jij moet eige zaken bemoeiequote:
Ja zo ken ik er ook een paar. Beweren dat ik goed Duits kan als mensen maar kunnen ontcijferen wat ik bedoel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
dan kan je niet engels, die mensen verstaan mij. maar vriend ik ga niet meer op in ik praat niet meer, ga maar ergens je verveling uiten
en jij beweert dat je je volwassen gedraagd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je acteert zeker ook op je twitter en je youtubekanaal? Jouw beheersing van de Nederlandse én de Engelse taal (en waarschijnlijk ook nog eens de Turkse) is ver beneden alle peil.
weet jij wat jij doet?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja zo ken ik er ook een paar. Beweren dat ik goed Duits kan als mensen maar kunnen ontcijferen wat ik bedoel.
Zo werkt het niet in het leven, lief meisje.
HAHAHAHAHA. HA!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
en jij beweert dat je je volwassen gedraagd?
ik ben 24/7 gwoon gek op j0uwwwquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:26 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
weet jij wat jij doet?
jij probeert mij af te kraken? verveel jij je ofso 24/7 op fok jij hebt echt geen leven
Idioot.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef xmamacitax het volgende:
dit zal mijn laatste reactie zijn adios![]()
serefsizler
Alsof een Hollandse tokkie beter kan spellen. Debiel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:29 schreef sinadO het volgende:
Turken. Bijna net zo erg als Marokkanen. Wat een volk.En dat halen wij binnen.
Nou TS, ik kan zeggen dat je niet bepaald als een stabiel persoon overkomt in dit topic, ook niet als een bijster intelligent persoon overigens.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef xmamacitax het volgende:
[..]
jij kent mij niet? woeste kip zonder kop
Ach, we hebben er weer een. Het zit er vol mee hier!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Alsof een Hollandse tokkie beter kan spellen. Debiel.
Knap, hoor. Zoals jij iets kan constateren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ach, we hebben er weer een. Het zit er vol mee hier!
Ik overstijg dat niveau ook, dat weet ik. Maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Knap, hoor. Zoals jij iets kan constateren.
Gelukkig overstijgt het gros van de Turken hier op Fok het niveau van de bimbo-TS. (Hetzelfde geldt ook voor jou, maar dat terzijde.)
Klopt: Mamacita < sinadO < het gros van de Fok-Turken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik overstijg dat niveau ook, dat weet ik. Maar toch bedankt voor het compliment.
Als jou dat gelukkig maakt...quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt: Mamacita < sinadO < het gros van de Fok-Turken.
Eerlijk is eerlijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |