Dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik krijg hier heel ranzige gedachten bij
Johquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling.
Maar als je een muur afwerkt, bijvoorbeeld omdat er wat gaten in zitten, dan werk je hem af door plamuur in de gaten te stoppen....
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Joh
*op de wallen hebben ze zeker heel veel muren die moeten worden afgewerkt*
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoordquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hier.
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja soms is het nou eenmaal druk in die sector
Nee heel logisch en morgenochtend moet hij ook word hij ook weer vroeg afgewerkt dus ja ik snap heel goed dat hij moet bijkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Panda
Er wordt wat afgewerkt hier
nah, windows.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef DaMart het volgende:
Na tien pogingen daartoe, startte mijn thuiswerkcomputer eindelijk op. Maar uiteindelijk was er toch weer een BSOD van XP. Ik was aan de telefoon dus kon niet direct iets doen, maar ineens kwam er ook een steeds hardere ruis uit de speakers... iets zegt me dat dat niet goed is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, windows.
gewoon opnieuw opstarten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, windows.
gewoon opnieuw opstarten
Succes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Veel te doen vandaag, zo om 11 uur sollicitatiegesprek en dan komen vanavond mijn ouders thuis en echt netjes is het hier niet
puinruimen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Veel te doen vandaag, zo om 11 uur sollicitatiegesprek en dan komen vanavond mijn ouders thuis en echt netjes is het hier niet
Gefeli!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:52 schreef Panda72 het volgende:
Yes yes yes yes yes![]()
Ik krijg net van mijn leidinggevende te horen dat ik een salarisschaal omhog ben gegaan en dat het secretariaat van het Kreng voortaan onder mijn verantwoordelijkheid valt. En dat ik aan het eind van het jaar een fucntioneringsgesprek met haar mag gaan voeren.
Fha meisje!quote:
Tsja, als je nou Linux had gedraaid dan had ik je misschien kunnen helpen, van Windows weet ik amper nog iets afquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, als je nou Linux had gedraaid dan had ik je misschien kunnen helpen, van Windows weet ik amper nog iets af![]()
![]()
Het Kreng(ze word hier onderling Eucalypta of tita toverheks genoemd) is altijd sjagrijnig, is zo'n type die een splinter in iemands ogen ziet maar de balk in haar eigen ogen niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
En wie is het kreng?
[..]
Oeh, tijd voor wat dossieropbouw en afscheid nemen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het Kreng(ze word hier onderling Eucalypta of tita toverheks genoemd) is altijd sjagrijnig, is zo'n type die een splinter in iemands ogen ziet maar de balk in haar eigen ogen niet.
Ze werkt 12 uur per week. Komt altijd te laat, gaat altijd eerder weg, plant haar afspraken op de dagen dat ze moet werken, gaat tijdenskantoortijd boodschappen doen. En ze vind dat de collega's die fulltime werken maar hun afspraken buiten kantoortijd moeten regelen. Ik(en mijn collega's) hebben regelmatig een aanvaring met haar. Het probleem was tot nu toe dat haar leidinggevende een maatje van haar was. Dus die hield haar hand boven haar hoofd.
Ja, daarom heb ik er een van 10 jaar oud die het nog doetquote:
Ik zeg nietsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er een van 10 jaar oud die het nog doet.
Die van 7 jaar is gewoon recalcitrant.
Hoe laat heb je je gesprek dan?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, tijd voor wat dossieropbouw en afscheid nemen dus
Half 1, dus ik ga nu ook weer, douchen en wegquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg niets
En ach, we kunnen niet allemaal een nerd zijn![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half 1, dus ik ga nu ook weer, douchen en weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |