Ja dat doen 'de jonge moeders' daar massaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je ze daar ook op een lelieblad leggen om te fotograferen?
Of laten afdrijven?
Lijkt me leukquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien kunnen we maandag met zijn vieren naar: http://www.hortusharen.nl/
Dat is leuk voor jou (fotografisch) voor hen (kinderengrafisch) en voor mij (iemand die in Groningen woont en geen benul heeft van de leuke dingen - grafisch!)
Dude is een heldinquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft een auto want ergens in het 1e topic ging het over autostoeltjes Pee.
Teruglezen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft een auto want ergens in het 1e topic ging het over autostoeltjes Pee.
Teruglezen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe bedoel je P?
De meiden houden trouwens van fotograferen, dat vinden ze enorm leuk (hun wegwerpcamera's zijn al vol en ook al vier keer te veel vooruitgedraaid, vrees ik - gelukkig druk ik straks mijn eigen foto's af voor hen.
En dan ff een stuk karton (zeg, de zijkant van een kartonnen doos) in je shirt, dat tekent lekkerderder. Even een beetje opspannen met een knijpertje, dan frustreert het niet zo dat het shirt steeds op de loop gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Idd ook leuk, maar dat vind ik 'te netjes'
Ter plekke erop tekenen/schilderen (ook op de achterkant) ziet er 'leuker' uit, maar dat ben ik
En het karton voorkomt doordrukkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dan ff een stuk karton (zeg, de zijkant van een kartonnen doos) in je shirt, dat tekent lekkerderder. Even een beetje opspannen met een knijpertje, dan frustreert het niet zo dat het shirt steeds op de loop gaat.
We kunnen met onze auto, maar jij moet rijden.quote:
Wantquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
We kunnen met onze auto, maar jij moet rijden.
Ok. Die kinderstoeltjes passen vast ook in mijn autoquote:
Ik dacht ik zeg niksquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Die kinderstoeltjes passen vast ook in mijn autoGaan we lekker met mijn bolide
moet ik hem alleen ff schoonmaken
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |