Ik heb er nu geen last van lieverd. * Panda72 legt voorzichig het koele washandje op het voorhoofd van STquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje geeft panda en fha een zachte hoofd- en nekmassage en legt een koel washandje op hun voorhoofdjes
Ja, maar je eigen is andersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja?
Maar, maar, maar, nu is het nog zo heerlijk om ze na een uurtje zwemles terug te kunnen geven aan de rechtmatige eigenaren...
Dat waren de leukstenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn hele andere gesprekken dan dat ik op mijn stage's hoor
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doet me denken aan een oud collega die op verhitte toon tegen een klant in het midden van de "strijd" zei "maar u kiest ervoor zich bij ons te verzekeren!"
Lolquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat waren de leukstenZo was het ook leuk als je 19jarige snotjochies die hun auto via de ouders wilden laten verzekeren omdat ze een sportwagen hadden gekocht zo erbij te naaien dat hem dat never nooit meer zou gaan lukken, bij welke maatschappij ook
Prachtig
![]()
ghegheghe sommige klanten/relaties kunnen inderdaad heel vervelend zijn. Ik ken het helaas maar ik blijf altijd heel beleefd(nou ja behalve als ze gaan schelden natuurlijk)quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Doet me denken aan een oud collega die op verhitte toon tegen een klant in het midden van de "strijd" zei "maar u kiest ervoor zich bij ons te verzekeren!"
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?quote:
Ex van mijn moederquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?Dat weet je niet, er zijn mensen die hun eigen kinderen ook niet fantastisch vinden en dat risico zou ik niet willen lopen dan
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeggen ze, maar wat als dat niet zo is?Dat weet je niet, er zijn mensen die hun eigen kinderen ook niet fantastisch vinden en dat risico zou ik niet willen lopen dan
![]()
Ja, en het was ook zo'n collega die dat werk niet had moeten gaan doenquote:
Ik weet het, ik had de mama-hormonen al vroeg aan staan, dus ik heb makkelijk praten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
hihihihi zo'n collega met een "engelengeduld" zekerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en het was ook zo'n collega die dat werk niet had moeten gaan doen![]()
Ja, ergens welquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had de mama-hormonen al vroeg aan staan, dus ik heb makkelijk praten...
Ik wist dat ik het wilde en ik ben er nog steeds heel blij mee dat ik het wilde, dus dat is dan een beetje het makkelijkste scenario he
Checkquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
hihihihi zo'n collega met een "engelengeduld" zeker
whahahha toch knap als je dat kuntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckZo heerlijk niet tactvol, die kreeg de meest aardige klant nog op de kast
Ja, ze zijn er genoeg, en ook die het heeeeel graag willen en het dan toch niet zo leuk vinden, of die het niet willen en het dan toch wel heel leuk vinden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ergens welMaar er zijn natuurlijk zat vrouwen die dat ook zo hebben
Maar ik weet niet of dat bij mij zo zou werken, aangezien ik nooit echt zo'n diepgewortelde wens gehad heb
So heyquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CheckZo heerlijk niet tactvol, die kreeg de meest aardige klant nog op de kast
Ja, het is een soort van kwaliteit misschien welquote:
Nee daar moet je een heel speciale gave voor hebben denk ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
So heydie is goed, dat krijg ik nog niet voor elkaar
Dat denk ik ook anders zou ik het ook niet wetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee daar moet je een heel speciale gave voor hebben denk ik
Lunch en Dinnerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Prooi 1 en 2 zijn wakkerbij gebrek aan betere namen ga ik voorlopig maar even af op de suggestie van Bolle
![]()
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
Prooi 1 en 2 zijn wakkerbij gebrek aan betere namen ga ik voorlopig maar even af op de suggestie van Bolle
![]()
Waarom niet haar eigen favo eten?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackOf je vernoemt ze naar het favo eten van Bolle
en wat is het favo eten van Bollequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zijn hapjes! Dus hapje en snackOf je vernoemt ze naar het favo eten van Bolle
Brokje en MeerBrokjes?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felixquote:
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brokjes, of vis en kip of whiskas en felix
Nou, dat is praktisch al het warme eten..quote:
warm en etenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou, dat is praktisch al het warme eten..
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Gamba zou best wel kunnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik zou als ik een huisdier had het ook niet naar mijn favo eten noemen want: patat, frikandel speciaal, kroket, nasi goreng, bami goreng, chili con carne, döner kebab/schotel, pizza of gamba's vind ik geen namen voor een huisdier![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
nasi en bami wel joh![]()
of kebab en shaslick of hoe je dat ook schrijft...
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gangquote:
Ik zal er over denkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
Nou liever niet maar als jullie jullie huisdier zo willen noemen ga je gang
Daar heb je wel een goed puntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
Zekersquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal er over denken![]()
[..]
Daar heb je wel een goed punt
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellowquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Fha het volgende:
Nouja plus dat ik dan elke keer honger krijg
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn cavia's heetten Doughnut en Marshmellow
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Twee dingen die ik niet lekker vind dus dat kanLieeef
Ik hou ze in beraadquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, ja, en de cavia's zijn al jaren gras aan het eten en billen aan het schudden in de hemel, dus je mag de namen hebben![]()
Slaap lekker Beertjequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Panda72 het volgende:
Lieve fokkertjes ik ga zo slapen. Fijne avond allemaal slaap lekker en tot morgen![]()
Slaap lekker STquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga ook, mijn hoofd doet piep en tuut en boenk boenk boenk![]()
![]()
![]()
Trev, heel veel succes morgen, je kunt het![]()
Slaap lekker Fhaquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:29 schreef Fha het volgende:
Ik ga douchen en naar bed. Trev ook succes morgen![]()
Daag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |