hahaha, wie kan zijn 2e foto ook zien?quote:
Haha, dus ze is katholiekquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ze zit gewoon bier te zuipen op de laatste foto..
Nee oke, maar ik en christelijk zijn 2 dingen die niet samen gaan. Moet niet iemand hebben waar ik de hele tijd het gevoel moet hebben om op mijn woorden te letten. Maar ze staat voorlopig tussen de favorietenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijkt me hartstikke leuk, het hoeft niet gelijk een refo te zijn
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja meteen reageren, watje. Is juist leuk als je meteen een reactie krijgt!
En dit is een van die foute blote bastenfoto'sWaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Wat een engerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
Ok, die tweede foto is nog fouter!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:04 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
hahaha, wie kan zijn 2e foto ook zien?
Pfff... wat gaan jullie trouwens snel man!
Oh kan ik niet zien, jammer, kon ik even griezelen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ok, die tweede foto is nog fouter!
ik moet me nu echt inhouden om hem hier te postenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kan ik niet zien, jammer, kon ik even griezelen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb ook even stiekem gekeken. Je word hier toch wel erg gluurderig van. Maar leuk profiel. Ook leuk dat je wat humor erin hebt. Is tenminste wat anders dan al die serieuze oproepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, die krijg ik dan misschien ook zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoor, berichtje van meneer vuurtoren...
Ik wil 'm wel even plaatsen ... weet alleen niet dat hier op FOK gewaardeerd wordt (of dat ik bepaalde RP-regeltjes overtreed)quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Godt is full member!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Blijkbaar reageren alle mannen bij wie jij een kijkje neemt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Haha kun je hem mailen dat je zijn foto zo leuk vindt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
serieus?? Laat even weten als hij kans maakt, dan pas ik mijn gedrag een beetje aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Spirit82 het volgende:
Typ mn nick zonder jaartal in en je hebt me zo gevondenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Blijkbaar reageren alle mannen bij wie jij een kijkje neemt...
Tijd om je profiel is te laten zien!
Toch apart dan dat ik echt amper geen berichtjes meer krijgquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Goldmund het volgende:
[..]
Heb ook even stiekem gekeken. Je word hier toch wel erg gluurderig van. Maar leuk profiel. Ook leuk dat je wat humor erin hebt. Is tenminste wat anders dan al die serieuze oproepen.
Oh even spiekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Typ mn nick zonder jaartal in en je hebt me zo gevonden
Je krijgt amper geen berichtjes meer? Dus je mailbox wordt volgespamd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch apart dan dat ik echt amper geen berichtjes meer krijg
bedankt voor de tipquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:00 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is deze nou weer christelijk?
NL83310047
Dat is flauwquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je krijgt amper geen berichtjes meer? Dus je mailbox wordt volgespamd?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je krijgt amper geen berichtjes meer? Dus je mailbox wordt volgespamd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |