Kunnen zal ie het vast wel idd..quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus? Menchov kan echt wel aanvallen hoor.
Ik hoop het echt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Misschien een Contador/Rasmussen scenario? Dat was toen ook heel lang man tegen man en Contador kraakte uiteindelijk wel
Een Luxemburgse vlag was hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef GooseFM het volgende:
Ja gooi anders die vlag bij Contador in zijn wiel!
Hard naar boven fietsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
Alles goed en wel, maar wat betekent "tempo rijden"?
Krijgen we dit weerquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kunnen zal ie het vast wel idd..
En dan nog is het niet zomaar voldoende, Schleck moet echt veel tijd pakken. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Rucebo het volgende:
Denk niet dat Schleck Contador nog eraf krijgt...
Bedankt. Hoop wel dat Schleck nog een ontsnappingspoging waagt.quote:
Echt compleet kansloos. Als iemand tijd wint hier is het Contadorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En dan nog is het niet zomaar voldoende, Schleck moet echt veel tijd pakken. Ik ben benieuwd.
Valt wel mee. Alleen Roche is erbij gekomen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Groep wordt steeds groter bij Gesink
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |