quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Inderdaad, zij is wel het toppunt van luiheid. Niet te geloven gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:49 schreef GenusButeo het volgende:
Echt hè.Die Ayça. Doet ze 11 posts achter elkaar posten en dan niet eens een nieuw topic openen.
Ayca is Ayça. Wie ben jij?quote:
?quote:
Even lezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Hebben jullie Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick al gelezen?
Wik die mij een keer bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, en nog bedankt hè, bilmiyorempje, ik zal het aan mijn zusje doorsturen.
Neeeeeeeeeeeeeeeee. Dit is zeker n grap.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Je vnidt haar wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Uitschrijven studie
turkse breezahs....
Mijn rooster wordt pas eind augustus bekend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa, onze school is altijd vroeg. Vrijdag 3 uurtjes les.
Korkma kalbim geçer acisiiiquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Korkma kalbim geçer acisiii
Ik vond het ook leuk, ja.
Nee, je wordt vanzelf uitgelogd als je je ergens anders aanmeldt. Het is trouwens wel handig als je je inloggegevens even wist voordat je het aan diegene geeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey GB, ik ga m'n bb aan iemand geven om m te maken. Maar als msn automatisch aanmeldt daarop, kan diegene mijn gesprekken volgen ofzo?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Er is zo'n nummer, echt jaren geleden dinlemistim. Gaat zo'n vrouw in cay bahce achtig iets en begint ze van oturdum, bir cay... en dat ze over iemand praat enzo. 't Begint heel rustig / fluisterend. Ik kan dat nummer maar niet terugvinden, ken jij het misschien?
Jaa dat doe ik sowieso. Maar ik vraag me af of je het niet op een andere manier toch kunt achterhalen ofzo, omdat ik het op automatisch inloggen had staan. Dat heb ik nu weggevinkt.. kan je hier nog omheen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, je wordt vanzelf uitgelogd als je je ergens anders aanmeldt. Het is trouwens wel handig als je je inloggegevens even wist voordat je het aan diegene geeft.
Dit nummer heb ik echt jaren gezocht. Dankjewel.quote:
Nee, dat zit wel goed dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa dat doe ik sowieso. Maar ik vraag me af of je het niet op een andere manier toch kunt achterhalen ofzo, omdat ik het op automatisch inloggen had staan. Dat heb ik nu weggevinkt.. kan je hier nog omheen?
?quote:
Ik houd niet zo van Turkse pop, hoor. Of van pop in het algemeen, maar Göksel is echt baas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik echt jaren gezocht. Dankjewel.![]()
Trouwens, nooit verwacht dat jij dit soort nummers leuk zou vinden. hahahaha.
Ik dus ook niet, maar deze nummers van haarquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Turkse pop, hoor. Of van pop in het algemeen, maar Göksel is echt baas.
Hadiii.quote:
Klinkt zo dramatisch, 'de kracht van muziek'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar deze nummers van haar+ korkma kalbim, dat soort nummers. Niet dat ik het mooi vind, meer leuk. Doet me altijd aan bepaalde momenten denken, de kracht van muziek.
Ben een dramaqueen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klinkt zo dramatisch, 'de kracht van muziek'.![]()
Maar je hebt gelijk, het is gewoon leuk.
5 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft er al een ilan-ı aşk plaatsgevonden?
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Tssquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is wel het toppunt van luiheid. Niet te geloven gewoon.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Even lezen.
Heb jij dit topic al gelezen?
Zo lief. Wederzijds?quote:
Ik ben een meester in primeurs.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
! Ik moest hard lachen toen je 'VOETJE VRIJEEE' zei. Ik zag het voor me.
!
Ook de eerste keer dat er een topic opgedragen is aan mij. Prr.
Nu begrijp ik trouewns ook de post van Wik waarin hij aangaf dat ik er weer was.
Drijf jij nou de spot met kalverliefde?quote:
İmkansız aşk?quote:
Prachtig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wist niet wat een kamelenteen was. Net gegoogled.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat ik een beeldend vermogen heb waar je U tegen zegt.quote:
Nu kan je liplezen! WHEHEHE.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik wist niet wat een kamelenteen was. Net gegoogled.![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon googlen, knippen, plakken, yo. Peace out.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wuut, zelfs de hoofdletter I op z'n Turks.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Genus zeg eens iets, hij doet een punt na een uitroepteken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Incorrect! Zie het welbekende voorbeeld: "!,
!,
!. " , waarbij consecutieve smileys gescheiden worden door komma's.
Anlat hele ağabeyine.quote:
Het gaat erom dat je er moeite voor doet. Als ik een kamelenteen had, mocht jij die beroeren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gewoon googlen, knippen, plakken, yo. Peace out.
Ik wil eigenlijk eerst het hele verhaal horen voordat ik te prematuur ergens mee ga drijven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Drijf jij nou de spot met kalverliefde?
Dan moet je me wel snappen. hahaha. En vooral niet vergeten dat ik altidj dom doe over die mensen.quote:
In dit geval functioneren de komma's en de punt als tekens die de emoticons accentueren. Het betreft hier dus geen leestekens die inherent zijn aan de syntaxis. Ondanks het feit dat ik me nooit zou wagen aan dergelijke wanstaltigheid is het moeilijk om dit te falsificeren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Genus zeg eens iets, hij doet een punt na een uitroepteken.
Ik beeld me nu in dat jij dit zegt (door die snorfoto).quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In dit geval functioneren de komma's en de punt als tekens die de emoticons accentueren. Het betreft hier dus geen leestekens die inherent zijn aan de syntaxis. Ondanks het feit dat ik me nooit zou wagen aan dergelijke wanstaltigheid is het moeilijk om dit te falsificeren.
Heel fijn, alsnog doet hij dan een punt na een smiley.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
In dit geval functioneren de komma's en de punt als tekens die de emoticons accentueren. Het betreft hier dus geen leestekens die inherent zijn aan de syntaxis. Ondanks het feit dat ik me nooit zou wagen aan dergelijke wanstaltigheid is het moeilijk om dit te falsificeren.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beeld me nu in dat jij dit zegt (door die snorfoto).
Ik ben een purist. Dat weet je toch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je er moeite voor doet. Als ik een kamelenteen had, mocht jij die beroeren.
Ik hoop dat ik je weer snel van dienst kan zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koester dit moment, het komt niet vaak voor!
Ikkkkkkkk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Mijn zus is in Turkije gebeten door een klein beestje dat in haar schoen zat. Alhoewle zij is natuurlijk behandeld na die beet, hebben wij het beest meegenomen naar Nederland mocht er iets verkeerd gaan.
Iemand die het kleine monster wil zien?
Pics gemaakt met de supermacromodus van je digitale reflexcamera?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef zarGon het volgende:
Mijn zus is in Turkije gebeten door een klein beestje dat in haar schoen zat. Alhoewle zij is natuurlijk behandeld na die beet, hebben wij het beest meegenomen naar Nederland mocht er iets verkeerd gaan.
Iemand die het kleine monster wil zien?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst het hele verhaal horen voordat ik te prematuur ergens mee ga drijven..
Ze haat mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je vnidt haar wel een lekker wijf.oeee Wik kga jullie koppelen
Of hij kan niet playbacken, of het loopt niet synchroon.quote:
WAJOO.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat zou ik nog echt doen ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik beeld me nu in dat jij dit zegt (door die snorfoto).
Emel heeft je de foto dus laten zien.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pics gemaakt met de supermacromodus van je digitale reflexcamera?
Wat betekent `serefsizler` overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |