quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh even spiekenJe bent leuk Spirit! Niet zo gek dat je steeds reacties krijgt.
Donequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dank je wel
Stuur me even interesse berichtje, dan kan ik jou ook begluren!! Ben nu ook wel nieuwsgierig
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Typ mn nick zonder jaartal in en je hebt me zo gevonden
Ooooh, in mn hoofd zag jij er heeeel anders uit!!!quote:
Spirit (58) uit Overijssel mag er ook zijn!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh even spiekenJe bent leuk Spirit! Niet zo gek dat je steeds reacties krijgt.
Die foto's zijn niet allemaal heel recent hoor... wat ik al vertelde, ik heb niet zoveel foto's van mijzelf. En ik ben niet zo elegant, dat zijn mijn nette klerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh, in mn hoofd zag jij er heeeel anders uit!!!Niet negatief ofzo, maar op de foto in je fobo lijk je veel... kinderlijker? Is dat stom om zo te zeggen? Maar je bent juist een hele elegante vrouw!!
Ik heb bijna ook geen foto's. Ik heb zelfs niet eens een fatsoenlijk fototoestel. Alleen zo'n stomme webcam daar maak ik de foto's voor mijn profiel mee. Verder vind ik mezelf altijd als een idiootquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet allemaal heel recent hoor... wat ik al vertelde, ik heb niet zoveel foto's van mijzelf. En ik ben niet zo elegant, dat zijn mijn nette klerenNormaal loop in in een spijkerbroek.
Join the club! Het is net alsof je naar je eigen stem luistert ... maar dan met je ogen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb bijna ook geen foto's. Ik heb zelfs niet eens een fatsoenlijk fototoestel. Alleen zo'n stomme webcam daar maak ik de foto's voor mijn profiel mee. Verder vind ik mezelf altijd als een idiootop foto's staan.
Dat laatste heb ik dus ook altijd, met mijn ogen dicht of een gekke bek trekken...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:26 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik heb bijna ook geen foto's. Ik heb zelfs niet eens een fatsoenlijk fototoestel. Alleen zo'n stomme webcam daar maak ik de foto's voor mijn profiel mee. Verder vind ik mezelf altijd als een idiootop foto's staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Ik ook, dan kijk ik in de spiegel en denk ik: mwah, ik mag wel naar buiten zo. En dan maakt er iemand een foto met de telefoon of omdat ie met een camera loopt te klooien en dan zie ik eruit als een triangeljosti, niet te zuinig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus ook altijd, met mijn ogen dicht of een gekke bek trekken...
de beste recente foto die ik van mezelf kon vinden staat nu in m'n fobo. nuff said.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, dan kijk ik in de spiegel en denk ik: mwah, ik mag wel naar buiten zo. En dan maakt er iemand een foto met de telefoon of omdat ie met een camera loopt te klooien en dan zie ik eruit als een triangeljosti, niet te zuinig.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
een triangeljosti, niet te zuinig.
zoiets?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, dan kijk ik in de spiegel en denk ik: mwah, ik mag wel naar buiten zo. En dan maakt er iemand een foto met de telefoon of omdat ie met een camera loopt te klooien en dan zie ik eruit als een triangeljosti, niet te zuinig.
Plaats de link!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:32 schreef Maanvis het volgende:
29797873
Deze vind ik leuk, maar waarom foto vier? heeft ze iets te bewijzen?
Maar nog wel met triangel?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan blond en ogen dicht en mond open
Geen woorden maar daden noemen ze datquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Zijn alle mannen contactgestoord die op RP komen? Ik word er zo moe van, een gesprek op gang houden... Wel meteen bij hem thuis uitnodigen, maar iets zeggen, ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |