quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor me hoe ik het met Disana moet aanpakken toevallig?
Vrouwen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef sp3c het volgende:
wat een vreemde snuiter ben je ook eigenlijk
Ja, tieten zijn toch tieten?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef sp3c het volgende:
maar puntige tieten zijn uit madonna dr gloriedagen
dat is geweest!
roze zonnebrillen trouwens ook
quote:
Ik mis bronnen. Geen idee wie deze onbeduidend kijkende grietjes zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef DeParo het volgende:
Of het m'n favoriete BN'ers qua tvprestaties zijn betwijfel ik.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat klinkt behoorlijk jaloersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis bronnen. Geen idee wie deze onbeduidend kijkende grietjes zijn.
Weer geen bronnen, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar dat klinkt behoorlijk jaloers![]()
,
haha maja.
Wat voor bronnen heb je nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer geen bronnen, dat ben ik niet van je gewend.
Nou ja, dat het niet waar is, dat het helemaal anders is, dat dit niet zijn wie wij denken dat het zijn, en wie het dan wel zijn. Dat werk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat voor bronnen heb je nodig.
Maar geen ontkenning en dat ben ik niet van jou gewend, ai ai, maar goed het ideaal he.
Ik denk dat het wel duidelijk is wie het zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat het niet waar is, dat het helemaal anders is, dat dit niet zijn wie wij denken dat het zijn, en wie het dan wel zijn. Dat werk.
Je neemt wel veel aan voor iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten. Ik ben van een andere generatie, ik heb geen idee wie dit zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel duidelijk is wie het zijn.
Zo niet, geniet dan van hun lichamen, ik doe het wel hoor haha maar goed.
Ah, en van welke generatie spreken we dan, want tenzij het voor de oorlog is (de Napoleontische oorlogen wel te verstaan lang geleden) kan ik me niet voorstellen dat je ze niet kent. Zeker de eerste niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt wel veel aan voor iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten. Ik ben van een andere generatie, ik heb geen idee wie dit zijn.
Ik ken ze niet en jij wilt het dus niet zeggen. Nou ja jammer, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, en van welke generatie spreken we dan, want tenzij het voor de oorlog is (de Napoleontische oorlogen wel te verstaan lang geleden) kan ik me niet voorstellen dat je ze niet kent. Zeker de eerste niet.
Wat valt er te zeggen, het gaat er niet om wie ze zijn,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken ze niet en jij wilt het dus niet zeggen. Nou ja jammer, dan houdt het op.
Dan moet je ook niet zeggen dat het BN'ners zijn hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen, het gaat er niet om wie ze zijn,
het gaat er om dat mooie voorgevels hebben en een mooi lichaam, tenminste, alleen nu gaat het daar even om.
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd datquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het BN'ners zijn hè.
Die borsten zijn BN'ners? Want je zegt net dat het je alleen om de borsten gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat
ze BN'ers zijn tsja.
Ik heb gezegd dat de meiden BN'ers zijn, en niet BN'ners, maar goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten zijn BN'ners? Want je zegt net dat het je alleen om de borsten gaat.
Tja jij mikt twee blote vrouwen in een topic dat ook voor vrouwen en kinderen toegankelijk is, dan wil een mens toch wel weten van het hoe en waarom. Maar dat kun je niet leveren, dus ik hou er nu echt over op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de meiden BN'ers zijn, en niet BN'ners, maar goed.
Ja, het gaat om de voorgevels, je begint het te begrijpen![]()
.
Misschien zouden we die van jou moeten zien om te snappen waarom je in het begin zo gefrustreerd reageerde. Maar dat is natuurlijk wel een heel aparte en dubieuze oplossing.![]()
Dan heb je blijkbaar niet goed gelezen op wie ik reageerdequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja jij mikt twee blote vrouwen in een topic dat ook voor vrouwen en kinderen toegankelijk is, dan wil een mens toch wel weten van het hoe en waarom. Maar dat kun je niet leveren, dus ik hou er nu echt over op.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef DeParo het volgende:
Ik wist niet dat de pre-Napoleontische generatie zo preuts was.
Georgina Verbaan!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef sp3c het volgende:
ik wil het niet meer over die domme octopus hebben
en 1 van het paar tieten is Katja Schuurman, die ander weet ik niet hoor
Je zou toch maar een octopus zijn.... 8 uitsteeksels hebben en je partner heeft niet eens tieten, laat staan 8!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef sp3c het volgende:
ik wil het niet meer over die domme octopus hebben
en 1 van het paar tieten is Katja Schuurman, die ander weet ik niet hoor
Jee, dan mag je wel rugspieren gaan kweken om die te dragenquote:
Ik wil ze ook wel helpen dragenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, dan mag je wel rugspieren gaan kweken om die te dragen
Tot je moe maar voldaan bevrijd bent van wat eigenlijk je nageslacht had moeten zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel helpen dragen.
Vader en dochter (3) komen om bij brand Delfgauwquote:Bij een brand in een galerijflat in het Zuid-Hollandse dorp Delfgauw zijn dinsdagnacht een 37-jarige vader en zijn 3-jarige dochtertje omgekomen. De brand woedde rond 03.15 uur in een woning aan de Laan der Zeven Linden, meldt de politie. Acht omliggende woningen werden tijdelijk ontruimd.
De moeder kon zichzelf op tijd in veiligheid brengen. De brand was binnen een uur onder controle, waarna de brandweer de lichamen vond. De politie gaat na of er relationele problemen waren die in het drama hebben uitgemond. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
Ah, dit gaat over mensen die om 05.00 uur snachts nog op fok hangen enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:56 schreef DeParo het volgende:
Het ergste is misschien nog wel dat het lijkt alsof je ze niet kan stoppen.
Ik heb vanacht slechts een uur geslapen, om 8:00 alweer rijles, om 7:00 er uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, dit gaat over mensen die om 05.00 uur snachts nog op fok hangen enzo?
Je kan gewoon niet stoppen Paro
C-1000 noten zijn toch lang niet zo lekker als die van de bakkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
het nieuws van de dag:
C-1000 Beilen verkoopt pepernoten
Het meeste is weg maar volgens mij krijgt het een staartje en de overheid zwijgt ook over de lange termijn gevolgen zoals bodem en grondwatervervuiling. Men probeert het te bagataliseren.quote:Op maandag 15 november 2010 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Kijk, dat zijn de betere temperaturen
Is die rode rotzooi al weg daar in Hongarije?
Ik denk dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat die klachten er wel gaan komen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:37 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me ook af of het voor lokale bevolking of opruimploegen op langere termijn gezondheidsklachten gaat opleveren
Mjah, wanneer gaan we dit eens opruimen?quote:Op maandag 15 november 2010 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat die klachten er wel gaan komen.
Als Obama zich verslikt in een stukje plastic dat in zijn vis zit, denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, wanneer gaan we dit eens opruimen?
Drijvende vuilnisbelt in de Oceaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:58 schreef sp3c het volgende:
dat zie ik ook voor het eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1![]()
Een schil die van rubber lijkt te zijn?quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef Tally het volgende:
Ik krijg mijn banaan niet open
Normaal heb ik geen problemen met het openen van iets. Maar deze werkt niet mee
Ik vind er in bijten viesquote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een schil die van rubber lijkt te zijn?
En inmiddels al op!quote:
Ow, en dan nog even deze speciaal voor Brawlerquote:Lichtgetint, waarom verbaast mij dit niets?Misselijk kutvolk
En niets nieuws dat ik bijvoorbeeld door jou politiek correct wordt genoemd en door een andere moderatie weer extreem rechts.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:43 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, is er vandaag iemand jarig. Sp3c, van harte en nog vele jaren in gezondheid!
Het is ook VVSC hequote:
Naja, onzinnig is het niet, maar we zullen het even aankijken. Leek me trouwens meer wat voor FB dan voor SC. Met uitzondering van misschien Jemen en Egypte zie ik het nog niet zon vaartje lopen. Maar dat lijkt me dus juist wel wat voor dat topic. Dus je kan het gewoon nog ff daarin zetten hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 03:18 schreef Sabeltandman het volgende:
Misschien dat het topic over Tunesië een naamsverandering kan krijgen, i.p.v. Tunesië Noord-Afrika omdat het helemaal aan het overslaan is naar andere gebieden.
Om voor elk gebied een apart topic te beginnen is misschien
een beetje onzinnig haha.
http://edition.cnn.com/20(...)da/index.html?hpt=C1
Nog slomer dan sloomquote:
Kan je niet meer zien. Alleen de mods. Ik weet niet eens of ik het door mocht geven, maar leek me wel verstandig in dit gevalquote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Disana het volgende:
Nah, als je hier post reageert er niemand dus dan laat je het maar. Maar die feedback was daarnet wel even interessant hoor, ik zat er al op te wachtenHoe kun je ook alweer zien dat iemand is geband?
Zie dat Yvonne ook in feedback heeft gereageerd nu. Ik had het dus al achter aangegevenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan je niet meer zien. Alleen de mods. Ik weet niet eens of ik het door mocht geven, maar leek me wel verstandig in dit geval
Oh ik dacht dat je ergens boven moest gaan hangen met je cursor. Ja het was wel verstandig, anders had het nog lang doorgesudderd. Afijn, die heeft zijn pleziertje weer gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Kan je niet meer zien. Alleen de mods. Ik weet niet eens of ik het door mocht geven, maar leek me wel verstandig in dit geval
Ja ik heb die andere ook al gesloten.. stel je voor zeg dat ie d'r wat te lang stond...quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Nog slomer dan sloomVolgens mij kunnen users van NWS niet omaan met meer dan 1 sticky topic en vinden ze het veiliger in feedback
Ik snap niet waarom jij je jaaroverzicht heb gesloten. Zag er leuk uit en had best even kunnen blijven staan.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik heb die andere ook al gesloten.. stel je voor zeg dat ie d'r wat te lang stond...
Staat nog wel in DE... en in me signature...quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij je jaaroverzicht heb gesloten. Zag er leuk uit en had best even kunnen blijven staan.
groot gelijk, je kent mijn standpunten daarin ookquote:Ik denk niet dat ik er nog weer aan begin. Was een heftige tijd, dus geen tijd, maar naar verhouding lezen maar weinig users het. Laat staan dat niet veel users het de moeite waard vinden om op te reageren. Hukkie, Ferdo en ik staken er toch aardig wat tijd in. Ik waardeerde hun inzet enorm! Hukkie wilde meehelpen, maar ik had het druk en vond dat Hukkie genoeg sores aan zijn hoofd had, dus niemand kon zich er toe zetten. Heb toen de knoop doorgehakt. Geen jaaroverzicht.
haha, denk niet dat ze het gaan missen hoorquote:Ik weet te weinig van de PC en je zit tegenwoordig verwikkeld in allerlei rechten anders zou ik een soort filmpje per maand ook leuk vinden. Hoeven de users ook niet zoveel te lezen
Je bedoelt hier?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben hooguit nieuwsgierig of het vanuit jezelf komt of dat je er begeleiding/team bij hebt. Aan de hand van je reageren vraag ik mij dat af. Dat je een missie hebt was me al wel een tijdje duidelijk. Maakt me ook totaal niet uit, en daar zullen er idd wel meer van zijn en zie het dus wel vaker.
Misschien verder maar in SC mocht je een antwoord willen geven
De drie punten die je aanhaalt zijn vrij algemeen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bedoelt hier?
Ik lees net dat er hier geen vaart in zit, om het maar zacht te zeggen.
Ik neem aan dat je mijn bijdragen aan de discussie Israel-Palestina bedoelt.
Ik heb er geen begeleiding bij, laat staan een team. Ik vraag me af waarom jij dat denkt.
Ik heb wel het idee dat ik af en toe een nieuw gezichtspunt aanhaal, maar dat kan ook goed zelfbedrog zijn. Ik vlei me met de gedachte dat ik wat verder doordenk, dan op zwakheden in mijn eigen redenering of standpunt stuit en die dan ook daadwerkelijk ga verhelpen. Zo doe ik ook ontdekkingen, ook aangaande mijn eigen standpunten.
In de gevoerde discussie over de woeste gronden/het niemandsland ontdekte ik tijdens de discussie eigenlijk pas, waarom ik mijn standpunt innam.
Dat gevoel van missie kan wel kloppen, ik voel me soms wel gedreven, soms ook wel erg.
Even een snel, voorlopig overzichtje.
1) De spanning van het kruisen van degens met mensen die echt betrokken zijn. De lol van nieuwe inzichten, een soort schaakspel. En heel soms een breder inzicht dat nog somser ook gedeeld kan worden met iemand die voorheen een tegenstander was.
2) Een spontane woede over de leugenachtigheid en hypocrisie van de staat Israel. Ik ben allergisch voor pogingen om mij voor de gek te houden. Ik ben dol op satire, op fantasieverhalen en kan smakelijk lachen om samenzweringsverhalen. Maar als mensen me echt proberen voor te liegen, met name heel zoetgevooisd mooi weer spelen en dan achter ieders rug om de zaak flessen, dan word ik boos.
Ik weet uiteraard heel goed dat we allemaal belazerd worden waar we bijstaan, maar ga niet net doen alsof ik gek ben als ik dat doorheb.
3) Het is voor mij ook een soort sport, maar blijkbaar ook van essentieel belang, om te proberen de drogredeneringen door te krijgen. Hoe flikken ze dat? Hoe komt het dat ik zelf bijna die glibber van een Naftaniël ga geloven, dat ik die rabbijn Evers bijna ga geloven. Terwijl ik weet dat ze de grootste leugens kunnen verkopen alsof ze die zelf geloven. Hoe kan een C_N beweren dat hij zijn zoon respect voor Palestijnen bijbrengt, terwijl al zijn bijdragen druipen van de minachting? De handen druipen van het bloed en toch zegen ze: "Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor."
Verder ben ik in redeneringen over het algemeen nogal overtuigd van mijn eigen gelijk.
En ik heb inderdaad een soort missiedrang.
Hier wou ik het even bij laten.
Voor de goede orde: ik ben door een van jouw superieuren wel eens verbannen met als argument: "dit soort mensen hoort hier niet". Nadere uitleg kwam er niet. Slap, maar goed: de gebruiker wikt, de ogere macht beschikt.
Ik neem aan dat ik hier wel kan zeggen wat ik wil, anders heb ik er geen zin in.
Ik stel me redelijk op, ik wil ook redelijk behandeld worden.
Waarom ik die gedachte heb. Eigenlijk heel simpel. Wanneer je het vermoeden hebt dat een topic gaat zakken? Zoek je een quote op van lang geleden en je geeft mij het gevoel het topic te willen schoppen terwijl de reactie over heel iets anders gaat dan je antwoord. Meerdere keren merk ik dat je medeusers met een andere mening als leugenachtige jood ed neer wil zetten. Zo redelijk kom je trouwens niet over hoor. je hebt alleen botte beledigingen en elitaire beledigingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bedoelt hier?
Ik lees net dat er hier geen vaart in zit, om het maar zacht te zeggen.
Ik neem aan dat je mijn bijdragen aan de discussie Israel-Palestina bedoelt.
Ik heb er geen begeleiding bij, laat staan een team. Ik vraag me af waarom jij dat denkt.
Ik heb wel het idee dat ik af en toe een nieuw gezichtspunt aanhaal, maar dat kan ook goed zelfbedrog zijn. Ik vlei me met de gedachte dat ik wat verder doordenk, dan op zwakheden in mijn eigen redenering of standpunt stuit en die dan ook daadwerkelijk ga verhelpen. Zo doe ik ook ontdekkingen, ook aangaande mijn eigen standpunten.
In de gevoerde discussie over de woeste gronden/het niemandsland ontdekte ik tijdens de discussie eigenlijk pas, waarom ik mijn standpunt innam.
Dat gevoel van missie kan wel kloppen, ik voel me soms wel gedreven, soms ook wel erg.
Even een snel, voorlopig overzichtje.
1) De spanning van het kruisen van degens met mensen die echt betrokken zijn. De lol van nieuwe inzichten, een soort schaakspel. En heel soms een breder inzicht dat nog somser ook gedeeld kan worden met iemand die voorheen een tegenstander was.
2) Een spontane woede over de leugenachtigheid en hypocrisie van de staat Israel. Ik ben allergisch voor pogingen om mij voor de gek te houden. Ik ben dol op satire, op fantasieverhalen en kan smakelijk lachen om samenzweringsverhalen. Maar als mensen me echt proberen voor te liegen, met name heel zoetgevooisd mooi weer spelen en dan achter ieders rug om de zaak flessen, dan word ik boos.
Ik weet uiteraard heel goed dat we allemaal belazerd worden waar we bijstaan, maar ga niet net doen alsof ik gek ben als ik dat doorheb.
3) Het is voor mij ook een soort sport, maar blijkbaar ook van essentieel belang, om te proberen de drogredeneringen door te krijgen. Hoe flikken ze dat? Hoe komt het dat ik zelf bijna die glibber van een Naftaniël ga geloven, dat ik die rabbijn Evers bijna ga geloven. Terwijl ik weet dat ze de grootste leugens kunnen verkopen alsof ze die zelf geloven. Hoe kan een C_N beweren dat hij zijn zoon respect voor Palestijnen bijbrengt, terwijl al zijn bijdragen druipen van de minachting? De handen druipen van het bloed en toch zegen ze: "Je hoeft niet bang voor me te zijn hoor."
Verder ben ik in redeneringen over het algemeen nogal overtuigd van mijn eigen gelijk.
En ik heb inderdaad een soort missiedrang.
Hier wou ik het even bij laten.
Voor de goede orde: ik ben door een van jouw superieuren wel eens verbannen met als argument: "dit soort mensen hoort hier niet". Nadere uitleg kwam er niet. Slap, maar goed: de gebruiker wikt, de ogere macht beschikt.
Ik neem aan dat ik hier wel kan zeggen wat ik wil, anders heb ik er geen zin in.
Ik stel me redelijk op, ik wil ook redelijk behandeld worden.
Ik zie vaak de woorden van mensen op sites .. Ik zie idd ook een soort van monoloog bij jou. Een goed onderbouwd tegenargument negeer jequote:Verder ben ik in redeneringen over het algemeen nogal overtuigd van mijn eigen gelijk.
Moet jij niet een keer naar bed of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 05:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Waarom ik die gedachte heb. Eigenlijk heel simpel. Wanneer je het vermoeden hebt dat een topic gaat zakken? Zoek je een quote op van lang geleden en je geeft mij het gevoel het topic te willen schoppen terwijl de reactie over heel iets anders gaat dan je antwoord. Meerdere keren merk ik dat je medeusers met een andere mening als leugenachtige jood ed neer wil zetten. Zo redelijk kom je trouwens niet over hoor. je hebt alleen botte beledigingen en elitaire beledigingen.
Heb ook heel vaak het gevoel dat je het niet alleen over Israël hebt, maar over joden in het algemeen. Ook dit merk ik door je reageren op niet Israëlische joden. Je praat nooit in enkelvoud qua negatief zijn over een joodse user. Doet me een beetje denken aan user soepkip 666.
Al met al geef je mij het gevoel dat je handelt naar aanleiding van een site die juist oproept internet mede te gebruiken voor de nieuwe lobby. (site is er sinds kort niet meer of heeft zich verplaatst) Triggershot weet waar ik het over heb.Net als Fiets.
[..]
Ik zie vaak de woorden van mensen op sites .. Ik zie idd ook een soort van monoloog bij jou. Een goed onderbouwd tegenargument negeer je
Wanneer ik jullie (meervoud) aanspreek op het flamen en jullie (meervoud) gewoon de ogen sluiten voor jullie (meervoud) eigen geflame? En ik daar vervolgens een hele preek over typische jood die me uitscheld of kees22 doet dit of dat krijg....of een hele preek over Israël i.p.,v doen we niet meer of letten we op... Dan lezen jullie niet maar ga je gewon via mijn quote verder met je missie zonder ook maar één moment te hebben over jouw eigen geflame .
Ik zou willen dat je daar op let
Er zullen gelijkgestemden qua onderwerp het vast voor je opnemen, maar dit is waarom ik het gevoel kreeg dat je een onderdeel van een groter onderdeel bent.
Dat er meerdere mensen van verschillende meningen met een missie op FOK! bezig zijn is voor mij niet nieuw. Bij jou kwam er alleen het gevoel dat je het in overleg deed.Maar dat heb ik fout volgens jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |