quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor me hoe ik het met Disana moet aanpakken toevallig?
Vrouwen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef sp3c het volgende:
wat een vreemde snuiter ben je ook eigenlijk
Ja, tieten zijn toch tieten?quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef sp3c het volgende:
maar puntige tieten zijn uit madonna dr gloriedagen
dat is geweest!
roze zonnebrillen trouwens ook
quote:
Ik mis bronnen. Geen idee wie deze onbeduidend kijkende grietjes zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:36 schreef DeParo het volgende:
Of het m'n favoriete BN'ers qua tvprestaties zijn betwijfel ik.
Begrijp me niet verkeerd, maar dat klinkt behoorlijk jaloersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis bronnen. Geen idee wie deze onbeduidend kijkende grietjes zijn.
Weer geen bronnen, dat ben ik niet van je gewend.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar dat klinkt behoorlijk jaloers![]()
,
haha maja.
Wat voor bronnen heb je nodig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Weer geen bronnen, dat ben ik niet van je gewend.
Nou ja, dat het niet waar is, dat het helemaal anders is, dat dit niet zijn wie wij denken dat het zijn, en wie het dan wel zijn. Dat werk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat voor bronnen heb je nodig.
Maar geen ontkenning en dat ben ik niet van jou gewend, ai ai, maar goed het ideaal he.
Ik denk dat het wel duidelijk is wie het zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, dat het niet waar is, dat het helemaal anders is, dat dit niet zijn wie wij denken dat het zijn, en wie het dan wel zijn. Dat werk.
Je neemt wel veel aan voor iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten. Ik ben van een andere generatie, ik heb geen idee wie dit zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel duidelijk is wie het zijn.
Zo niet, geniet dan van hun lichamen, ik doe het wel hoor haha maar goed.
Ah, en van welke generatie spreken we dan, want tenzij het voor de oorlog is (de Napoleontische oorlogen wel te verstaan lang geleden) kan ik me niet voorstellen dat je ze niet kent. Zeker de eerste niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Je neemt wel veel aan voor iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten. Ik ben van een andere generatie, ik heb geen idee wie dit zijn.
Ik ken ze niet en jij wilt het dus niet zeggen. Nou ja jammer, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, en van welke generatie spreken we dan, want tenzij het voor de oorlog is (de Napoleontische oorlogen wel te verstaan lang geleden) kan ik me niet voorstellen dat je ze niet kent. Zeker de eerste niet.
Wat valt er te zeggen, het gaat er niet om wie ze zijn,quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken ze niet en jij wilt het dus niet zeggen. Nou ja jammer, dan houdt het op.
Dan moet je ook niet zeggen dat het BN'ners zijn hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen, het gaat er niet om wie ze zijn,
het gaat er om dat mooie voorgevels hebben en een mooi lichaam, tenminste, alleen nu gaat het daar even om.
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd datquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat het BN'ners zijn hè.
Die borsten zijn BN'ners? Want je zegt net dat het je alleen om de borsten gaat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat
ze BN'ers zijn tsja.
Ik heb gezegd dat de meiden BN'ers zijn, en niet BN'ners, maar goed.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Die borsten zijn BN'ners? Want je zegt net dat het je alleen om de borsten gaat.
Tja jij mikt twee blote vrouwen in een topic dat ook voor vrouwen en kinderen toegankelijk is, dan wil een mens toch wel weten van het hoe en waarom. Maar dat kun je niet leveren, dus ik hou er nu echt over op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat de meiden BN'ers zijn, en niet BN'ners, maar goed.
Ja, het gaat om de voorgevels, je begint het te begrijpen![]()
.
Misschien zouden we die van jou moeten zien om te snappen waarom je in het begin zo gefrustreerd reageerde. Maar dat is natuurlijk wel een heel aparte en dubieuze oplossing.![]()
Dan heb je blijkbaar niet goed gelezen op wie ik reageerdequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja jij mikt twee blote vrouwen in een topic dat ook voor vrouwen en kinderen toegankelijk is, dan wil een mens toch wel weten van het hoe en waarom. Maar dat kun je niet leveren, dus ik hou er nu echt over op.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef DeParo het volgende:
Ik wist niet dat de pre-Napoleontische generatie zo preuts was.
Georgina Verbaan!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef sp3c het volgende:
ik wil het niet meer over die domme octopus hebben
en 1 van het paar tieten is Katja Schuurman, die ander weet ik niet hoor
Je zou toch maar een octopus zijn.... 8 uitsteeksels hebben en je partner heeft niet eens tieten, laat staan 8!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef sp3c het volgende:
ik wil het niet meer over die domme octopus hebben
en 1 van het paar tieten is Katja Schuurman, die ander weet ik niet hoor
Jee, dan mag je wel rugspieren gaan kweken om die te dragenquote:
Ik wil ze ook wel helpen dragenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Jee, dan mag je wel rugspieren gaan kweken om die te dragen
Tot je moe maar voldaan bevrijd bent van wat eigenlijk je nageslacht had moeten zijn bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel helpen dragen.
Vader en dochter (3) komen om bij brand Delfgauwquote:Bij een brand in een galerijflat in het Zuid-Hollandse dorp Delfgauw zijn dinsdagnacht een 37-jarige vader en zijn 3-jarige dochtertje omgekomen. De brand woedde rond 03.15 uur in een woning aan de Laan der Zeven Linden, meldt de politie. Acht omliggende woningen werden tijdelijk ontruimd.
De moeder kon zichzelf op tijd in veiligheid brengen. De brand was binnen een uur onder controle, waarna de brandweer de lichamen vond. De politie gaat na of er relationele problemen waren die in het drama hebben uitgemond. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
Ah, dit gaat over mensen die om 05.00 uur snachts nog op fok hangen enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:56 schreef DeParo het volgende:
Het ergste is misschien nog wel dat het lijkt alsof je ze niet kan stoppen.
Ik heb vanacht slechts een uur geslapen, om 8:00 alweer rijles, om 7:00 er uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah, dit gaat over mensen die om 05.00 uur snachts nog op fok hangen enzo?
Je kan gewoon niet stoppen Paro
C-1000 noten zijn toch lang niet zo lekker als die van de bakkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Frutsel het volgende:
het nieuws van de dag:
C-1000 Beilen verkoopt pepernoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |