Zou dat eigenlijk nog invloed hebben op de zuurstofopname van de renners?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie beelden in de mist, die steeds dikker wordt
Waarom zou ie ook? Hij houdt de bal aan zijn kant, meer niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik wel grappig vind, is dat Contador helemaal geen kopwerk doet. Dat vermoeit Schleck toch heel erg?
Gewoon blijven zitten en opzij mikken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik moet pissen maar ik wil niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk nog invloed hebben op de zuurstofopname van de renners?
Hoop eigenlijk dat hij het podium mist nu. Tis wel een heel slap figuurquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Cross9 het volgende:
Die heeft lef met zijn Real Madrid vlag
En die Menchov moet echt eens naar de psycholoog, doet weer he-le-maal niets!
We zullen zien, de tour is nog niet verreden en schleck is nog echt jongquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef sven23456 het volgende:
[..]
zelfs al doet schleck een rasmussentje..dan is het nog niet genoeg
Niet in je PC mikkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten en opzij mikken.
Ik was net aan 't schijten toen Schleck aanviel. Zit ik de hele dag al te wachten tot er wat gebeurt..quote:
Misschien kan ie niet harder, zie je niet aan hem.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Cross9 het volgende:
Die heeft lef met zijn Real Madrid vlag
En die Menchov moet echt eens naar de psycholoog, doet weer he-le-maal niets!
Ja, precies, maar het lijkt me zo onhandig vanuit het perspectief van Schleck.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Ringo het volgende:
[..]
Waarom zou ie ook? Hij houdt de bal aan zijn kant, meer niet.
Inderdaad, geen renner die dit tempo 5km volhoudt. Behalve hij nu blijkbaar.quote:
Ze gaan erg snel inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt een recordtijd op de Tourmalet denk ik?
Ik weet het echt niet, het kan twee kanten op.. Allebei rijden ze zo op hun max..quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Pro_Shifty het volgende:
Contador wordt er niet af gereden denk ik.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, maar het lijkt me zo onhandig vanuit het perspectief van Schleck.
Contador kraakt al wat volgensmijquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef frankium het volgende:
Waarom zou Contador op kop gaan rijden? Wat is dat voor dom commentaar.
Schelck moet hem langzaam oproken.
Dat was ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef frankium het volgende:
Waarom zou Contador op kop gaan rijden? Wat is dat voor dom commentaar.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |