Als je het maar vaak genoeg zegt maakt het nog niet waar he? Dat heb je vast wel ergens geleerd. Maar op school zal het niet zijn geweest blijkt maar weer.quote:
Joden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Nee, jij vindt de PVV racisten, dat wil nog niet zeggen dat ze het zijn![]()
Bovendien, over welk ras heb je het nu?
Laat ze maar, ze kunnen niet beterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Mensen, we hebben het hier over paars plus dat niet werkt. Dan maar weer meteen op PVV kotsen met gebrek aan betere teksten?
dat doet hij helemaal niet, maak jij er van. Ik werk niet op de kermis dus heb al gegeten :/quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:50 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Mens, ga koken!![]()
Het gaat er om dat hij zijn mening als feit weergeeft![]()
Inderdaad. Morgen weer over paars plus dat mislukt is. Ik hoop dat de meerderheid het hier aankan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:56 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Laat ze maar, ze kunnen niet beter
Mensen hebben gewoonweg niet door wat ze rechts of links noemen. Kudo's voor Wilders ook met zijn polarisering, als je naar hem luistert is alles links behalve hijzelf, en derhalve volstrekt kansloos. En mensen trappen er nog in ook. Eigenlijk zouden we het gewoon verdienen als de boel onbestuurd inelkaar dondert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:55 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Let overigens ook op de positie van GL tov de PvdA. En, het moet voor eens en voor altijd gezegd worden, de positie van de PVV tov D66 en van de links/rechts divisie.
maar we zouden er niks van lerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoonweg niet door wat ze rechts of links noemen. Kudo's voor Wilders ook met zijn polarisering, als je naar hem luistert is alles links behalve hijzelf, en derhalve volstrekt kansloos. En mensen trappen er nog in ook. Eigenlijk zouden we het gewoon verdienen als de boel onbestuurd inelkaar dondert.
Ik word gekquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat ie helemaal niet, maak jij er van. Ik werk niet op de kermis dus heb al gegeten :/
mening?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:06 schreef Ben_op_FOK het volgende:
4. Ik denk/vind/etc.. is een mening, hij wilt het dus doen overkomen als.....?![]()
Als je op dat lijntje af moet gaan moet VVD gaan regeren met CDA en CU: Middellijntjes-kabinet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:04 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mensen hebben gewoonweg niet door wat ze rechts of links noemen. Kudo's voor Wilders ook met zijn polarisering, als je naar hem luistert is alles links behalve hijzelf, en derhalve volstrekt kansloos. En mensen trappen er nog in ook. Eigenlijk zouden we het gewoon verdienen als de boel onbestuurd inelkaar dondert.
Hier gaan we weerquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
mening?
anders had hij wel gezegd: het is of iets dergelijks
Geen meerderheid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als je op dat lijntje af moet gaan moet VVD gaan regeren met CDA en CU: Middellijntjes-kabinet.
Heb jij een moeilijke jeugd (gehad)?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef oompaloompa het volgende:
ik zie wel dat tekstbegrip moeilijk voor je is, misschien dat je daarom vervalt in het aankaarten van typefouten.
Neem ik je niet kwalijk hoor, ik heb ergens nog wel het adresje van een linkse hobbyclub waar je gratis je gevoelens mag vingerverven.
Dit wordt een beetje paradoxaal. Welke meningen post hij volgens jou als feiten, en hoe bepaal je dat het in dat geval om een mening gaat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Hier gaan we weer![]()
![]()
• Aantal leden Tweede Kamer terug naar 100 -> Ook niet goed voor democratisch gehalte
Kortom, het is niet goed![]()
Hij presenteert het dus als een feit.
Andere mogelijkheden:
'Lijkt me niet goed voor democratische gehalte'
'Ik vind dit niet goed voor het democratische gehalte'
Nu zou hij het presenteren als een mening.
![]()
Sorry, mijn geduld is opquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje paradoxaal. Welke meningen post hij volgens jou als feiten, en hoe bepaal je dat het in dat geval om een mening gaat?
dat een krimp van 150 naar 100 slecht is voor de democratie is gewoon wetenschappelijk vastgesteld hoor.quote:
Ja kon erg moeilijk slapen wanneer je moeder weer s'avonds voor m'n broertje langskwam, wat maakt die een lawaai zegquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Heb jij een moeilijke jeugd (gehad)?![]()
Wat? Waarom? En je hebt wel door dat je het dan niet eens hebt over de links/rechts middellijn?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:11 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als je op dat lijntje af moet gaan moet VVD gaan regeren met CDA en CU: Middellijntjes-kabinet.
Bron?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat een krimp van 150 naar 100 slecht is voor de democratie is gewoon wetenschappelijk vastgesteld hoor.
oompaloompa niveauquote:Ja kon erg moeilijk slapen wanneer je moeder weer s'avonds voor m'n broertje langskwam, wat maakt die een lawaai zeg
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
dat een krimp van 150 naar 100 slecht is voor de democratie is gewoon wetenschappelijk vastgesteld hoor.
[..]
Ja kon erg moeilijk slapen wanneer je moeder weer s'avonds voor m'n broertje langskwam, wat maakt die een lawaai zeg
rapport waar o.a. hierin naar verwezen wordtquote:
derde wet van newtonquote:[..]
oompaloompa niveau![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |