Nee, het gaat er om dat men meningen als feiten probeert weer te geven. Hierdoor onstaan vooroordelen en verdwijnen nuances.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Wat een gezeik, het is toch duidelijk dat alles achter de punt in normaal lettertype een feit is (uit het verkiezingsprogramma) en het cursief erachter een opinie is (al dan niet mogelijk ondersteunt door feiten).
lijkt mij ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Wat een gezeik, het is toch duidelijk dat alles achter de punt in normaal lettertype een feit is (uit het verkiezingsprogramma) en het cursief erachter een opinie is (al dan niet mogelijk ondersteunt door feiten).
Het is jammer dat de poster waarschijnlijk al slaapt, anders had hij kunnen bevestigen wat imo duidelijk is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:41 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Nee, het gaat er om dat men meningen als feiten probeert weer te geven. Hierdoor onstaan vooroordelen en verdwijnen nuances.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef sig000 het volgende:
Ik wens de VVD veel succes met het christelijke blok in NL.
Kijk naar die toonzetting. Dat is de draai die een journalist er aan geeftquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
rapport waar o.a. hierin naar verwezen wordt
http://www.trouw.nl/opini(...)van_democratie_.html
[..]
Aha, ik stel een vraag en dan is dat jouw reactie.quote:
Als je het gelezen had zou je zien dat er verwezen wordt naar rapporten waarin dit gesteld wordt, zoals ik ook al letterlijk in mijn post zettequote:Op woensdag 21 juli 2010 00:49 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Kijk naar die toonzetting. Dat is de draai die een journalist er aan geeft![]()
[..]
Aha, ik stel een vraag en dan is dat jouw reactie.
oompaloompa niveau dus![]()
Dat doet MC Donalds zodat ze zich juridisch in kunnen dekken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
lijkt mij ook
maar sommige mensen hebben ook een geschreven waarschuwing op hun papieren macDonalds koffiebekertje nodig om zich te realiseren dat het heet zou kunnen zijn
-.- kun je ook niet meer dan 1 stap vooruit denken? Waartegen indekken? Juistem, dikke duim voor jou!quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:54 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Dat doet MC Donalds zodat ze zich juridisch in kunnen dekken.
Maar blijkbaar heb jij die tekst dus gelezen![]()
het is ook een definitie spelletje. Bij een bezuiniging haal je geld weg wat zorgt dat de huidige middelen worden verminderd voor een vaak eenzelfde productie. Dat betekent ook een verzwaring van iets. Juist dat geklooi met definities en woorden ergert mij. Dat over je schaduw heen springen is de grootste leugen van de campagne geweest. Ze graven zich nog verder in dan duitsers op het strand.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel knap. 18 miljard bezuinigen zonder lastenverzwaring. Waar halen we dan 18 miljard vandaan?
Terwijl bezuinigen juist zo simpel is. Er zijn maar twee smaken, er komen meer inkomsten voor de overheid of de overheid doet minder uitgaven.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het is ook een definitie spelletje. Bij een bezuiniging haal je geld weg wat zorgt dat de huidige middelen worden verminderd voor een vaak eenzelfde productie. Dat betekent ook een verzwaring van iets. Juist dat geklooi met definities en woorden ergert mij. Dat over je schaduw heen springen is de grootste leugen van de campagne geweest. Ze graven zich nog verder in dan duitsers op het strand.
Een voorwaarde voor een theoretisch goede democratie is volgens mij nog steeds totale openheid van kennis. Wat dat betreft ben ik het met je eens en eigenlijk best wel teleurgesteld dat de publieke omroepen er gewoon in mee hebben gedaan i.p.v. duidelijkheid te scheppen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:02 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
het is ook een definitie spelletje. Bij een bezuiniging haal je geld weg wat zorgt dat de huidige middelen worden verminderd voor een vaak eenzelfde productie. Dat betekent ook een verzwaring van iets. Juist dat geklooi met definities en woorden ergert mij. Dat over je schaduw heen springen is de grootste leugen van de campagne geweest. Ze graven zich nog verder in dan duitsers op het strand.
Naar aanleiding van deze quote:quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je het gelezen had zou je zien dat er verwezen wordt naar rapporten waarin dit gesteld wordt, zoals ik ook al letterlijk in mijn post zette
Je weet dat de oompaloompas degenen waren die de domme acties van de verwende egoistische en kortzichtige kinderen aantoonden? Beetje vreemde belediging :/
Je stelde overigens helemaal geen vraag, je maakte een vreemde misplaatste belediging of iets wat daarvoor door zou moeten gaan.
Vroeg ik:quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef oompaloompa het volgende:
ik zie wel dat tekstbegrip moeilijk voor je is, misschien dat je daarom vervalt in het aankaarten van typefouten.
Neem ik je niet kwalijk hoor, ik heb ergens nog wel het adresje van een linkse hobbyclub waar je gratis je gevoelens mag vingerverven.
Nu weet ik dat je moeite hebt om onderscheid te maken tussen een mening en een feit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Heb jij een moeilijke jeugd (gehad)?![]()
Deze conclusie trekt hij mede op basis van zelfreflectie van het parlement. Dat is toch geen wetenschappelijk onderzoek?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat een krimp van 150 naar 100 slecht is voor de democratie is gewoon wetenschappelijk vastgesteld hoor.
[..]
als u de vraagzin even aan kan wijzen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze quote:
[..]
Vroeg ik:
[..]
Nu weet ik dat je moeite hebt om onderscheid te maken tussen een mening en een feit.
Maar nu blijkt dat je ook al niet weet wat een vraagzin is?
Tevens is je spelling om te huilen.
"Misschien zouden degenen die nu met deze voorstellen komen toch eerst het rapport naar aanleiding van het proces van parlementaire zelfreflectie nog eens moeten lezen. Daarin wordt gesteld dat er in de Tweede Kamer een gebrek aan capaciteit en vermogen is om de veelheid aan informatie te schiften, ordenen, duiden en wegen en om te zetten in relevante en bruikbare kennis. Aanbevolen werd de persoonlijke en facilitaire ondersteuning van de leden en de ambtelijke ondersteuning van de Kamer uit te breiden"quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:20 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze quote:
[..]
Vroeg ik:
[..]
Nu weet ik dat je moeite hebt om onderscheid te maken tussen een mening en een feit.
Maar nu blijkt dat je ook al niet weet wat een vraagzin is?
Tevens is je spelling om te huilen.
Om op het aantal zetels terug te komen, dit is de conclusie die de journalist trekt, mede op basis van een rapport:
Vermindering van het aantal leden zal er vooral toe leiden dat de leden straks helemaal niet meer toekomen aan allerlei zaken die tot de functie van Kamerlid behoren. Het is daarmee niet in het belang van de parlementaire democratie. Juist nu sommigen zich afzetten tegen het ’Haagse gedoe’ is een zelfbewuste verdediging van het parlement geboden. Daar dragen populistische voorstellen om het aantal ’zakkenvullers’ te verminderen bepaald niet aan bij.
[..]
Deze conclusie trekt hij mede op basis van zelfreflectie van het parlement. Dat is toch geen wetenschappelijk onderzoek?![]()
Verder ga ik niet meer met je in discussie. Het hebben over spelen met dooie muizen en het praten over een fictief dwergenvolk doen mij afhaken, sorry.![]()
Gezien ik toch niet kan slapen. Klote hitte...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je nageteld, de afgelopen 40 jaar hebben de volgende partijen in de regering gezeten:
CDA (+voorlopers): 31 jaar
VVD: 27 jaar
PvdA: 21 jaar
Blijf dus vooral geloven dat links hier al 40 jaar aan de macht is, we hebben nog nooit een links kabinet gehad.
(Bron: Nederlandse kabinetten sinds de Tweede Wereldoorlog, wel afgerond op hele jaren, als er verkiezingen waren in een jaar heb ik dat jaar aan de nieuw gekozen regering toegekend, een liefhebber mag het nog een keer precies in maanden na gaan lopen tellen)
PvdA wil niet met CDA en ook niet met VVD als het geen linkse steun van Groenlinks in de regering krijgt. Oftewel: PvdA, VVD, CDA kan alleen als Groenlinks erbij is, maar Groenlinks en VVD zie ik niet snel gebeuren, want als dat kan, moest paars plus ook kunnen.quote:
Zoiets, VVD moet maar met PVV in de slag lijkt me.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PvdA wil niet met CDA en ook niet met VVD als het geen linkse steun van Groenlinks in de regering krijgt. Oftewel: PvdA, VVD, CDA kan alleen als Groenlinks erbij is, maar Groenlinks en VVD zie ik niet snel gebeuren, want als dat kan, moest paars plus ook kunnen.
Alstublieft niet. LPF 2.0quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets, VVD moet maar met PVV in de slag lijkt me.
Dat zal ook wel gebeuren, desnoods in een minderheidskabinet. Maakt Nederland zichzelf belachelijk in een paar maanden en dan trekt de VVD de stekker er uit. Minimale schade voor de VVD en en de PVV doet een LPFje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoiets, VVD moet maar met PVV in de slag lijkt me.
Nou ja, op de PPR uit het kabinet Den Uyl na dan. Verder eens met je conclusies.quote:Op woensdag 21 juli 2010 03:19 schreef droppus het volgende:
zo bezien is de PvdA de enige echte linkse partij die ooit heeft geregeerd.
Man man wat een fantasie!!! Hahahahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het klinkt enger dan het lijkt hoor. Veel mensen hebben tegenwoordig al gespaard voor een aanvullend pensioen, AOW is dus in principe overbodig geworden voor de oudedagsvoorziening.
Wat dan? Een nekschot?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
PVV kiezers verdienen heel andere dingen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |