, is zo'n type die een splinter in iemands ogen ziet maar de balk in haar eigen ogen niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
En wie is het kreng?
[..]
Oeh, tijd voor wat dossieropbouw en afscheid nemen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het Kreng(ze word hier onderling Eucalypta of tita toverheks genoemd) is altijd sjagrijnig, is zo'n type die een splinter in iemands ogen ziet maar de balk in haar eigen ogen niet.
Ze werkt 12 uur per week. Komt altijd te laat, gaat altijd eerder weg, plant haar afspraken op de dagen dat ze moet werken, gaat tijdenskantoortijd boodschappen doen. En ze vind dat de collega's die fulltime werken maar hun afspraken buiten kantoortijd moeten regelen. Ik(en mijn collega's) hebben regelmatig een aanvaring met haar. Het probleem was tot nu toe dat haar leidinggevende een maatje van haar was. Dus die hield haar hand boven haar hoofd.
Ja, daarom heb ik er een van 10 jaar oud die het nog doetquote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er een van 10 jaar oud die het nog doet.
Die van 7 jaar is gewoon recalcitrant.
Hoe laat heb je je gesprek dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, tijd voor wat dossieropbouw en afscheid nemen dus
Half 1, dus ik ga nu ook weer, douchen en wegquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg niets
En ach, we kunnen niet allemaal een nerd zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half 1, dus ik ga nu ook weer, douchen en weg
Preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mits ze haar leven niet betert wel ja.
Maar ze weet het zelf nog niet. Want ze is maandag pas weer aanwezig
Succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Succes!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje veel succes straks lieverd. Je kan het en het zal heel goed gaan ik weet het zeker
Neh, ik draai gewoon geen Windowsquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesEn leuke verrassing zo na het weekend
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, ik draai gewoon geen Windows
Ik snap datquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik kan bijna niet wachten tot het weekend over is hihi
He, is je BIOS batterij dan niet mogelijk leeg?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets anders gedraaid nog. Maar aangezien de pc nu ook maar zelden bij de bios komt bij opstarten, denk ik niet dat het een Windowsprobleem is, maar lijkt het me eerder hardwarematig te zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat
[..]
He, is je BIOS batterij dan niet mogelijk leeg?Loopt de tijd van je pc ook niet helemaal goed meer?
En ik kan wel allerlei argumenten opnoemen waarom Windows echt inferieur is, maar dat zal ik je besparen want daar hebben we DIG cq Tweakers voor![]()
Fijne dag Marijkequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik lekker douchen en dingen doenFijne dag allemaal!
Dank je welquote:
Ik heb haast medelijden met haarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
Yes yes yes yes yes![]()
Ik krijg net van mijn leidinggevende te horen dat ik een salarisschaal omhog ben gegaan en dat het secretariaat van het Kreng voortaan onder mijn verantwoordelijkheid valt. En dat ik aan het eind van het jaar een fucntioneringsgesprek met haar mag gaan voeren.
Veel succes hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
[..]
Ik heb haast medelijden met haar![]()
[..]
Is goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Weet je wat als jij zo meteen bij dat bedrijf gaat werken dan stuur ik haar naar jou toe.![]()
Dank jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k duimt voor st en trev
tering, ik heb het druk zo vlak voor de vakantie.
krijg gewoon een heel project in mijn mik geschoven
het was een kennismakingsgesprek en hoor volgende week meer, ik heb geen idee of ze me goed vinden maar dat merk ik vanzelf welquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef Panda72 het volgende:
ik sta weer op nummer 1 ja dat krijg je ervan als je geen sociaal leven hebt![]()
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:07 uur
01. 018 Panda72
02. 015 DaMart
03. 012 Marijkezwolle
04. 007 LovelyLady
05. 006 wel.o.k
06. 005 goldfinger1963
07. 005 suikertaartje
08. 004 Trevland
09. 004 Fha
10. 002 Giertje
11. 002 friemelaar
12. 002 TJDoornbos
13. 002 DevilsWhore
14. 001 TheDutchHero
15. 001 Dr_Flash
16. 001 marcb1974
17. 001 MPG
Voor mij nog lang nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin meer... is het al weekend?.
Ik ook niet, gelukkig wel naar de fysio vanmiddag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen zin meer... is het al weekend?.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig wel naar de fysio vanmiddag.
Spannendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed![]()
[..]
* Panda72 Gaat alvast op zoek naar een hele grote doos zodat ze als Trev word aangenomen het Kreng naar Trev kan sturen.
het was een kennismakingsgesprek en hoor volgende week meer, ik heb geen idee of ze me goed vinden maar dat merk ik vanzelf wel
heyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig wel naar de fysio vanmiddag.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:29 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k duimt voor st en trev
tering, ik heb het druk zo vlak voor de vakantie.
krijg gewoon een heel project in mijn mik geschoven
trevquote:
quote:
Ik snap niet waarom ie geen bon kreeg als ie geen geldig rijbewijs heeft, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
we kunnen met z´n alle met mijn auto ergens heen
Niet gezien, maar leek mij een hele toffe filmquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:03 schreef Aarti het volgende:
Heeft iemand hier Inception al gezien?
aanrader?
Fles!quote:
Ik hoop dat ik voor een volgend gesprek mag komen, kreeg niet echt een hoogte wat ze van mij vondenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
hoe was je sollicitatie gesprek?
hihiquote:
Oh zo weinig maar, dat kan ook makkelijk in een corsaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
Wanneer bellen ze daarvoor?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik voor een volgend gesprek mag komen, kreeg niet echt een hoogte wat ze van mij vonden
flesquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |