Hij is beter dan in de vorige twee ritten.quote:
Tmoet wel een goede klim voor hem zijn. Je kan je hier makkelijk opblazen, dus hij kan wel wat mensen oprapenquote:
En die kopgroep dreigt zometeen erop en erover gereden te worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:04 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Nogmaals voor iedereen, de afstand tot de finish die je ziet is gemeten vanaf de kopgroep, Andy en Alberto zitten dus verder van de finish af dan dat er staat...
30".quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef groenen het volgende:
Geen motor en tijdverschillen met Menchov.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gaat Schleck zo Contador langzaam slopen?
Geen schande.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeker maar kan die 2 ook niet volgen (al op 30 sec)
Ik denk dat langzaam niet gaat werken, ik denk dat Contador wel zo'n bijtertje is om te blijven zitten. Andy zal nog een keer flink weg moeten springen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:07 schreef Gitank2 het volgende:
Gaat Schleck zo Contador langzaam slopen?
Schleck moet Contador op 2 minuten rijden.quote:
Denk ik ook, eerst tempo rijden en dan een smerige stekende aanvalsversnelling plaatsenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Ik denk dat langzaam niet gaat werken, ik denk dat Contador wel zo'n bijtertje is om te blijven zitten. Andy zal nog een keer flink weg moeten springen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |