En terwijl ik mijn dagelijkse portie fruit aan het pakken was vond jij het een goed moment om borderline te kweken in mijn profiel?quote:
Ging voornamelijk over de fotoquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje standaard tekst, kan op iedereen van toepassing zijn., behalve dat wielrennen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een hele enge manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdorie, stuur ik je interesse is het niet goed, stuur ik je geen interesse is het ook niet goed. Wat WIL je nou?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En terwijl ik mijn dagelijkse portie fruit aan het pakken was vond jij het een goed moment om borderline te kweken in mijn profiel?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh en ik zie toevallig nog een hele leuke foto
de GVR!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
451 °F
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme, zul je zien dat die me straks ook een interesse berichtje stuurt
Sarcasme. Herken het.
Civilian is een jongen hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf, niet zo jaloers doen dames.
Duidelijkheidquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja verdorie, stuur ik je interesse is het niet goed, stuur ik je geen interesse is het ook niet goed. Wat WIL je nou?!
Goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:en een hele enge manHomo's zijn niet eng!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
We hadden het straks even over een man in een klomp maar deze foto's kom ik ook heel vaak tegen.
weliswaar niet als profielfoto maar toch.Ik krijg het idee dat het een nep profiel is... Die foto is ook te mooi, die nagels, een ring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk of fout ?
Ik weet het niet.And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
Gewoon op "home" klikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Duidelijkheid![]()
En gvd ik wil mijn geld terug! Bij elke F5 moet je weer inloggen
Probeer jij het eens, misschien ben je leuk genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf, niet zo jaloers doen dames.
whutquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:50 schreef Maanvis het volgende:
Oeh cherrylips heeft m'n profiel bekeken (gok ik). Sorry voor de slechte foto, was in de kerk in montserrat genomen!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Verdomme, zul je zien dat die me straks ook een interesse berichtje stuurt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Lolaatje het volgende:
CherryLips wat heb jij een leuk profiel!
Het is nog erger dat de Back knop niet werkt zoals deze zou moeten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan als gratis member ook niet
framesquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is nog erger dat de Back knop niet werkt zoals deze zou moeten.
Gewoon meteen reageren zeikerd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef GForceT1 het volgende:
Zojuist het berichtje gekregen waarvan ik hoopte dat het zou komen (god wat klinkt dat kansloos...). Nou jeukt het om direct iets terug te schrijven, maar ja, dan ben je natuurlijk weer te eager en als je 3 dagen wacht weet ze niet meer wie je bent... DILLEMMA'S VAN EEN MAN! Je zou er een boek over kunnen schrijven...
Ze ziet toch dat je online bent en haar dus aan het negeren bent.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef GForceT1 het volgende:
Zojuist het berichtje gekregen waarvan ik hoopte dat het zou komen (god wat klinkt dat kansloos...). Nou jeukt het om direct iets terug te schrijven, maar ja, dan ben je natuurlijk weer te eager en als je 3 dagen wacht weet ze niet meer wie je bent... DILLEMMA'S VAN EEN MAN! Je zou er een boek over kunnen schrijven...
Ja dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze ziet toch dat je online bent en haar dus aan het negeren bent.
Kan ze zien dat je online bent? Dan is het toch niet zo raar als je redelijk snel iets terug stuurt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef GForceT1 het volgende:
Reageer nou gewoon, die theorieën zijn zo'n onzin!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Is het niet goed om dan juist niet te reageren?
Hmm ... misschien niet ^_^
sturen sturen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef GForceT1 het volgende:
Wat doe je moeilijk? Reageer gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef GForceT1 het volgende:
Ik heb niets gekregen hoor! GForceT welquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Reageer nou gewoon, die theorieën zijn zo'n onzin!
I'm with spuit elf. Niets zo irritant als een man die te lang wacht met reageren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Reageer gewoon.
Oh, spuit elf hier
Ja meteen reageren, watje. Is juist leuk als je meteen een reactie krijgt!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
I'm with spuit elf. Niets zo irritant als een man die te lang wacht met reageren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijkt me hartstikke leuk, het hoeft niet gelijk een refo te zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is deze nou weer christelijk?
NL83310047
Iets te enthousiast! Excuus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik heb niets gekregen hoor! GForceT wel
zou gewoon reageren hoor... misschien gaat ze met kerst een keertje naar de kerk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef DrMarten het volgende:
NL83310047
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja meteen reageren, watje. Is juist leuk als je meteen een reactie krijgt!
En dit is een van die foute blote bastenfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ze zit gewoon bier te zuipen op de laatste foto..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef DrMarten het volgende:
NL83310047
veel te sportiefquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef DrMarten het volgende:
NL83310047
Dan komt ze in de helquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zit gewoon bier te zuipen op de laatste foto..
hahaha, wie kan zijn 2e foto ook zien?quote:
Haha, dus ze is katholiekquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zit gewoon bier te zuipen op de laatste foto..
Nee oke, maar ik en christelijk zijn 2 dingen die niet samen gaan. Moet niet iemand hebben waar ik de hele tijd het gevoel moet hebben om op mijn woorden te letten. Maar ze staat voorlopig tussen de favorietenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijkt me hartstikke leuk, het hoeft niet gelijk een refo te zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja meteen reageren, watje. Is juist leuk als je meteen een reactie krijgt!
En dit is een van die foute blote bastenfoto'sWaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Wat een engerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Ok, die tweede foto is nog fouter!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
hahaha, wie kan zijn 2e foto ook zien?
Pfff... wat gaan jullie trouwens snel man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |