Zou het dan net zo gaan als op RP dat alle oude kerels achter de jonge blaadjes aangaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb schat ik zo'n 50
Echt maar een paar uitschieters naar onder de 30..
Er komt daar van alles alleen blijven al die ouwe mutsen in gang hangen om de binnenkomende mannen lastig te vallen en zo komen ze steeds op de foto. In danszaal zie je voornamelijk mensen van rond de 30. Je heb ook een salsa-gedeelte daar kom je allemaal van die italianen en spanjaarden tegen. Daar komen ook veel van die ouwe vrijsters op af. Achter de danszaal heb je een lounge zitje waar je lekker met dames kan kletsen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb schat ik zo'n 50
Echt maar een paar uitschieters naar onder de 30..
Voor een vrouw is het ook wel eens leuk om al die vieze mannetjes die reageren eens van dichtbij te mogen zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je een egoboost nodig hebt, dan is het echt geweldig!
Vast wel. Denk dat je daar onder de 30 lijfwacht mee moet nemen om alle vieze 50 plussers van je af te slaan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou het dan net zo gaan als op RP dat alle oude kerels achter de jonge blaadjes aangaan
Yup, en alle oma's staan te dansen en te karaoken alsof hun leven er vanaf hangt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zou het dan net zo gaan als op RP dat alle oude kerels achter de jonge blaadjes aangaan
En hoe zit het met de karaoke bar ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Er komt daar van alles alleen blijven al die ouwe mutsen in gang hangen om de binnenkomende mannen lastig te vallen en zo komen ze steeds op de foto. In danszaal zie je voornamelijk mensen van rond de 30. Je heb ook een salsa-gedeelte daar kom je allemaal van die italianen en spanjaarden tegen. Daar komen ook veel van die ouwe vrijsters op af. Achter de danszaal heb je een lounge zitje waar je lekker met dames kan kletsen.
Jij klinkt er wel positief over ? Vaker geweest?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Er komt daar van alles alleen blijven al die ouwe mutsen in gang hangen om de binnenkomende mannen lastig te vallen en zo komen ze steeds op de foto. In danszaal zie je voornamelijk mensen van rond de 30. Je heb ook een salsa-gedeelte daar kom je allemaal van die italianen en spanjaarden tegen. Daar komen ook veel van die ouwe vrijsters op af. Achter de danszaal heb je een lounge zitje waar je lekker met dames kan kletsen.
Ja ik ben er 1 keer geweest. Ik vond het echt heel leuk alleen vond de rest het niet erg leuk. Het enige nadeel is ook dat het op een kutlocatie zit.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jij klinkt er wel positief over ? Vaker geweest?
't Lijkt me opzich wel leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja ik ben er 1 keer geweest. Ik vond het echt heel leuk alleen vond de rest het niet erg leuk. Het enige nadeel is ook dat het op een kutlocatie zit.
De karaokebar was er geloof ik nog niet toen ik er was.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
't Lijkt me opzich wel leukMaar ik zou er dan eerder heen gaan met een meet van dit topic ofzo
En dan puur voor de gezelligheid daarvan.
Ik gok niet dat ik met mijn leeftijd daar snel een date zou scoren
quote:
No problemo! Ik kus alles en iedereen!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
En uiteraard zijn tijdens zo'n meet die kusje ook welkom als ik zo'n opmerking plaats
Jij sletquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No problemo! Ik kus alles en iedereen!!![]()
Ehm.. ik bedoel... never mind...
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Snap wat je bedoeld met die foto maar ik zou hem voordeel van de twijfel geven. Of vraag of hij nog meer fotos van zichzelf heeft?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Overigens leuke reactie gehad van iemand, doe me eens even helpen 72291322... Hij heeft nou typisch zo'n foto dat ie OF heel leuk kan zijn, OF echt 10 keer niks!! Ik kan maar niet besluiten of ik em nou leuk vind of niet![]()
Op een of andere manier komt hij me bekend voor, geen idee waarom, ik vind hem er wel leuk uitzien, maar een beetje weinig info.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Overigens leuke reactie gehad van iemand, doe me eens even helpen 72291322... Hij heeft nou typisch zo'n foto dat ie OF heel leuk kan zijn, OF echt 10 keer niks!! Ik kan maar niet besluiten of ik em nou leuk vind of niet![]()
Ik ben natuurlijk een vrouw en dus gratis lidquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeld met die foto maar ik zou hem voordeel van de twijfel geven. Of vraag of hij nog meer fotos van zichzelf heeft?
Ik moest denken aan Elijah Woods in LOTRquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier komt hij me bekend voor, geen idee waarom, ik vind hem er wel leuk uitzien, maar een beetje weinig info.
nope je kan wel zoeken en interesseberichten sturen maar echt normale berichten niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Ik kan straks geen berichten meer sturen? Ik dacht dat RP gratis was
Drie dagen is niet al te lang ^_^
Jij had tenminste 3 dagen, wij moeten het met interesseberichtjes doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk? Ik kan straks geen berichten meer sturen? Ik dacht dat RP gratis was
Drie dagen is niet al te lang ^_^
En een interessebericht is ... een soort van 'poke'?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
nope je kan wel zoeken en interesseberichten sturen maar echt normale berichten niet.
Ik heb er nog steeds tweequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij had tenminste 3 dagen, wij moeten het met interesseberichtjes doen
...
Mailadres in je profiel kun je wel vergetenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
En een interessebericht is ... een soort van 'poke'?
En wat is het nut als je niet kunt reageren? Hmm, ik kan natuurlijk een mailadres in dat profiel zetten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |