abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84424207
lama

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2010 01:31:47 ]
pi_84424209
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Gewoon negeren. Mijn idee van landsbelang is, dat het belangrijk is dat we, zeker in een economisch moeilijke tijd, onze handelspositie behouden. Dat gaat met de PVV niet lukken. Dus elk Kabinet zonder PVV is winst.
Inderdaad, die zooi zakt toch wel weer in :). Het is net als de verschillende communistische partijen in westerse landen. Die werden ook genegeerd en verpieterden uiteindelijk ook gewoon. Of het Blok bij onze zuiderburen :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:38:21 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84424727
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inderdaad, die zooi zakt toch wel weer in :). Het is net als de verschillende communistische partijen in westerse landen. Die werden ook genegeerd en verpieterden uiteindelijk ook gewoon. Of het Blok bij onze zuiderburen :)

Ik noem dat: Whishfull ......
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_84424846
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik noem dat: Whishfull ......

Ik niet, extremistische partijen krijgen uiteindelijk niet zoveel voor elkaar over het algemeen ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:45:19 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84425030
Helaas is dit (vooralsnog) niet "in het algemeen"

Hoewel dat ook vrij "niet-slim" is want als er IEMAND van de gevestigde orde en pluche-plakkerig is, is het dhr W wel...
pi_84425081
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helaas is dit (vooralsnog) niet "in het algemeen"[/q]Heb een keer een artikeltje gelezen hierover en het komt toch vrij breed voor :).
[q]
Hoewel dat ook vrij "niet-slim" is want als er IEMAND van de gevestigde orde en pluche-plakkerig is, is het dhr W wel...
Hij doet het imagotechnisch wel goed inderdaad :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:48:44 #157
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84425151
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Heb een keer een artikeltje gelezen hierover en het komt toch vrij breed voor :).
[..]

Hij doet het imagotechnisch wel goed inderdaad :)

HEEL goed, ja... Maar (sorry!) alleen bij mensen die niet kunnen nadenken en reflecteren..

Ik voel een aantekening/ban aankomen... SLIK
pi_84425243
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

HEEL goed, ja... Maar (sorry!) alleen bij mensen die niet kunnen nadenken en reflecteren..

Ik voel een aantekening/ban aankomen... SLIK

Ach dat Wilders het niet van het opgeleide deel van ons landje moet hebben was al langer duidelijk toch?

En voor een ban hoef jij niet bang te zijn. Daar ben je te netjes voor :+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:52:59 #159
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84425275
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat Wilders het niet van het opgeleide deel van ons landje moet hebben was al langer duidelijk toch?

En voor een ban hoef jij niet bang te zijn. Daar ben je te netjes voor :+

Dank je.. Denk ik..
pi_84425295
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank je.. Denk ik..

Komt wel goed ;).

Truste :W
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:54:25 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84425313
Truste!
pi_84430250
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:46 schreef remlof het volgende:

[..]

"Effe proberen" met de PVV is ook niet echt een optie in deze tijden, want dat gaat ons land heel veel schade opleveren.

Ik hoor dat veel de laatste tijd. Maar ik kan niet bedenken wat deze schade is en hoe deze dan tot stand moet komen.
pi_84430313
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:20 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik hoor dat veel de laatste tijd. Maar ik kan niet bedenken wat deze schade is en hoe deze dan tot stand moet komen.
Imagoschade internationaal, schade door slechtere relaties met de sociale partners zodat hervormingen veel moeilijker doorgevoerd kunnen worden als het al lukt, verdere segregatie in ons land etc etc.
pi_84430513
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Imagoschade internationaal, schade door slechtere relaties met de sociale partners zodat hervormingen veel moeilijker doorgevoerd kunnen worden als het al lukt, verdere segregatie in ons land etc etc.

Hoe moet die imagoschade zich uiten? Wat moet de schade zijn? En moeilijke onderhandelingen met sociale partners is op dit moment sowieso een gegeven gezien de klus die het komend kabinet staat te wachten. Dus ook daar zie ik geen schade ontstaan. Overigens is de PVV juist een partner voor de vakbonden... En die segregatie, tja, ik zie dat domweg niet gebeuren. Bangmakerij.
pi_84437534
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is de economie in Oostenrijk in elkaar geklapt toen Hayder daar aan de macht kwam? Is er daar enorme segregatie gekomen? Zijn de relaties met de sociale partners daar extreem slecht geworden?
pi_84437639
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:48 schreef justanick het volgende:

[..]

Is de economie in Oostenrijk in elkaar geklapt toen Hayder daar aan de macht kwam? Is er daar enorme segregatie gekomen? Zijn de relaties met de sociale partners daar extreem slecht geworden?

Was Hayder eigenlijk ook zo tegen Europa en wilde hij allerlei internationale verdragen opzeggen? Ik zou het zo niet weten, maar dat soort acties (als ze überhaupt uitgevoerd worden, wat zelfs bij regeringsdeelname van de PVV nog maar zeer de vraag is) gaat ons zeker wel economische schade opleveren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2010 @ 16:45:36 #167
862 Arcee
Look closer
pi_84594033
quote:
Kijkersvraag voor vandaag: hoelang gaat een minderheidskabinet CDA/VVD + gedoogsteun standhouden? Onder de goede inzendingen wordt een set piketpaaltjes verloot.
:+
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84598386
Ik wil mij graag aansluiten bij nikk en justanick, ik denk niet dat de economie van Nederland veel schade zal ondervinden van een regeringsdeelname van de PVV. Machinefabriek A.R. Grarier te Renswoude en zijn klanten in Canada halen hun schouders op en gaan gewoon door het handelen in landbouwmachines. En zo zal het bij heel veel economische relaties het geval zijn, een goede klant/leverancier-relatie is dermate belangrijk dat je dat natuurlijk niet op het spel gaat zetten omdat er toevallig een bepaalde partij in een regering zetelt. Ook verwacht ik geen boycots, als er ergens geld te verdienen valt vervallen zelfs bij een groot deel van de moslims hun principes.

Onzinnige bangmakerij is het. Het doet me denken aan de dreigementen van Bolkestein dat we met Fortuyn een pleefiguur zouden slaan in Europa, of de dreigementen van Balkenende dat als men niet voor de EU-grondwet zou stemmen dat we dan het pispaaltje van de EU zouden worden. In beide gevallen werkte de dreigementen overigens averechts, dus dat kan nog interessant worden.
pi_84600498
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onzinnige bangmakerij is het. Het doet me denken aan de dreigementen van Bolkestein dat we met Fortuyn een pleefiguur zouden slaan in Europa, of de dreigementen van Balkenende dat als men niet voor de EU-grondwet zou stemmen dat we dan het pispaaltje van de EU zouden worden. In beide gevallen werkte de dreigementen overigens averechts, dus dat kan nog interessant worden.
Fortuyn is dood en de EU Grondwet is een feit. Geeft je te denken....
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84600721
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Geeft je te denken....
Hoe precies? :)
pi_84601969
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:04 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hoe precies? :)
Vind het gewoon een beetje verdacht. Beetje Bilderberg-achtig ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 augustus 2010 @ 13:40:24 #172
862 Arcee
Look closer
pi_84850290
Daar waren ze weer, de piketpalen. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_84851026
Zullen we straks ook van die mooie leger parades krijgen zoals in nazi Duitsland?
pi_84854188
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil mij graag aansluiten bij nikk en justanick, ik denk niet dat de economie van Nederland veel schade zal ondervinden van een regeringsdeelname van de PVV.
Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten. En op sociaal vlak ben ik er al vaak tegen aan gelopen in de UK dat ze het bizar vinden dat mijn land zo uitdrukkelijk anti moslim is. En uiteraard vragen of ik dezelfde denkbeelden heb. Sinds de helft van de mensen waar ik mee om ga moslim is. Ook niet gek als je nagaat dat er veel Pakistanen in de UK wonen. PVV kennen ze nauwelijks, Wilders wel.

Ook in de financiële sector zit een behoorlijk aantal moslims en je hebt natuurlijk nog de islam regelateerde manier van bankieren die in opkomst is. Die denken echt wel 2 keer na voor dat ze met ons in onderhandeling willen over zaken of dat ze een lening zullen goedkeuren wat gaat over zaken doen in ons land.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_84854905
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten. En op sociaal vlak ben ik er al vaak tegen aan gelopen in de UK dat ze het bizar vinden dat mijn land zo uitdrukkelijk anti moslim is. En uiteraard vragen of ik dezelfde denkbeelden heb. Sinds de helft van de mensen waar ik mee om ga moslim is. Ook niet gek als je nagaat dat er veel Pakistanen in de UK wonen. PVV kennen ze nauwelijks, Wilders wel.

Ook in de financiële sector zit een behoorlijk aantal moslims en je hebt natuurlijk nog de islam regelateerde manier van bankieren die in opkomst is. Die denken echt wel 2 keer na voor dat ze met ons in onderhandeling willen over zaken of dat ze een lening zullen goedkeuren wat gaat over zaken doen in ons land.
Lijkt net alsof de islam de UK al bijna helemaal heeft overgenomen.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 16:12:48 #176
198365 Morendo
The Real Deal
pi_84857385
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten.
Met je eerste zin ga je al volledig de boot in. :'(

De PVV komt nadrukkelijk niet in de regering te zitten.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_84858912
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

En denk je dat dat voor het imago naar het buitenland iets uit maakt?
pi_84859867
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lubbers denkt daar toch anders over. Hij sprak van een bijzonder meerderheidskabinet :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 17:56:18 #179
198365 Morendo
The Real Deal
pi_84860794
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lubbers denkt daar toch anders over. Hij sprak van een bijzonder meerderheidskabinet :)
Ik heb Lubbers beluisterd, en dat zegt heel veel over mijn vermogen tot zelfopoffering, maar hij zei ruiterlijk dat het te formeren kabinet eerder betiteld kan worden als minderheids- dan als meerderheidskabinet.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 18:00:40 #180
198365 Morendo
The Real Deal
pi_84860916
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef lezzer het volgende:

[..]

En denk je dat dat voor het imago naar het buitenland iets uit maakt?
Dat gezeur over eventuele imagoschade in het buitenland, dat nu wordt opgevoerd door enkele progressieve, linkse politici, is lachwekkend. Voor de ongeletterde massa zal het vast héél indrukwekkend en afschrikwekkend overkomen maar nuchter beschouwd zal er waarschijnlijk niets veranderen in de opstelling van de wereld jegens Nederland. Ik bedoel: wij kijken toch ook niet anders naar Denemarken, Oostenrijk of Zwitserland? Bovendien is de bevolking van Azië, Afrika en Zuid-Amerika dan helemaal de pineut, want in die continenten zijn maar weinig landen te vinden met regeringen waar je, als burger, trots op kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Morendo op 04-08-2010 18:10:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')