Idd ook leuk, maar dat vind ik 'te netjes'quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef sjak het volgende:
In die categorie ook leuk: een tekening laten maken en die afdrukken (wel in spiegelbeeld) op een strijkapplicatie, op een t-shirt en klaar. Beiden te koop bij de Hema.
Wij wisselen het af...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Idd ook leuk, maar dat vind ik 'te netjes'
Ter plekke erop tekenen/schilderen (ook op de achterkant) ziet er 'leuker' uit, maar dat ben ik
Ik heb wel de indruk dat de kortste slag het beste werkt inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ter plekke erop tekenen/schilderen (ook op de achterkant) ziet er 'leuker' uit, maar dat ben ik
ze zijn 8, da's nog altijd maar groep 5 hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:Maar jullie klinken nu wel heel erg crea en lagere klassen basisschool en zoWeet je zeker dat die kids dat leuk vinden
P! Ze zijn 8! Die zitten nog midden in de crea bea zooi!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
BonjourJe m'appelle P
Maar jullie klinken nu wel heel erg crea en lagere klassen basisschool en zoWeet je zeker dat die kids dat leuk vinden
Yupquote:
En sommige blijven er tot hun 23e in die fasequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
P! Ze zijn 8! Die zitten nog midden in de crea bea zooi!!Pas bij 10 gaan sommigen het 'niet cool' vinden, en dan vooral als er leeftijdsgenootjes in de buurt zijn
Mjah...ik ben het stadium van 8 jaar al enige tijd gepasseerd (iig fysiek) dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
P! Ze zijn 8! Die zitten nog midden in de crea bea zooi!!Pas bij 10 gaan sommigen het 'niet cool' vinden, en dan vooral als er leeftijdsgenootjes in de buurt zijn
Hoe bedoel je P?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
BonjourJe m'appelle P
Maar jullie klinken nu wel heel erg crea en lagere klassen basisschool en zoWeet je zeker dat die kids dat leuk vinden
Ik denk vooral dat ik een ander idee heb van wat kids van 8 leuk vinden maar ik ben dan volledig geen ervaringdeskundigequote:
Hmmm...ik hou mijn dure apparatuur veilig in de tasquote:De meiden houden trouwens van fotograferen, dat vinden ze enorm leuk (hun wegwerpcamera's zijn al vol en ook al vier keer te veel vooruitgedraaid, vrees ik - gelukkig druk ik straks mijn eigen foto's af voor hen.
Misschien kunnen we maandag met zijn vieren naar: http://www.hortusharen.nl/quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ik een ander idee heb van wat kids van 8 leuk vinden maar ik ben dan volledig geen ervaringdeskundigeIk heb vooral een schijthekel aan al dat creabea gebeuren wat ouders prachtig vinden en dan in de kast mikken waarna het op mysterieuze wijze verdwijnt
[..]
Hmmm...ik hou mijn dure apparatuur veilig in de tasgeintje
Misschien kunnen we wel een leuk portretje van ze schieten
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ik een ander idee heb van wat kids van 8 leuk vinden maar ik ben dan volledig geen ervaringdeskundigeIk heb vooral een schijthekel aan al dat creabea gebeuren wat ouders prachtig vinden en dan in de kast mikken waarna het op mysterieuze wijze verdwijnt
![]()
Het gaat hierin om het plezier en oefenen van skills wat kinderen hebben in het máken en het geven snappie. Het gaat niet om het krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Kan je ze daar ook op een lelieblad leggen om te fotograferen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:
Misschien kunnen we maandag met zijn vieren naar: http://www.hortusharen.nl/
Ja dat doen 'de jonge moeders' daar massaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je ze daar ook op een lelieblad leggen om te fotograferen?
Of laten afdrijven?
Lijkt me leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien kunnen we maandag met zijn vieren naar: http://www.hortusharen.nl/
Dat is leuk voor jou (fotografisch) voor hen (kinderengrafisch) en voor mij (iemand die in Groningen woont en geen benul heeft van de leuke dingen - grafisch!)
Dude is een heldinquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft een auto want ergens in het 1e topic ging het over autostoeltjes Pee.
Teruglezen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft een auto want ergens in het 1e topic ging het over autostoeltjes Pee.
Teruglezen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe bedoel je P?
De meiden houden trouwens van fotograferen, dat vinden ze enorm leuk (hun wegwerpcamera's zijn al vol en ook al vier keer te veel vooruitgedraaid, vrees ik - gelukkig druk ik straks mijn eigen foto's af voor hen.
En dan ff een stuk karton (zeg, de zijkant van een kartonnen doos) in je shirt, dat tekent lekkerderder. Even een beetje opspannen met een knijpertje, dan frustreert het niet zo dat het shirt steeds op de loop gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En het karton voorkomt doordrukkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan ff een stuk karton (zeg, de zijkant van een kartonnen doos) in je shirt, dat tekent lekkerderder. Even een beetje opspannen met een knijpertje, dan frustreert het niet zo dat het shirt steeds op de loop gaat.
We kunnen met onze auto, maar jij moet rijden.quote:
Wantquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
We kunnen met onze auto, maar jij moet rijden.
Ok. Die kinderstoeltjes passen vast ook in mijn autoquote:
Ik dacht ik zeg niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Die kinderstoeltjes passen vast ook in mijn autoGaan we lekker met mijn bolide
moet ik hem alleen ff schoonmaken
![]()
quote:
Aha!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef trui het volgende:
ik vroeg me alleen maar af wat al die t.v.p.'s hier betekenden.
Twee setjes ondergoed (héél gaaf! Stoer, maar toch met rozequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef -sabine- het volgende:
Kheb een winkel met die reut hè.
Das net ff wat makkelijker weggeven
Zoals ik al eerder zei; we doen niet aan grote goeie doelen (ook geen Kerstkaarten enz).
Ik zoek kleine projektjes en doe daar wat mee.
Stukje bij beetje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Wat leuk zo'n verrassingspakketje voor les draques
Went het al een beetje, Dude?
O dat hoop ik zeer, dat andere mensen het in elk geval misschien eens overwegen. Ik weet van één andere FOK!-ster dat ze dat ook doet. Het is zo veel meer dan drie weken plezier faciliteren. Het kan écht een heel leven positief beïnvloeden. Dus als ook maar één gezin door deze verhalen dit ooit ook gaat doen, dan ben ik tevree! (God, ik klinkt als een presentator van een benefietavond, sorryquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef Raissa het volgende:
Ik vind het zo leuk om je verhalen te lezen dude! Stiekem lijkt het me ook wel leuk (en leerzaam) om over een aantal jaartjes te doen..
Ja! En het was dik leuk natuurlijk! Ze hadden een clown-pannenkoek, inclusief clowns-neus om mee te nemen. Drie keer raden wie er op hun jubileumavond met rode neuzen op aan een roséetje zaten op het terras.quote:
Bassie en Adriaan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef Duderella het volgende:
Drie keer raden wie er op hun jubileumavond met rode neuzen op aan een roséetje zaten op het terras.![]()
Ja. dat is dan toch altijd weer minder. Die momentjes.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:21 schreef Duderella het volgende:
Ik vertel alleen de leuke dingen hè?
Niet de momenten waarop ik denk: wie nú aanbelt, krijgt ze gratis mee.
Wij hebben zo'n 24/7 stort-container.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. dat is dan toch altijd weer minder. Die momentjes.
Wanneer is het bij jullie vuilnisophaaldag?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:
En sun: Het ging er met smaak in, de stroop met pannenkoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag (vandaag is de onze, ook 1 jaar)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Nou, ik moet zeggen, normaal doet de hulp het hele huishouden, want het is nooit zo heul smerig hier, maar vandaag heb ik zowaar zelf ook even een keer stofgezogen. Wel goed voor me, dit.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:53 schreef AnneX het volgende:
Katoenen bruiloft ! in ieder geval van harte en een memorabele dag was dat .
Met kids en de panneNkoekenboot en verstopte kadootjes en je t'aime tekeningen.
Op naar de Action voor een tweede doos tekenstiften?
Toch ben ik ook wel opgelucht dat je af en toe een muurtje met behang zoekt.
Zolang plezier en vermaak de boventoon voert.
Overigens ben ik wel benieuwd of jullie huis nog altijd zó opgeruimd is???
En hoe was dat voor je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, normaal doet de hulp het hele huishouden, want het is nooit zo heul smerig hier, maar vandaag heb ik zowaar zelf ook even een keer stofgezogen. Wel goed voor me, dit.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik moet zeggen, normaal doet de hulp het hele huishouden, want het is nooit zo heul smerig hier, maar vandaag heb ik zowaar zelf ook even een keer stofgezogen. Wel goed voor me, dit.
Het was een hele belevenis.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:32 schreef djenn het volgende:
Oh, dat word vast heel hard huilen als je ze straks weer uit moet zwaaien
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Meestal willen ze na drie weken toch wel heel graag naar huis. Mama is natuurlijk uiteindelijk het summum van geluk en drie weken is lang als je acht bent.
Of bedoel je ons?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon de firma rent-a-child even bellen voor een nieuwe bestelling als je het er moeilijk mee krijgt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vakantiekindjes zijn volgens mij net als vacuüm verpakte zalm: blijft 3 weken goed.
Het duurt nog 2 heule weken, nog niet aan denken hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:32 schreef djenn het volgende:
Oh, dat word vast heel hard huilen als je ze straks weer uit moet zwaaien
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:17 schreef AnneX het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaa-aa-aan?
Iets nieuws of vragen ze al om iets bekends? na zes dagen !
Arty = weg?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:23 schreef Duderella het volgende:
Niks bijzonders. Tot nu toe was alleen de dierentuin een echt uitje. Ze lijken nog ruim voldoende te hebben aan elkaar, hun kamer, limonade en stoepkrijt.
En ze knutselen de hele dag! En als Arty thuiskomt wordt er wat gedonderjaagd. En na het eten is het even uitrazen, nog even naar de speeltuin hier en dan samen onder de douche, tandenpoetsdisco en naar bed met alle mooie lampjes aan.
Binnen tien minuten is het stil![]()
Morgen gaan we een tent kopen (dat vinden ze vast leuk, zo'n kampeerhal) en die willen we zondag gaan proef-opzetten op zo'n dagrecreatieterrein (ik moet het even in deel 1 opzoeken, die tip). Rennen, spelen, picknicken en over scheerlijnen tuimelen, zo vermoed ik.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die zoek heeft gemaakt om de Leukste van de Dag te worden
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ik kan het topic niet meer volgen zo![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:52 schreef djenn het volgende:
[..]
Hihi ja, ik bedoelde eigenlijk jullie.
Maar ik denk ook wel dat zij het erg vinden om weer weg te moeten! (Maar natuurlijk naar mama is altijd fijn)
Kan je er eigenlijk voor zorgen dat je volgend jaar dezelfde meisjes krijgt? Doen jullie het uberhaupt nog een keertje, of zouden jullie niet dezelfde meisjes willen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
Dat vloeken en tieren vertalen we dan dus nogal vrij.![]()
Snappie?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kinderen zijn net papegaaien hé?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja je kunt dezelfde meisjes uitnodigen.
Ik heb nog geen idee of we het weer doen, daar moeten we naderhand maar eens rustig over nadenken. Ik zou er dan inderdaad wel naar neigen dezelfde meiden uit te nodigen. Het is toch handig als je elkaar al een beetje kent.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kinderen zijn net papegaaien hé?
Jemig, dat dan mooi kut. Onze Franse dames zouden een dergelijke teleurstelling omzetten in een hartverschreurend gehuil waarbij je het gebaar maakt alsof je hart wordt uitgerukt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik dacht een uitgebreide update van de afgelopen dag te kunnen lezen. Alle avonturen van vandaag. Staat er gewon alleen een vraag.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef Duderella het volgende:
...en moest ik er eentje onder haar bed vandaan plukken omdat ze daar lag te balen omdat ze haar opa en oma niet meer mag zien van haar moeder. Dat oma en opa haar met de riem slaag gaven, is geen reden om minder van ze te houden, kennelijk.
Langzaamaan worden de levens die ze leiden duidelijker.
Het eten is een compromis. We eten wat we altijd eten, maar dan zonder de oorspronkelijke hoeveelheden peper.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Tssk, dat is zeker de comfort bubble talking?.
Hoe doen jullie het met zaken als eten? Houden jullie rekening met ze wat dat betreft, of passen jullie je niet aan en komen ze ook dingen tegen die ze nog niet kenden? Hebben ze al drop geprobeerd?.
Chantagequote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Ik beloof ze een roze koek als ze er voldoende van eten.
Hoe bedoel je? Maar daar ga jij geen last van krijgen hoor. Dat bewaren ze voor mij, 's avonds.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
oh men....ik dacht dat we nu wel een beetje over die periode heen waren
Nee johquote:Op zondag 25 juli 2010 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Maar daar ga jij geen last van krijgen hoor. Dat bewaren ze voor mij, 's avonds.
Misschien anders de afspraak maar een klein beetje uitstellen, als het te lastig is voor je? Het hóeft ook niet met de blagen hè?
O sorry, ik begreep je totaal verkeerd.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johZo bedoel ik het niet
Ik vind het hartstikke leuk de draakjes te ontmoeten
Ben al weken bezig mijn franse woordjes te oefenen
Ik bedoelde meer van "ik dacht dat we, historisch gezien, die opvoedkundige drama's nu wel achter de rug hadden". Een soort van ongeloof over dat dat nog gebeurt zeg maar
Oeps. Wat hebben ze het dan nu even toch ongekend goed even bij jullie.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef Duderella het volgende:
Dat oma en opa haar met de riem slaag gaven, is geen reden om minder van ze te houden, kennelijk.
Langzaamaan worden de levens die ze leiden duidelijker.
Je weet niet helemaal wat er van waar is, moet ik zeggen. Je weet namelijk niks.De ene dag zijn de oma's dood en de volgende dag leven ze. De ene dag werd de kat doodgeschopt door een neef en een moment later was het juist die neef die de katten met de fles opvoedde.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Oeps. Wat hebben ze het dan nu even toch ongekend goed even bij jullie.
Misschien ook maar beter om niet alles echt te weten en ze alleen maar een hele fijne tijd te bezorgen, waar ze hopelijk, later als ze groot zijn, met veel plezier op terug kunnen kijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Je weet niet helemaal wat er van waar is, moet ik zeggen. Je weet namelijk niks.De ene dag zijn de oma's dood en de volgende dag leven ze. De ene dag werd de kat doodgeschopt door een neef en een moment later was het juist die neef die de katten met de fles opvoedde.
De gedachtenwereld van een achtjarige is ondoorgrondelijk. Maar er zullen heus dingen zijn gebeurd die niet hadden mogen gebeuren. We vangen er soms flarden van op.
Bovendien weet je wel altijd 'waar het over gaat?' IRL of Fantasialand idd.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:35 schreef Duderella het volgende:
Je weet niet helemaal wat er van waar is, moet ik zeggen. Je weet namelijk niks.De ene dag zijn de oma's dood en de volgende dag leven ze. De ene dag werd de kat doodgeschopt door een neef en een moment later was het juist die neef die de katten met de fles opvoedde.
De gedachtenwereld van een achtjarige is ondoorgrondelijk. Maar er zullen heus dingen zijn gebeurd die niet hadden mogen gebeuren. We vangen er soms flarden van op.
Ik ken Klein Zwitserland in Zuidwolde, Drenthe. Verder weet ik niet hoe dat met dagreactie zit. Maar je hebt wel speelstad oranje in de buurt, kinderboerderij en eehh, weet t eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand uit de regio Gr./Fr./Dr. een leuk park waar je een tent kan proefopzetten en er speeltoestellen zijn ed? Dagrecreatie dus?
Anders dan het Stadspark dus.
Daar zou ik ècht niet 3 uur (heen en terug) voor in de auto gaan zitten.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken Klein Zwitserland in Zuidwolde, Drenthe. Verder weet ik niet hoe dat met dagreactie zit. Maar je hebt wel speelstad oranje in de buurt, kinderboerderij en eehh, weet t eigenlijk nietIk hoop nooit een camping van dichtbij te hoeven bekijken.
http://www.campingkleinzwitserland.nl/
Dat is in het geval van Dude en Arty geen aanpassen hoor. Zo lopen ze er altijd al bij.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
Een collega van mij was naar De Vrijbuiter geweest en klaagde dat het lijkt alsof iedereen die gaat camperen alles maar wat laat hangen en zo. Dus allebei in campingsmoking (zelfde trainingspak aan), vrouwen die benen niet scheren of geen bh dragen, mannen in Hawaiishirt en lelijke niet bijpassende korte broek. Gaan jullie je ook zo aanpassen?
Drie uur, t is drie kleine kwartiertjes. Maar then again, ik zou voor geen enkele camping rijden dus ik geloof jou verder gewoon op je woordquote:Op zondag 25 juli 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik ècht niet 3 uur (heen en terug) voor in de auto gaan zitten.
Een collega van mij was naar De Vrijbuiter geweest en klaagde dat het lijkt alsof iedereen die gaat camperen alles maar wat laat hangen en zo. Dus allebei in campingsmoking (zelfde trainingspak aan), vrouwen die benen niet scheren of geen bh dragen, mannen in Hawaiishirt en lelijke niet bijpassende korte broek. Gaan jullie je ook zo aanpassen?
Ik heb daar veel paardgereden, maar voor de rest was er niets te doen en was het geen moer aanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Drie uur, t is drie kleine kwartiertjes. Maar then again, ik zou voor geen enkele camping rijden dus ik geloof jou verder gewoon op je woord
Wat een goed idee, Dude kan gaan paardrijden!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb daar veel paardgereden, maar voor de rest was er niets te doen en was het geen moer aan
De meiden vinden het vast leuk op un chevalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een goed idee, Dude kan gaan paardrijden! [ afbeelding ]
Op wiens eetlust zou Peter nou geen invloed kunnen hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:39 schreef Duderella het volgende:
Overigens had PdeHoog een opmerkelijk positieve invloed op hun eetlust. Een hele pot spinazie op én een slavink.Wij overwegen Le Monde te bellen voor dit nieuws (- en Peuter als nanny!).
Bedankt hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Op wiens eetlust zou Peter nou geen invloed kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:30 schreef Duderella het volgende:
In het Frans: "Hoe heet die meneer die op bezoek komt?"
- Peter
"Peutoer?"
- Pee-ter
"Pètre?"
-Pééééé-tèèèrrrr
"Pieterre."
- PEEEEEEE-TUUUUUUURRR
"D'accord, PEEEEEE-TUUUUUUURRR".
= Peter arriveert =
"Dagh Peuter lekkur haaaloo "
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Het was leuk om het eens mee te makenWat een wervelwinden zeg
Jaquote:
Uhuhquote:
Vraiment!quote:
Goh!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn ze gingen me uitlachen toen ik mijn petje opzette
![]()
[ afbeelding ]
Ze vonden dit zo'n grappig petje
haha, dus een volgend uitstapje is een weekeindje eiland met de boot over de zee en de tent opzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goh!![]()
Overigens, Peutèr, vonden ze het ongelooooooflijk dat jij twee uur moest rijden om thuis te komen.
Woont hij in de zee?![]()
![]()
(Ik had ze voor hun komst geschreven dat Nederland aan zee ligt en nu verwachten ze dat achter elke muur het strand begint).
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goh!![]()
Overigens, Peutèr, vonden ze het ongelooooooflijk dat jij twee uur moest rijden om thuis te komen.
Woont hij in de zee?![]()
![]()
(Ik had ze voor hun komst geschreven dat Nederland aan zee ligt en nu verwachten ze dat achter elke muur het strand begint).
We willen volgend weekend met 't bootje naar Schier en daar tandems huren. Ligt een beetje aan het weer natuurlijk. Maar dat zou wel een aantal leuke dingen combineren: varen, fietsen, strand, zee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
haha, dus een volgend uitstapje is een weekeindje eiland met de boot over de zee en de tent opzetten.
Volgens mij willen kinderen op vakantie alleen maar water en zand.
óf het Paterswoldse meer is dan al amazing.
En naast rekenen een lesje aardrijkskunde ?
Hoe gaat het met de tafels?
Inderdaad, kunnen ze fietsen, of is het idee dat jullie allebei 'e'en stuks achter jullie op het zadel zetten? Ben benieuwd hoe lang het dan duurt voor ze in de gaten hebben dat het eigenlijk helemaal niet nodig is dat zij zelf ook meetrappenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:55 schreef AnneX het volgende:
HA dat klinkt goed.
Kunnen de draken (wel) fietsen? ik zie jullie al wiebelend stuiterend over het eiland op de tandem.
In ieder geval veiliger dan solo fietsen vermoed ik.
En ik zou graag de verwondering zien over zoooooveel d'eau.
Juustem. En je hebt van die speciale kindertandems.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:50 schreef Brighteyes het volgende:Zo las ik het wel hoor, Dude en Arty allebei met een blaag op de tandem!
Al giechelend.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Juustem. En je hebt van die speciale kindertandems.
Ik laat die twee niet samen op een tandem hoor. Dan kunnen we ze binnen vijf minuten uit de bosjes trekken.
Werken zullen ze.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:53 schreef trui het volgende:
je merkt 't verschil wel hoor, als ze niet mee-pédalent.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Werken zullen ze.
Ik wil fluitend met een flesje rosé achterop.
oooooohquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:43 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo een lunch-concert van twee beroemde Franse zangeressen.![]()
Om 12 uur moet in in Concertzaal 'Onze Kamer' aantreden.
Daar ga ik even een filmpje van maken voor de moeders!
Zo hadden wij een Iers meisje (8 jaar) op bezoek voor een maand (euro-children) en mijn ma noemde haar altijd Vandezande (qua familienaam). Geen idee waarom trouwens (was ik nog te jong voor)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee wij mogen gewoon vloeken en tieren hoor! Verstaan ze toch niet!![]()
Kut dat kloteglas dondert om, sleur die griet even weg daar.
Qu' est-ce que tu a dit?, vragen ze standaard als je Nederlands praat.
Dat je een lief meisje bent en het niks geeft dat er limonade in de gordijnen is gespat.![]()
![]()
Met zo'n kindertandem ben je in ieder geval verantwoordelijk voor het stuurgedeelte. lijkt me een goeie deal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Werken zullen ze.
Ik wil fluitend met een flesje rosé achterop.
Jij snapt 'm.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met zo'n kindertandem ben je in ieder geval verantwoordelijk voor het stuurgedeelte. lijkt me een goeie deal.
Maar vooral benadrukken dat ze hárd moeten meetrappen omdat het anders niet werkt.Men wil immers goed vermoeide kinderen.
Hoe wás het concertquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:43 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zo een lunch-concert van twee beroemde Franse zangeressen.![]()
Om 12 uur moet in in Concertzaal 'Onze Kamer' aantreden.
Eens zien of 'Draken' ze aan te leren is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo hadden wij een Iers meisje (8 jaar) op bezoek voor een maand (euro-children) en mijn ma noemde haar altijd Vandezande (qua familienaam). Geen idee waarom trouwens (was ik nog te jong voor)Op het einde van de vakantie, noemde mijn ma haar bij haar echte familienaam en zei ze zelf: "no, Vandezande"
Ze pikken meer op dan je denkt
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe wás het concert
Alle kaartjes waren nl uitverkocht
Eiiii lufff joeeeeeeeee!! Yes!quote:
Gezien! En wat zijn ze leuk!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Duderella het volgende:
Oh wie het PdeHoog-portret wil zien, moet maar even PM' en, aangezien ik de meiden niet zo op het forum wil zetten.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eens zien of 'Draken' ze aan te leren is.
Dat moet wel een wereldhit wordenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eiiii lufff joeeeeeeeee!! Yes!
C'est vrai
Lufff! Lufff!
[ingewikkeld dansintermezzo]
Yes you arreee my lufff!
Oui, l'amour
Oh my baby
Oh my baby
YES!
[EINDPOSE]
Toegift:
Bye bye.
Dat moet ook wrang geweest zijn zeg.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Btw, het tweede jaar dat ze gekomen is, was nog leuker![]()
(en het derde jaar ging ze met haar zusje komen, maar toen was haar mama _weer_ zwanger en mocht ze niet meer komen omdat ze thuis moest helpen)
Jaaaa hier in de wijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef Duderella het volgende:
Weet iemand uit de regio Gr./Fr./Dr. een leuk park waar je een tent kan proefopzetten en er speeltoestellen zijn ed? Dagrecreatie dus?
Anders dan het Stadspark dus.
Jawaarisdatdan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaa hier in de wijkKan ik de vakantiemeiden ook zien
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eiiii lufff joeeeeeeeee!! Yes!
C'est vrai
Lufff! Lufff!
[ingewikkeld dansintermezzo]
Yes you arreee my lufff!
Oui, l'amour
Oh my baby
Oh my baby
YES!
[EINDPOSE]
Toegift:
Bye bye.
Danke schön!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Dude, hier had ik het over: http://eten-en-drinken.in(...)del-maiskoekjes.html
Misschien dat ze dit wel naar binnen schuiven. Of iig een variant erop. En vissticks kun je nog een keer proberen?
Yw. Misschien een keer proberen tortilla's te maken? En daar gewoon flink groenten in proppenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Danke schön!!
En vissticks is inderdaad ook een heule goeie!
Vraag voor de locals (Groningen e.o.). Weet iemand een restaurant waar een speeltuintje od. bij zit?
In Roden (aan het Leekstermeer) kan je naar Cnossen. Ook waterfietsen, kano's ed.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Danke schön!!
En vissticks is inderdaad ook een heule goeie!
Vraag voor de locals (Groningen e.o.). Weet iemand een restaurant waar een speeltuintje od. bij zit?
kabouterland, da's een soort tantaluskwelling maar dan andersquote:
Wat mijn kinderen echt briljant vinden is Wokken in zo'n wokschuur. Moet je van houden maar het is de bedoeling dat je zelf loop om je eten te halen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:49 schreef Duderella het volgende:
Dank voor de tips!
We krijgen morgen visite en ik heb eigenlijk geen zin om voor zes man te koken, vandaar dat ik een ontsnapping zoek.En ik wil geen gegil in het restaurant, dus er moet iets zijn waar ik ze los kan laten. Dat is een beetje het idee. Ik ga jullie suggestisch even langs, dank jullie wel!
Verkeerspark is inderdaad leuk Isa, nog niet eens aan gedacht!
Ik bedacht me trouwens vandaag dat we nog maar een dag of drie 'te vullen' hebben. En gezien het feit dat ze ook heel graag thuis zijn om lekker tegen ons aan te hangen en verhalen te vertellen, hoeven ze niet eens alledrie vol.
Deze week is gevuld met visite en een bezoek aan mijn zus, zaterdag hebben we de zogenaamde 'Familiedag' van de stichting, zondag gaan we fietsen op Schier, maandag maar een dagje kneuteren thuis en dan zijn er nog dinsdag en woensdag. Donderdag pakken we de koffer in, kijken we elkaar nog eens diep in de ogen en gaan we allemaal weer aan het idee wennen dat we teruggaan naar onze gewone levens.
Vrijdag in alle vroegte is het tijd om ze naar de bus te brengen. Kortom: we moeten nog een weekje, maar ik durf al wel te stellen dat de tijd behoorlijk hard ging!
O god jezus ja. Dat kan hier in Stadspark. Oh my, ja, dat lukt met hun spanningsboog van een vlo nog nét misschien ja. En er is een chocoladefontein.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat mijn kinderen echt briljant vinden is Wokken in zo'n wokschuur. Moet je van houden maar het is de bedoeling dat je zelf loop om je eten te halen.![]()
Dat is dus zo'n ding waar ik zonder kinderen niet zou komen. Verder is het bij Cantina Mexicana op de vismarkt ook geweldig eten-met-kinderen. Qua met vermaak met speeltuin zou ik het zo ff niet weten.
De rechter is het meisje waarvan ik aanvankelijk dacht dat ze vrij bedachtzaam zou zijn. Maar het is gewoon een vent met spierballen, die boeren en scheten laat, op voetballen zit en nog tegen zichzelf zou oplopen als het mogelijk zou zijn. Onder de butsen en schrammen, en ze koppeltjeduikelt naar de supermarkt, gaat slidend naar bed en al schijnvoetballend naar de auto. (Maar stiekem wil ze heel veel knuffelen en door haartjes worden gestreken. Even níet stoer zijn. En in het begin viel ze expres of liep ze expres met haar hoofd ergens tegenaan zodat ze voor zichzelf een 'smoes' had om te huilen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef Mula het volgende:
[..]
Echt wel! Superleuk!
Is de rechter de kwebbelaarster van de 2? Zo ziet ze er wel uit!![]()
Verveel jij je maar lekker hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Bluezz het volgende:
In het verlengde van wokkenHier schijnen ze ook een kinderhoek bij te hebben.
En hier hebben ze ook veel speelgoed![]()
ja ik verveelde me ff
Het linkermeisje ziet er ook veel ouder uit dan 8. Daar zie je gewoon aan af dat het een serieus ding is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het mijn kind zou zijn, zou ik hopen dat ze eindelijk eens een beetje ondeugend zou durven zijn, in plaats van altijd maar de 'wijste'. Ze is verdorie 8!
Het gaat al wel wat beter hoor. Ik geef haar heel veel kansen om ondeugend te zijn.En langzaam aan grijpt ze die aan.
Nee helaas. Ik hoop dat ze elkaar nog eens een briefje schrijven (de tuimelaar zal denk ik vrij snel weer overgaan tot de orde van de dag, het meisje met de bril wil denk ik nog best graag eens contact met de ander), en anders.... tja, misschien volgend jaar weer hier, als alle partijen daar zin in hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Wonen ze dicht bij elkaar in France, Dude
Zodat ze thuis nog eens met elkaar kunnen spelen
Ik vind het soms zo leuk om te graven en te zoekenquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Duderella het volgende:
Verveel jij je maar lekker hoor!![]()
Waar vind jij die informatie dan? Ik zie het niet staan.
Oh wat goed! Jij detective!quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het soms zo leuk om te graven en te zoeken
Op een vivaforum vond ik een aantal posts toen ik op google intikte "kindvriendelijk restaurant groningen".
Contact houden wil ik zeker. En ik denk dat dat met de grootste ook gaat gebeuren. Die houdt erg van schrijven (brieven/mailtjes). Met de kleinste zal het wellicht meer eenrichtingsverkeer worden, maar dat geeft niks. Die stuur ik gewoon af en toe een gekke kaart.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:09 schreef Mula het volgende:
Dude, zijn jullie van plan om met de beide dames (ja, nu ik een foto heb gezien, klinkt "draken" toch een beetje oneerbiedig!) contact te houden?
Ja joh, ik zei eergisteren: vandaag zijn ze pas echt thuisgekomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Ze voelen zich al wel veel meer op hun gemak als ze al hun gevoelens wat makkelijker kunnen uiten
Dan heb je nu al bereikt wat je wilde.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
Ja joh, ik zei eergisteren: vandaag zijn ze pas echt thuisgekomen.
Er was opeens een soort rust. Bij hen (en ook bij mij). De scherpe kantjes er van af, lieve handjes op mijn wangen, ook een duidelijke behoefte aan de rol van Arty (stoeien, gek doen, goocheltrucs, vingersknakken). En dat de meiden beiden soms hun vooringenomen en aangeleerde rol vergaten. Dat is de mooiste winst.
Naar het restaurant gaan, bedoel je?quote:
Neu, die gingen jullie toch maken óf waren het koekjes?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Naar het restaurant gaan, bedoel je?
Koekjes!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Neu, die gingen jullie toch maken óf waren het koekjes?
Heb je wel hoor! Met eerdere die je al postte!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:36 schreef Renesite het volgende:
Jammer dat ik je niet heb kunnen helpen met groningen-tips dude
Of in de grachten van groningen, steer.quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Kanovaren in de grachten van Dokkum vond ik vroeger leuk toen ik klein was.Misschien is er bij jullie ook wel een mogelijkheid tot varen.
![]()
Ja Giethoorn was ook leuk geweest!quote:Anders met een boot in Giethoorn dagje uit is ook leuk
Je zou ze bijna verstoppen en niet meer terug laten gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb bijna de tranen in m'n ogen van je laatste verslag. Het doet me alleen nog maar meer beseffen hoe geweldig het is dat jullie dit doen voor die meiden.
Ik vergeet altijd foto's te maken als ik er eentje uit de sloot/brandnetels/chocoladefonteinen moet plukken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Ah gos, hoe zo iets simpels zoiets naar boven kan brengen he. Toch weet ze zich ieg wel te uiten, en dat dat steeds minder fysiek gebeurt is helemaal mooi. En om je chocoladefontijnverhaal moest ik lachen, ik zag het zo gebeuren
Heb je daar foto's van??????????
Potverdrie, dat zijn nou net die leuke kodakmomentjes Dude!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd foto's te maken als ik er eentje uit de sloot/brandnetels/chocoladefonteinen moet plukken.
Ja die blijft heel rustig en troost een beetje. Maar gaat daarna gewoon even met Arty donderjagen, want dan loopt tuimelaar tenminste niet steeds in de weg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je zou ze bijna verstoppen en niet meer terug laten gaan
Hoe reageert de andere, wat bedachtzamere hierop? Zit die met grote schrikogen of doet ze wel pogingen om te troosten o.i.d.?
Misschien moeten we in een real life soap. Zodat er 24/7 cameramensen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Potverdrie, dat zijn nou net die leuke kodakmomentjes Dude!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb bijna de tranen in m'n ogen van je laatste verslag. Het doet me alleen nog maar meer beseffen hoe geweldig het is dat jullie dit doen voor die meiden.
Ik heb een enorme hekel aan de meeste reallifesoaps, maar dit zou ik wel willen zienquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien moeten we in een real life soap. Zodat er 24/7 cameramensen zijn.Want op de 'leuke kodakmomenten', lopen wij altijd net te rennen en draven om allerlei letsel te voorkomen bij ze (of bij anderen
).
Dan lopen er zometeen hele topicreeksen in SHO waarin jij en je man uitgebreid geanalyseerd (lees: door het slijk gehaald) worden, maak je dat ook eens van de andere kant meequote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien moeten we in een real life soap. Zodat er 24/7 cameramensen zijn.Want op de 'leuke kodakmomenten', lopen wij altijd net te rennen en draven om allerlei letsel te voorkomen bij ze (of bij anderen
).
Dat zou karmatechnisch wel terecht zijn, want ik kan er zelf ook wat van in SHO.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:32 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan lopen er zometeen hele topicreeksen in SHO waarin jij en je man uitgebreid geanalyseerd en door het slijk gehaald worden. Ik zou wel kijken.
Veel plezier, en vergeet niet dat je veel karmapunten kunt verdienen door vanavond weer met een mooi verhaal te komen!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat zou karmatechnisch wel terecht zijn, want ik kan er zelf ook wat van in SHO.![]()
Wij gaan vandaag een dagje weg (als ik de blagen los kan weken van Toy Story III.)
Dag allemaal
Aaaaaaah....Arty's zoektochten over het barre internet hebben toch zijn vruchten afgeworpenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan vandaag een dagje weg (als ik de blagen los kan weken van Toy Story III.)
Dude, je moet eerst filmen / foto's maken, dan schade opnemen, hoe denk je dat ze al die funniest home video's en zo maken altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
).
Het is natuurlijk fantastisch wat Dude en Arty doen, dat voorop!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat heftig Dude, je weet natuurlijk dat ze een rugzakje hebben. Maar toch heftig ook voor jullie denk ik, om concrete dingen zo te zien? Goed dat jullie dat zo op kunnen vangen!
Je zou ze eigenlijk nog wat extra weekjes "normaliteit" gunnen bij jullie..
Leeuwardenquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawaarisdatdan?![]()
Maar we zijn toch maar naar het Stadspark getogen.
Was ook wel makkelijk, ze weten er de weg inmiddels.
Ja, en elke keer als er iemand zoals jij weer in post gaan we met z'n allen lurken omdat we denken dat er weer een nouveautje te lezen valt.quote:
Weekie!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:35 schreef McLaura het volgende:
[..]
Leeuwarden
Wanneer gaan ze weer naar huis?
Wat liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Gelukkig, want ze is heeeeel moe.
Ze heeft vandaag heel veel gespeeld, ze moet op tijd naar bed.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en met meteen het lampje uit.
*smelt*quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
In de trein terug naar huis vanavond (laat). Zij zitten op het bankje achter mij, ik doe mijn ogen even tien minuutjes dicht. Plots van achter mij, tussen de stoelen door aaiende handjes over mijn wang, een strelend vingertje door mijn haren. Héél zachtjes fluisterend:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en met meteen het lampje uit.
Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Wat opa zegt ^^^^
we schoten hier gewoon allebei van vol![]()
![]()
Liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
-Ja, als we thuiskomen meteen tandenpoetsen en 'dahaaag goegenach!' en meteen het lampje uit.
Ah gosquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
Lol, dat is lief!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:53 schreef Duderella het volgende:
Oh, Quote van de Dag:
-Ze slaapt.
Ooooh ja, ze slaapt.
Dank voor je mooie pakketje aan de deur, dat wilde ik hier ook nog even gezegd hebben. Ik ga er hun albums prachtig mee versieren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is lief!
Dat is iets voor in het album misschien?
Mevrouw Conflict!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik zie net dit topic, heb alle drie de delen doorgelezen en ben er helemaal emo van.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank voor je mooie pakketje aan de deur, dat wilde ik hier ook nog even gezegd hebben. Ik ga er hun albums prachtig mee versieren.![]()
Lol, dat is waar, dan hebben ze misschien het 'betrapt' gevoel. Maar ik vond het wel serieus lief.quote:Ik denk dat ik in hun albums juist niet dit soort dingen ga citeren, want die albums zijn echt voor hén (en niet voor hun ouders). Zij vinden het denk ik niet leuk dat ik ze stiekem heb horen praten en ze begrijpen van andere gesprekjes de lol denk ik ook niet. Zij menen alles immers bloedserieus!![]()
Was ook lief.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]Had niet gehoeven hoor.
Ik weet dat het goed terecht komt, het lag stuk voor stuk al ik weet niet hoe lang in mijn knutselkoffer dus ik ben blij dat het nu eens gebruikt wordt.
[..]
Lol, dat is waar, dan hebben ze misschien het 'betrapt' gevoel. Maar ik vond het wel serieus lief.
OMG ik ga stuk hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen.
Het gaat steeds meer richting MILF, volgens mij. Even steer vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk erom dat je je letters niet gaat verwisselen he
Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar guiltyik moet ook altijd een soort van gegeneerd lachen om die reklame die ooit was, van die mevrouw die de neus afveegt van die man bij de bushalte.
Het zou me soms zo maar kunnen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |