quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Civilian stond tussen m'n matches
En ik had een berichtje van Baron. Maar dan een andere.
Met een groep ook niet? Ik verwacht niet bepaald een date te regelen daar, maar het lijkt me wel erg grappig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de mensen die op de foto's staan engIk durf niet
Dat hangt juist ook samen met hoe actief je daar bentquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:48 schreef MMUFC het volgende:
Had al een paar weken geen nieuwe matches gehad bij Paiq. En nu krijg ik in een week tijd 4 nieuwe matches
reactie:quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Bwhahaahahhaa, die andere Baron uit Utrecht...![]()
57292658
quote:Zoo dan!
Jij wilt een knappe meid met hersenen!? En die anders is dan anderen..
Ik wens je veel geluk met zoeken, maar die ga jij zeker niet vinden!
Ben aan de ene kant wel benieuwd wat jou dan anders maakt dan anderen, aangezien je een mooi koppie hebt en mijn vooroordeel van jou oproep is dat je een player bent haha
Ben eigenlijk niet geinteresseerd, maar wilde het je toch ff zeggen!
Daag!
Dat grietje is behoorlijk cute, btwquote:Leeuwen temmen als hobby...eindelijk een échte man! ;-)
ja die dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Bwhahaahahhaa, die andere Baron uit Utrecht...![]()
57292658
Dat ben jij???quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:42 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
reactie:
[..]
[..]
Die is behoorlijk cute, btw
Lekker nummer wel!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef Jolene22 het volgende:
Nou mag me hier ook gaan voegen.
Ben eigenlijk helemaal niet zo drastisch op zoek vind het best in mn eentje maar was toch wel erg nieuwsgierig wat die datingsites nou zijn.
Nou dat heb ik geweten. Sta er 1 avond op, 15 reacties, 10 daarvan zijn gewoon mannen van vet boven de 40, 4 anderen compleet kansloos en er zat er dan 1 bij die wel aardig overkwam. Weet niet of het nou allemaal wel zo positief is. Denk toch dat ik meer het type ben die uit ontmoetingen wat meer haalt ipv dat online gebeuren. Ligt toch al gelijk zo´n stempel op van ik wil een relatie terwijl je bij ontmoetingen alle kanten nog op kan. Ik geef het toch nog wel een paar dagen de kans.
Zag inderdaad die advertentie op relatieplanet van die singlesnight. Zit te twijfelen of ik de stoute schoenen aan zal trekken en zal gaan maar ben bang dat het zon volstrekt kansloos feest is met allemaal kwijlende lelijke mannen en dat het een flutavond wordtlos van t feit dat ik dan in mn eentje moet
Hehe wel geinig profiel, jammer dat ik geen betalend lid ben, dan had ik een berichtje gestuurd (geen interesse, dat niet, te jong, maar gewoon voor de grap).quote:
Lieverd, we zijn er net achter dat dat dus onze grote vriend N_K is die hier ook reageert in dit topic. Dus als je hem wat te zeggen hebt, ga je gang!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe wel geinig profiel, jammer dat ik geen betalend lid ben, dan had ik een berichtje gestuurd (geen interesse, dat niet, te jong, maar gewoon voor de grap).
quote:
Ja dat zag ik pas nadat ik dat getypt hadquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lieverd, we zijn er net achter dat dat dus onze grote vriend N_K is die hier ook reageert in dit topic. Dus als je hem wat te zeggen hebt, ga je gang!
U wordt traag op uw oude dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas nadat ik dat getypt had
@N-K dus: leuk profiel, als ik 20 jaar jonger was had ik je een interesseberichtje gestuurd
Inderdaad ja. Heeele mooie jongen. Niks gestuurd die hoeft mij toch niet maar blijft leuk om naar te kijkenquote:
Even voor de duidelijkheid... ik had gisteren even snel een profiel gemaakt zodat ik kon meegluren... en om het profiel wat op te leuken er een willekeurige foto op gezet. Die tekst omdat ik wel benieuwd was hoe vrouwen daar op zouden reagerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zag ik pas nadat ik dat getypt had
@N-K dus: leuk profiel, als ik 20 jaar jonger was had ik je een interesseberichtje gestuurd
Gewoon proberenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Heeele mooie jongen. Niks gestuurd die hoeft mij toch niet maar blijft leuk om naar te kijken
Oooooh boefje!!! Ik vond die gast niet eens zo knap, hahaha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... ik had gisteren even snel een profiel gemaakt zodat ik kon meegluren... en om het profiel wat op te leuken er een willekeurige foto op gezet. Die tekst omdat ik wel benieuwd was hoe vrouwen daar op zouden reageren
Hij is in ieder geval lid dus hij kan iets terugschrijvenquote:
Was ff druk met andere dingenquote:
Haha dus die jongen waarvan jij de foto hebt gebruikt staat nu op RP zonder dat te weten? haha komisch. Hij mag bij mij komen uithuilen als hij het erg vindt hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:55 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid... ik had gisteren even snel een profiel gemaakt zodat ik kon meegluren... en om het profiel wat op te leuken er een willekeurige foto op gezet. Die tekst omdat ik wel benieuwd was hoe vrouwen daar op zouden reageren
Ik denk niet dat RP in Denemarken erg bekend isquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha dus die jongen waarvan jij de foto hebt gebruikt staat nu op RP zonder dat te weten? haha komisch. Hij mag bij mij komen uithuilen als hij het erg vindt hoor
Nee snap je bezwaren wel. Zet er dan geen foto bij. Mja zolang hij er geen kwaad mee in de zin heeft is het toch niet zo erg?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:02 schreef Ruudt het volgende:
Ben ik dan de enige die het maar een muffe actie vindt?
Beetje maffe gozer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
oooooooooooh NL58886840
edit: zo jammer dat ie vrachtwagenchauffeur is
Er staat alleen ' transport' toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
oooooooooooh NL58886840
edit: zo jammer dat ie vrachtwagenchauffeur is
Ik snap niet wat er leuk aan is om te weten hoe reacties op zo'n profiel zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:03 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nee snap je bezwaren wel. Zet er dan geen foto bij. Mja zolang hij er geen kwaad mee in de zin heeft is het toch niet zo erg?
Ik ben voorzien! Via Paiq btw!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik zag gisteren een leuk profiel, maar nu kan ik hem niet meer vinden@N-K, als je nou DAT profiel neerzet met je eigen foto...
Bier uiteraard wel, maar voetbal?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:53 schreef Silenus het volgende:
Elke echte man drinkt bier en kijkt voetbal.
hahaha, hij dacht: ik ben ' gewoon Franky' ik doe dat gewoon, omdat ik gewoon Franky benquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Deze meneer dacht, laat ik eens een boek schrijven over mijzelf: NL60164561
Wil je niet weten of je met een prikkelende tekst beter 'scoort' dan met een standaardtekst?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk aan is om te weten hoe reacties op zo'n profiel zijn.
Ik ook niet, maar schijnbaar heeft hij zoiets van zie je nou wel. Bevestiging zoeken of zoiets.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:05 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er leuk aan is om te weten hoe reacties op zo'n profiel zijn.
Misschien ligt het nu aan de foto. Slecht onderzoek dit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wil je niet weten of je met een prikkelende tekst beter 'scoort' dan met een standaardtekst?
Sodeju zeg, daar begin je toch werkelijk niet aan??quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Deze meneer dacht, laat ik eens een boek schrijven over mijzelf: NL60164561
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |