quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
We hadden het straks even over een man in een klomp maar deze foto's kom ik ook heel vaak tegen.
weliswaar niet als profielfoto maar toch.Leuk! Niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk of fout ?
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
We hadden het straks even over een man in een klomp maar deze foto's kom ik ook heel vaak tegen.
weliswaar niet als profielfoto maar toch.Ik vind dolfijnen wel leuk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk of fout ?
Maar ik zou dan weer afknappen op dat spontane.
Ik krijg ook al bijna zin om een stuk of 100 hartjes te sturenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een trut, ik krijg bijna de neiging om haar mailbox vol te spammen.
doen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg ook al bijna zin om een stuk of 100 hartjes te sturen
En terwijl ik mijn dagelijkse portie fruit aan het pakken was vond jij het een goed moment om borderline te kweken in mijn profiel?quote:
Ging voornamelijk over de fotoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje standaard tekst, kan op iedereen van toepassing zijn., behalve dat wielrennen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een hele enge manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdorie, stuur ik je interesse is het niet goed, stuur ik je geen interesse is het ook niet goed. Wat WIL je nou?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En terwijl ik mijn dagelijkse portie fruit aan het pakken was vond jij het een goed moment om borderline te kweken in mijn profiel?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh en ik zie toevallig nog een hele leuke foto
de GVR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
451 °F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme, zul je zien dat die me straks ook een interesse berichtje stuurt
Sarcasme. Herken het.
Civilian is een jongen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf, niet zo jaloers doen dames.
Duidelijkheidquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja verdorie, stuur ik je interesse is het niet goed, stuur ik je geen interesse is het ook niet goed. Wat WIL je nou?!
Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:en een hele enge manHomo's zijn niet eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
weliswaar niet als profielfoto maar toch.Ik krijg het idee dat het een nep profiel is... Die foto is ook te mooi, die nagels, een ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk of fout ?
Ik weet het niet.And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
Gewoon op "home" klikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Duidelijkheid![]()
En gvd ik wil mijn geld terug! Bij elke F5 moet je weer inloggen
Probeer jij het eens, misschien ben je leuk genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf, niet zo jaloers doen dames.
whutquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Maanvis het volgende:
Oeh cherrylips heeft m'n profiel bekeken (gok ik). Sorry voor de slechte foto, was in de kerk in montserrat genomen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Verdomme, zul je zien dat die me straks ook een interesse berichtje stuurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |