quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Inderdaad, zij is wel het toppunt van luiheid. Niet te geloven gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:49 schreef GenusButeo het volgende:
Echt hè.Die Ayça. Doet ze 11 posts achter elkaar posten en dan niet eens een nieuw topic openen.
Ayca is Ayça. Wie ben jij?quote:
?quote:
Even lezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Hebben jullie Gedrogeerd en nu gechanteerd door een lelijke chick al gelezen?
Wik die mij een keer bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, en nog bedankt hè, bilmiyorempje, ik zal het aan mijn zusje doorsturen.
Neeeeeeeeeeeeeeeee. Dit is zeker n grap.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Je vnidt haar wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Uitschrijven studie
turkse breezahs....
Mijn rooster wordt pas eind augustus bekend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa, onze school is altijd vroeg. Vrijdag 3 uurtjes les.
Korkma kalbim geçer acisiiiquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Korkma kalbim geçer acisiii
Ik vond het ook leuk, ja.
Nee, je wordt vanzelf uitgelogd als je je ergens anders aanmeldt. Het is trouwens wel handig als je je inloggegevens even wist voordat je het aan diegene geeft.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ey GB, ik ga m'n bb aan iemand geven om m te maken. Maar als msn automatisch aanmeldt daarop, kan diegene mijn gesprekken volgen ofzo?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Er is zo'n nummer, echt jaren geleden dinlemistim. Gaat zo'n vrouw in cay bahce achtig iets en begint ze van oturdum, bir cay... en dat ze over iemand praat enzo. 't Begint heel rustig / fluisterend. Ik kan dat nummer maar niet terugvinden, ken jij het misschien?
Jaa dat doe ik sowieso. Maar ik vraag me af of je het niet op een andere manier toch kunt achterhalen ofzo, omdat ik het op automatisch inloggen had staan. Dat heb ik nu weggevinkt.. kan je hier nog omheen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, je wordt vanzelf uitgelogd als je je ergens anders aanmeldt. Het is trouwens wel handig als je je inloggegevens even wist voordat je het aan diegene geeft.
Dit nummer heb ik echt jaren gezocht. Dankjewel.quote:
Nee, dat zit wel goed dan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa dat doe ik sowieso. Maar ik vraag me af of je het niet op een andere manier toch kunt achterhalen ofzo, omdat ik het op automatisch inloggen had staan. Dat heb ik nu weggevinkt.. kan je hier nog omheen?
?quote:
Ik houd niet zo van Turkse pop, hoor. Of van pop in het algemeen, maar Göksel is echt baas.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik echt jaren gezocht. Dankjewel.![]()
Trouwens, nooit verwacht dat jij dit soort nummers leuk zou vinden. hahahaha.
Ik dus ook niet, maar deze nummers van haarquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van Turkse pop, hoor. Of van pop in het algemeen, maar Göksel is echt baas.
Hadiii.quote:
Klinkt zo dramatisch, 'de kracht van muziek'.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar deze nummers van haar+ korkma kalbim, dat soort nummers. Niet dat ik het mooi vind, meer leuk. Doet me altijd aan bepaalde momenten denken, de kracht van muziek.
Ben een dramaqueen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klinkt zo dramatisch, 'de kracht van muziek'.![]()
Maar je hebt gelijk, het is gewoon leuk.
5 jaar geleden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef GenusButeo het volgende:
Heeft er al een ilan-ı aşk plaatsgevonden?
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef zarGon het volgende:
Mensen die-topics..
Tssquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is wel het toppunt van luiheid. Niet te geloven gewoon.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Even lezen.
Heb jij dit topic al gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |