Dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik krijg hier heel ranzige gedachten bij
Johquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling.
Maar als je een muur afwerkt, bijvoorbeeld omdat er wat gaten in zitten, dan werk je hem af door plamuur in de gaten te stoppen....
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Joh
*op de wallen hebben ze zeker heel veel muren die moeten worden afgewerkt*
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoordquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat moet je aan MPG vragen, hij is de afwerkdeskundige hier.
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk aan het maffen zijn je kan namelijk erg moe worden van dat afwerken heb ik gehoord
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij schijnt ook de hele nacht te zijn doorgegaan.
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja soms is het nou eenmaal druk in die sector
Nee heel logisch en morgenochtend moet hij ook word hij ook weer vroeg afgewerkt dus ja ik snap heel goed dat hij moet bijkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het ook niet vreemd dat hij eventjes wil gaan liggen, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh Panda
Er wordt wat afgewerkt hier
nah, windows.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef DaMart het volgende:
Na tien pogingen daartoe, startte mijn thuiswerkcomputer eindelijk op. Maar uiteindelijk was er toch weer een BSOD van XP. Ik was aan de telefoon dus kon niet direct iets doen, maar ineens kwam er ook een steeds hardere ruis uit de speakers... iets zegt me dat dat niet goed is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, windows.
gewoon opnieuw opstarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |