Zijn de mannen met de email template die ze naar 500 vrouwen sturen. Kost je 1 a 2 avonden maar dan heb je volgens de kenners altijd wel een aantal vrouwen die terugschrijven en dat zijn dan net weer niet degene die ze zoeken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis, heb ik het vermoeden.
Hij wilt ook detequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Even serieus... zo'n foto zet je toch niet van jezelf op je profiel?! 35294777
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
'no engels'quote:k kan ook niet engels hoor no engels .en wil wel een vrouw die 3taalen prat hoor dat zijn nederlands / engels / spans.die taalen wil ik wel van jou leeren hoor .
ik hoop dat een van de vrouwen me kan helpen hoor met deze ding
p.s ik wil een vrouw hoor wie wil met me dete ten met me en of voor een vaste relatie met me hebben stuur een mail naar me toe .
Jongen heeft gewoon een verstandelijke beperking kan ie niks aan doen.quote:
'' Elke week krijg ik ondersteuning bij het zelfstandig wonen, dat heeft te maken met het feit dat ik vanaf mijn geboorte een hele lichte beperking met taal en spraak heb overgehouden. ''quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Elke echte man drinkt bier en kijkt voetbal. Beetje bij de Burger King werken en nog eisen stellen ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:50 schreef DaDude1987 het volgende:
60141584
"Hou Niet van mannen Die voetball kijken en bier drinkt! en Niet Jonger dan 23"
Jammer jammer jammer... maar elke man drinkt toch bier?
Eensch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Elke echte man drinkt bier en kijkt voetbal. Beetje bij de Burger King werken en nog eisen stellen ook.Ontzettende kaylie.
Je had daar zon site voor moest je je naam invullen en een paar andere gegevens van degene waar op wil reageren en kwam er zo een bericht uitrollen van 2 a4tjes. Heette datingstyle of zoiets.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zijn de mannen met de email template die ze naar 500 vrouwen sturen. Kost je 1 a 2 avonden maar dan heb je volgens de kenners altijd wel een aantal vrouwen die terugschrijven en dat zijn dan net weer niet degene die ze zoeken.
Oh.. ik had het profiel dus nog niet eens bekekenquote:
Als je lid bent dan kun je de foto's van de vorige keren bekijken. Schijnen vooral veel stellen en kliekjes te komen dus misschien als de Fok Datingsitervaringen kliek.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
Op vrijdag 27 augustus 2010 organiseert Relatieplanet wederom een bruisend Singles Feest in het roemrijke Claus Event Center te Hoofddorp
Kom ook en ontmoet 2200 andere leuke singles in een schitterende ambiance! Leef je heerlijk uit in onze intieme, sfeervolle zalen. Bruisend entertainment voor iedereen! Ga uit je dak op de beste Dance Classics, swingende Salsa of zwoele Lounge muziek. Dit is dé kans om kennis te maken met vele andere leuke singles.
OK WHO'S WITH ME!?
Het lijkt me nog onwijs lachen ook stiekemquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je lid bent dan kun je de foto's van de vorige keren bekijken. Schijnen vooral veel stellen en kliekjes te komen dus misschien als de Fok Datingsitervaringen kliek.
Misschien komen we mensen tegen die hier besproken zijn in de diverse RP nummers misschien zelfs wel Kaylie
Ik had het ook niet gelezen, zielig...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh.. ik had het profiel dus nog niet eens bekeken![]()
die gast is gewoon verstandelijk gehandicapt, geen wonder dat ie zo'n rare foto erop heeft staan.
En bedankt weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
Mij ook. Maar dan wel dat we de hele tijd tegen elkaar roepen dat WIJ HEUS NIET ZO KANSLOOS ZIJN!
Ik heb zo'n idee dat er allemaal van die parenclub-lui op afkomen. Té zonnebank gebruind, kettinkje om, van die 40+-wijven met een kort rokje die nog naar Dancevalley gaan, en van die harry's-over-datum met een geruit overhemd van de C&A.
Dan ga ik ook meequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gelezen, zielig...
Naar die avond ga ik alleen als er heeeel veel van jullie meegaan, lijkt me wel grappig.
@just-lost, wappieik moest lachen, ik ken dat hele woord niet.
Jij bent dan onze knuffel-40+'er he. We gaan daar gewoon een leuke vent voor je scoren!quote:
Ik ben 1 jr geleden is een keer geweest toen zou er ook date meegaan maar die werd ziek opeens. Je kan er echt veel doen. Er is ook een leuke danszaal en een lounge.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
Op vrijdag 27 augustus 2010 organiseert Relatieplanet wederom een bruisend Singles Feest in het roemrijke Claus Event Center te Hoofddorp
Kom ook en ontmoet 2200 andere leuke singles in een schitterende ambiance! Leef je heerlijk uit in onze intieme, sfeervolle zalen. Bruisend entertainment voor iedereen! Ga uit je dak op de beste Dance Classics, swingende Salsa of zwoele Lounge muziek. Dit is dé kans om kennis te maken met vele andere leuke singles.
OK WHO'S WITH ME!?
Ik heb ook het gevoel dat er foute lui op afkomen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:03 schreef Silenus het volgende:
Mij ook. Maar dan wel dat we de hele tijd tegen elkaar roepen dat WIJ HEUS NIET ZO KANSLOOS ZIJN!
Ik heb zo'n idee dat er allemaal van die parenclub-lui op afkomen. Té zonnebank gebruind, kettinkje om, van die 40+-wijven met een kort rokje die nog naar Dancevalley gaan, en van die harry's-over-datum met een geruit overhemd van de C&A.
Nouja... ik hoor net dat Picardmike er ook is geweest, dus het klopt ergens wel hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat er foute lui op afkomen.Maargoed, vooroordelen he.
Valt best meequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat er foute lui op afkomen.Maargoed, vooroordelen he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Valt best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooroordeel bevestigd. Ik zou wel lachen daar, dat wel.
Gezelliquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nouja... ik hoor net dat Picardmike er ook is geweest, dus het klopt ergens wel hoor
Yep er komt daar van alles trouwens computernerdmaagden die voor het eerst een vrouw van 36 over zich heenkrijgen tot 23 jarigen en bijna bejaarden, alle nationaliteiten zie je. Het is niet alleen een discotheek je heb verschillende zalen.quote:@picardmike: ik zat al helemaal te denken, dan ga ik met de bus, anders kan ik niets drinken, maar je kunt daar overnachten dus.
ik bedenk me net dat ik dat woord ook niet dageijks gebruik... hij paste in ieder geval wel bij zijn foto'squote:Op woensdag 21 juli 2010 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had het ook niet gelezen, zielig...
Naar die avond ga ik alleen als er heeeel veel van jullie meegaan, lijkt me wel grappig.
@just-lost, wappieik moest lachen, ik ken dat hele woord niet.
Ik zie dat er voor mij als 40 + ook nog wel wat bijzitquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent dan onze knuffel-40+'er he. We gaan daar gewoon een leuke vent voor je scoren!
Hahahaha! Tis wel een patroon in jouw leventje hè?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik ben 1 jr geleden is een keer geweest toen zou er ook date meegaan maar die werd ziek opeens.
Ben er al eens naar toe geweest EN IK HAD DE HOOGSTE SCORE MET BOWLINGquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:51 schreef Silenus het volgende:
OK WHO'S WITH ME!?
Ja die hele bruine met die neptietenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik zie dat er voor mij als 40 + ook nog wel wat bijzit
[ afbeelding ]
Lol ik weet niet waar ik harder om moest lachen, om PM of om jouw reactie, hij is toch wel een pechvogel he?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha! Tis wel een patroon in jouw leventje hè?.
Ja mijn rp patroon ja, ze verzinnen altijd smoesjes. Met deze is het ook wat minder afgelopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahaha! Tis wel een patroon in jouw leventje hè?.
Ja precies, daar ben ik ook bang voor, ik ben zo'n type dat altijd te vroeg is bij dat soort dingen, ik ze me daar al een uur staan wachten en niemand die dan komtquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:25 schreef Knipoogje het volgende:
Als de hele groep die hier post gaat lijkt me dat wel lachen eerlijk gezegd. Al lijkt me dat dan echt zo'n gevalletje van 'jaja ik heb kaartjes gekocht' en dan op de dag zelf iedereen om duistere reden niet kunnen en dat je dan alleen voor de deur staat
Interpererdequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef picardmike het volgende:
ik heb niet gelogen geen reden toe. dat je met andere contact hebt maakt mij niet uit daar sta je vrij in ik interpererde jou mailtje misschien anders. ik ben niet iemand doe mensen voor de gek gaat houden, maar ik heb er ook geen zin in om daar van beschuldigt te worden.
ik respecteer je eerlijkheid. ik wens je een fijne avond morgen.
Heb je in ieder geval een goede reden om flink te socializenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, daar ben ik ook bang voor, ik ben zo'n type dat altijd te vroeg is bij dat soort dingen, ik ze me daar al een uur staan wachten en niemand die dan komt
Je mag je achter mij verstoppen schat, ik jaag de engerds wel voor je wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de mensen die op de foto's staan engIk durf niet
We lachen ze gewoon allemaal uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de mensen die op de foto's staan engIk durf niet
Mijn Baronquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Civilian stond tussen m'n matches
En ik had een berichtje van Baron. Maar dan een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |