haha hoe herkenbaar helaas...quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:42 schreef GForceT1 het volgende:
Btw die datingsites zijn echt slecht voor je werkritme. Ik check om de 30min mijn e-mail![]()
Ik hoop toch dat dat 'nieuwigheid' is..
absoluut!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Want je wordt nu bedolven onder pm's van vrouwelijke users die hun tieten laten zien?
Nog geen kaarten dan ?quote:
Ben er 1x geweest en gezworen nooit meer te gaanquote:
Duh.. tuurlijk gaan we voor het keuren. We moeten natuurlijk wel OT blijven want ik zie Re ons zelfs naar het RP feest achtervolgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest en gezworen nooit meer te gaanMaar als er wat gezellige mensen gaan die voor een gezellig feestje gaan en niet voor het keuren wat er toen te erg gebeurde.. dan moet ik misschien een kaart regelen
ik weet niet of ie binnen komt, hij ziet er een beetje uit als een zwerverquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Duh.. tuurlijk gaan we voor het keuren. We moeten natuurlijk wel OT blijven want ik zie Re ons zelfs naar het RP feest achtervolgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n foto vraag je erom![]()
Hitsige beer is het ook.. Continue achter de vrouwen aan lopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Duh.. tuurlijk gaan we voor het keuren. We moeten natuurlijk wel OT blijven want ik zie Re ons zelfs naar het RP feest achtervolgen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:52 schreef GForceT1 het volgende:
Vrouw desperately seeking attention!Dat is zoiets als die mannen met blote borst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n foto vraag je erom
@Spirit82: IEMAND moet die foto's toch maken![]()
Vrouw desperately seeking attention!Inderdaad, en dan over een maand zo'n verontwaardigd profiel met 'ALS JE MAAR OP EEN DING UIT BENT HOEF JE NIET TE REAGEREN, DIT HEET TOCH GEEN SEKSPLANET OF WEL SOMS?! MANNEN, PFFRTT, KUNNEN MAAR AAN EEN DING DENKEN!!!!!111'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n foto vraag je erom
Intussen vallen die tetten nog net niet uit m'n scherm op m'n toetsenbord.
Gourmetten of steengrillen?
Oh... het grappig bedoelde voorstel van Silenus begint ondertussen ernstige meet-vormen aan te nemenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hitsige beer is het ook.. Continue achter de vrouwen aan lopen
Hmmm. wie gaan er alelmaal?
Vrouw desperately seeking attention!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt.
Met zo'n foto vraag je eromTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Vrouw desperately seeking attention!Die eeuwige foto's met getuitte lippen.. Verschrikkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n foto vraag je erom
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Wel lekker dichtbijquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat feest is in Hoofddorp man, of all places
Wel bij het ultrahippe Claus Partyhouse!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Dat feest is in Hoofddorp man, of all places
Nee juist niet doen want dan kun je de foto's weer op je profiel zettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga mee, maar dan maak ik de foto's wel (hoef ik er zelf niet op!).
Pff wat is de gemiddelde leeftijd daar wel niet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee juist niet doen want dan kun je de foto's weer op je profiel zetten
NL72102944
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee juist niet doen want dan kun je de foto's weer op je profiel zetten
NL72102944
[ afbeelding ]
Van wat ik gezien heb schat ik zo'n 50quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:16 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Pff wat is de gemiddelde leeftijd daar wel niet?
Ieuwwww dan heb ik daar duidelijk niets te zoekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Van wat ik gezien heb schat ik zo'n 50
Echt maar een paar uitschieters naar onder de 30..
Me neither.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik denk dat ik me daar niet thuis zou voelen
Als je een egoboost nodig hebt, dan is het echt geweldig!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ieuwwww dan heb ik daar duidelijk niets te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |