TOch een vrij goed teken, normaal gesproken kan hij weer bijkomen.quote:
Nog altijd best of the rest.quote:
Hij is beter dan in de vorige twee ritten.quote:
Tmoet wel een goede klim voor hem zijn. Je kan je hier makkelijk opblazen, dus hij kan wel wat mensen oprapenquote:
En die kopgroep dreigt zometeen erop en erover gereden te worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Nogmaals voor iedereen, de afstand tot de finish die je ziet is gemeten vanaf de kopgroep, Andy en Alberto zitten dus verder van de finish af dan dat er staat...
30".quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef groenen het volgende:
Geen motor en tijdverschillen met Menchov.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gaat Schleck zo Contador langzaam slopen?
Geen schande.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker maar kan die 2 ook niet volgen (al op 30 sec)
Ik denk dat langzaam niet gaat werken, ik denk dat Contador wel zo'n bijtertje is om te blijven zitten. Andy zal nog een keer flink weg moeten springen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gaat Schleck zo Contador langzaam slopen?
Schleck moet Contador op 2 minuten rijden.quote:
Denk ik ook, eerst tempo rijden en dan een smerige stekende aanvalsversnelling plaatsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Ik denk dat langzaam niet gaat werken, ik denk dat Contador wel zo'n bijtertje is om te blijven zitten. Andy zal nog een keer flink weg moeten springen denk ik.
Wat betekent "tempo rijden"? Betekent dat "snel rijden"?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Denk ik ook, eerst tempo rijden en dan een smerige stekende aanvalsversnelling plaatsen
In het geel rij je altijd wat sneller, dan alsnog heeft ie wel dik meer dan een minuut nodig denk ik ja.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Schleck moet Contador op 2 minuten rijden.
Aangezien Contador veel beter kan tijdrijden.
Vraag ik me ook al een aantal dagen af.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Wilskracht het volgende:
Wat heeft Jose de Cauwer tegen Gesink?
Onderandere ik, maar dat ging over Contador. Die moet je echt helemaal dol rijden voor hij gaat lossen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
45 seconden in 2 km, wie zij ook alweer dat je toch wel een heel stuk nodig had voor 2 minuten?
Dat hoor je wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Schleck weet niet eens dat Contador in zijn wiel zit volgens mij
Hij is voor VDBII, dus dan schijn je tegen Gesink te moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Wilskracht het volgende:
Jepquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schleck stelt iig. zijn 2e plaats veilig.
Gast, het is Menchovquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef knep het volgende:
Benieuwd of Menchov nog gaat aanvallen voor het podium.
Die kan ook nog rekeken op de TT natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef knep het volgende:
Benieuwd of Menchov nog gaat aanvallen voor het podium.
Wat zei hij?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Wilskracht het volgende:
Dus? Menchov kan echt wel aanvallen hoor.quote:
Misschien een Contador/Rasmussen scenario? Dat was toen ook heel lang man tegen man en Contador kraakte uiteindelijk welquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Felagund het volgende:
Contador lijkt minder fris dan Schleck.
ik kijk ook sporza, waaruit leidde je dat af?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:10 schreef Wilskracht het volgende:
Daar is Andy anders redelijk mee bezig, heb je contador vorig jaar zo veel uit z'n zadel zien komen? Andy rijdt met een stoïcijnse kop van heb ik jou daarquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Onderandere ik, maar dat ging over Contador. Die moet je echt helemaal dol rijden voor hij gaat lossen.
Kunnen zal ie het vast wel idd..quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus? Menchov kan echt wel aanvallen hoor.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Misschien een Contador/Rasmussen scenario? Dat was toen ook heel lang man tegen man en Contador kraakte uiteindelijk wel
Een Luxemburgse vlag was hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef GooseFM het volgende:
Ja gooi anders die vlag bij Contador in zijn wiel!
Hard naar boven fietsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar wat betekent "tempo rijden"?
Krijgen we dit weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen zal ie het vast wel idd..
En dan nog is het niet zomaar voldoende, Schleck moet echt veel tijd pakken. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Rucebo het volgende:
Denk niet dat Schleck Contador nog eraf krijgt...
Bedankt. Hoop wel dat Schleck nog een ontsnappingspoging waagt.quote:
Echt compleet kansloos. Als iemand tijd wint hier is het Contadorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan nog is het niet zomaar voldoende, Schleck moet echt veel tijd pakken. Ik ben benieuwd.
Valt wel mee. Alleen Roche is erbij gekomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Groep wordt steeds groter bij Gesink
En Kolobnev zat er bij, maar die moest ook meteen lossen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen Roche is erbij gekomen.
Als contador eenmaal lost, gaat het hard, hij fietst dan alleen en Andy raakt enorm gemotiveerd. Bovendien zal hij er alles aan doen om zolang mogelijk aan te klampen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan nog is het niet zomaar voldoende, Schleck moet echt veel tijd pakken. Ik ben benieuwd.
Zou dat eigenlijk nog invloed hebben op de zuurstofopname van de renners?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie beelden in de mist, die steeds dikker wordt
Waarom zou ie ook? Hij houdt de bal aan zijn kant, meer niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat Contador helemaal geen kopwerk doet. Dat vermoeit Schleck toch heel erg?
Gewoon blijven zitten en opzij mikken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik moet pissen maar ik wil niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk nog invloed hebben op de zuurstofopname van de renners?
Hoop eigenlijk dat hij het podium mist nu. Tis wel een heel slap figuurquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Cross9 het volgende:
Die heeft lef met zijn Real Madrid vlag
En die Menchov moet echt eens naar de psycholoog, doet weer he-le-maal niets!
We zullen zien, de tour is nog niet verreden en schleck is nog echt jongquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef sven23456 het volgende:
[..]
zelfs al doet schleck een rasmussentje..dan is het nog niet genoeg
Niet in je PC mikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten en opzij mikken.
Ik was net aan 't schijten toen Schleck aanviel. Zit ik de hele dag al te wachten tot er wat gebeurt..quote:
Misschien kan ie niet harder, zie je niet aan hem.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Cross9 het volgende:
Die heeft lef met zijn Real Madrid vlag
En die Menchov moet echt eens naar de psycholoog, doet weer he-le-maal niets!
Ja, precies, maar het lijkt me zo onhandig vanuit het perspectief van Schleck.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zou ie ook? Hij houdt de bal aan zijn kant, meer niet.
Inderdaad, geen renner die dit tempo 5km volhoudt. Behalve hij nu blijkbaar.quote:
Ze gaan erg snel inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt een recordtijd op de Tourmalet denk ik?
Ik weet het echt niet, het kan twee kanten op.. Allebei rijden ze zo op hun max..quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Contador wordt er niet af gereden denk ik.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, maar het lijkt me zo onhandig vanuit het perspectief van Schleck.
Contador kraakt al wat volgensmijquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef frankium het volgende:
Waarom zou Contador op kop gaan rijden? Wat is dat voor dom commentaar.
Schelck moet hem langzaam oproken.
Dat was ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef frankium het volgende:
Waarom zou Contador op kop gaan rijden? Wat is dat voor dom commentaar.
[...]
Want? Hij valt aan, terwijl dat niet hoeft.quote:
Omdat Contador hem dan keihard voorbij rijdt?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn ze boos op elkaar?
Waarom gaat Schleck niet surplacen?
Dit gaat om de Tourzege.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Beregd het volgende:
mogen wel eens beelden van de achtervolgers ook komen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat Contador hem dan keihard voorbij rijdt?
Ja, vind ik ook.quote:
Fuck them.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef Beregd het volgende:
mogen wel eens beelden van de achtervolgers ook komen
haha, jawel hoorquote:
Tja, Contador hoeft niet, dan gaat hij ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mwah, dat is het spel, Schleck kan hem er ook niet af rijden.
ALTIJD? heb je de afgelopen jaren eigenlijk wel wielrennen gevolgd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef GooseFM het volgende:
[..]
haha, jawel hoor.... Ik vind contador een vervelende renner, net als Evans... altijd alleen maar in andermans wiel (n)
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat is de mens toch een achterlijke diersoort....
quote:
ja, dan zou gesink zo hard doortrekkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfde constatering hier. Wellicht gedemarreerd?
Jij noemt dat hard doortrekken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:27 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, dan zou gesink zo hard doortrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |