Voor de vrouwen geldt deze regel: Leeftijd x 2 - 14quote:
Inderdaad, ik denk dat het na je 20e niet veel meer uitmaakt. Derhalve zijn die z.g. leeftijdsgrenzen nogal onzinnig, aangezien het vanaf die leeftijd toch meer gaat om levensstijl, instelling en dergelijke.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar dat gaat dan weer over de tienerjaren. Ik denk niet dat dat verschil nog steeds bestaat als je al in de 20 of ouder bent. Volgens mij heeft het ook meer met levensstijl en instelling te maken... Ik klik over het algemeen het best met mannen die net iets jonger zijn dan ik ben. Jongste gast was 23, laat dat nou net mn minimum zijn volgens de stelregel.. maar dat was eigenlijk toch wel net iets te jong hoor, stiekem.
Is er ook zo´n max dan voor te oud? Of moet je het dan gewoon omdraaien, dat jij dus het minimum bent... euhmmm (28-7)*2 zou dus 42 zijn... Hmmmm... ik denk dat niet dat dat zou werken
God wat ben ik slim zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het na je 20e niet veel meer uitmaakt. Derhalve zijn die z.g. leeftijdsgrenzen nogal onzinnig, aangezien het vanaf die leeftijd toch meer gaat om levensstijl, instelling en dergelijke.
Voor te oud? Gewoon de formule omdraaien ja.
Hiermee ben ik het wel met je eens, plus wat DaDude eerder zei. Het is belangrijk dat je wel in dezelfde belevingswereld zit. Mocht je op zoek zijn naar one-night stands, tja dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat dan weer over de tienerjaren. Ik denk niet dat dat verschil nog steeds bestaat als je al in de 20 of ouder bent. Volgens mij heeft het ook meer met levensstijl en instelling te maken...
met z'n allen naar baroeg open air in rotterdam!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn er genoeg mensen die van metal houden, alleen op Fok al lopen er best veel van rond. Misschien eens een metal-meet o.i.d. organiseren?
Ze kan het niet gewoon minimaliseren?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef picardmike het volgende:
Gelukkig ik en die meid hebben het uitgepraat. We hadden een misverstand, ze zit op haar werk en wil niet dat iedereen meeluisterd dus gaat ze snel offline en doet ze zo mysterieus en voorzichtig.
Zei ze dat tegen jou of tegen je italiaanse stalkeraccount?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:06 schreef picardmike het volgende:
Gelukkig ik en die meid hebben het uitgepraat. We hadden een misverstand, ze zit op haar werk en wil niet dat iedereen meeluisterd dus gaat ze snel offline en doet ze zo mysterieus en voorzichtig.
Tegen mij en ze weet het van mijn stalkeraccount.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Zei ze dat tegen jou of tegen je italiaanse stalkeraccount?
Er zijn uitzonderingen dat klopt. Maar vaak weet je gewoon dat het met iemand die rond jouw leeftijd is, beter klikt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat het na je 20e niet veel meer uitmaakt. Derhalve zijn die z.g. leeftijdsgrenzen nogal onzinnig, aangezien het vanaf die leeftijd toch meer gaat om levensstijl, instelling en dergelijke.
Als ze dan nog met je wil praten, verdienen jullie elkaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tegen mij en ze weet het van mijn stalkeraccount.
Jij toch ook wel spirit, he mon amiequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ze dan nog met je wil praten, verdienen jullie elkaar
Liever niet, maar ik kan je posts soms gewoon niet weerstaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij toch ook wel spirit, he mon amie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik kan je posts soms gewoon niet weerstaan
Misschien moet picardmike wat foto's sturen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij hebben picardmike en spirit wel interesse in elkaar ...
Ja dag, verpesten we straks ons prille geluk omdat ik het vertik om hem iets terug te sturen. Krijgen we dat weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien moet picardmike wat foto's sturen...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien moet picardmike wat foto's sturen...
Dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is als er ineens een Italiaan tegen je begint te ouwehoeren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja dag, verpesten we straks ons prille geluk omdat ik het vertik om hem iets terug te sturen. Krijgen we dat weer
Ga je reageren?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:37 schreef Krullehoofd het volgende:
Weer een interesse berichtje op RP. Ditmaal van iemand zonder foto...
Tu mi fai bruciare dentro!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:35 schreef Moro het volgende:
Dan weet je in ieder geval wat er aan de hand is als er ineens een Italiaan tegen je begint te ouwehoeren.
Pas maar op. Re kijkt al om het hoekje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zelfs in een topic klinkt het romantisch
Ik wacht nog even. Misschien is er op een later moment wel een foto...quote:
Gewoon nieuwsgierig. Weet niet meer of jij ook een van de "oppervlakkige" types was (aren´t we all) en dus benieuwd of je dan wel een profiel zonder foto reageertquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:50 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik wacht nog even. Misschien is er op een later moment wel een foto...
Nope.. je bent niet de enige..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:21 schreef Just-Lost het volgende:
ben ik de enige die Badoo echt zooooo'n kutsite vind?
Wat een niveau zeg...
Zo heb ik wel eens een mailtje gehad van iemand via een site waar ik een profiel aangemaakt had omdat ik anders iets niet kon zien.. Niets ingevuld in mijn profiel, geen foto toegevoegd. en dan krijg je een reactie.. "ik reageer omdat ik je er zo leuk uit vind zien"quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig. Weet niet meer of jij ook een van de "oppervlakkige" types was (aren´t we all) en dus benieuwd of je dan wel een profiel zonder foto reageert![]()
Zelf snap ik het nut van een interesseberichtje niet als je niet eens een foto hebt. Meestal staat er ook nog eens nauwelijks iets in het profiel. Waarom stuur je dan een interesseberichtje? Alsof de ontvanger dan ineens denkt "Wauw!! Ik weet echt helemaal NIETS over deze persoon! Maar ik vind em zo leuk"
iemand die je kent welquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg laatst een mailtje van Badoo, dat iemand met me wilde chatten, maar ik sta daar helemaal niet ingeschreven
Kijk ! Hier spreekt een echte ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zelf snap ik het nut van een interesseberichtje niet als je niet eens een foto hebt. Meestal staat er ook nog eens nauwelijks iets in het profiel. Waarom stuur je dan een interesseberichtje? Alsof de ontvanger dan ineens denkt "Wauw!! Ik weet echt helemaal NIETS over deze persoon! Maar ik vind em zo leuk"
Plaats rp nummer danquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:00 schreef Krullehoofd het volgende:
Nogmaals een interesse berichtje vandaag op RP. Met foto ditmaal, maar weer zo'n jong blaadje. 19 jaar...
Nee hoor, ik Fok! nooit op het werkquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:14 schreef GForceT1 het volgende:
hallo wat gaat dat snel hier... Fok!ken jullie ook op t werk?
Hulde voor de OP!
Ik zal vanavond eens de 'response'tussenstand posten van energiek 'orginele' berichtjes sturen naar dames.
maar lange vrouwen zijn sexy!quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
Gaat hard hier!
Mij valt op dat op rp sommige mannen gewoon niet lezen, waarsc hijnlijk gaan ze vooral op de foto af. Ik heb in m'n profielverhaal staan dat ik alleen reacties hoef van lange mannen (ik ben 1 meter 85) en dat de minimum leeftijd 35 is. Krijg ik berichtjes van tiepes van 1 meter 65, of 26 jaar. (Of een combi, een jongen van 28, die 1 meter 70 is). Oja, in de buurt van mijn woonplaats, is ook een 'eis'. Dus Marokko vinnik wat ver dan...
Ja, weet ikquote:
Hehe niet echt romantisch nee...quote:
Niet geschoten is altijd mis, heb ik het vermoeden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Turbomuis het volgende:
Gaat hard hier!
Mij valt op dat op rp sommige mannen gewoon niet lezen, waarsc hijnlijk gaan ze vooral op de foto af. Ik heb in m'n profielverhaal staan dat ik alleen reacties hoef van lange mannen (ik ben 1 meter 85) en dat de minimum leeftijd 35 is. Krijg ik berichtjes van tiepes van 1 meter 65, of 26 jaar. (Of een combi, een jongen van 28, die 1 meter 70 is). Oja, in de buurt van mijn woonplaats, is ook een 'eis'. Dus Marokko vinnik wat ver dan...
Op alles wat dame is of schijnt te zijn reageren, dan lukt het op een gegeven moment wel...quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:02 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis, heb ik het vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |