Inderdaad, die zooi zakt toch wel weer inquote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Mijn idee van landsbelang is, dat het belangrijk is dat we, zeker in een economisch moeilijke tijd, onze handelspositie behouden. Dat gaat met de PVV niet lukken. Dus elk Kabinet zonder PVV is winst.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad, die zooi zakt toch wel weer in. Het is net als de verschillende communistische partijen in westerse landen. Die werden ook genegeerd en verpieterden uiteindelijk ook gewoon. Of het Blok bij onze zuiderburen
quote:
Hij doet het imagotechnisch wel goed inderdaadquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helaas is dit (vooralsnog) niet "in het algemeen"[/q]Heb een keer een artikeltje gelezen hierover en het komt toch vrij breed voor.
[q]
Hoewel dat ook vrij "niet-slim" is want als er IEMAND van de gevestigde orde en pluche-plakkerig is, is het dhr W wel...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb een keer een artikeltje gelezen hierover en het komt toch vrij breed voor.
[..]
Hij doet het imagotechnisch wel goed inderdaad
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HEEL goed, ja... Maar (sorry!) alleen bij mensen die niet kunnen nadenken en reflecteren..
Ik voel een aantekening/ban aankomen... SLIK
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat Wilders het niet van het opgeleide deel van ons landje moet hebben was al langer duidelijk toch?
En voor een ban hoef jij niet bang te zijn. Daar ben je te netjes voor
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
"Effe proberen" met de PVV is ook niet echt een optie in deze tijden, want dat gaat ons land heel veel schade opleveren.
Imagoschade internationaal, schade door slechtere relaties met de sociale partners zodat hervormingen veel moeilijker doorgevoerd kunnen worden als het al lukt, verdere segregatie in ons land etc etc.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:20 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik hoor dat veel de laatste tijd. Maar ik kan niet bedenken wat deze schade is en hoe deze dan tot stand moet komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Imagoschade internationaal, schade door slechtere relaties met de sociale partners zodat hervormingen veel moeilijker doorgevoerd kunnen worden als het al lukt, verdere segregatie in ons land etc etc.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Imagoschade internationaal, schade door slechtere relaties met de sociale partners zodat hervormingen veel moeilijker doorgevoerd kunnen worden als het al lukt, verdere segregatie in ons land etc etc.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:48 schreef justanick het volgende:
[..]
Is de economie in Oostenrijk in elkaar geklapt toen Hayder daar aan de macht kwam? Is er daar enorme segregatie gekomen? Zijn de relaties met de sociale partners daar extreem slecht geworden?
quote:Kijkersvraag voor vandaag: hoelang gaat een minderheidskabinet CDA/VVD + gedoogsteun standhouden? Onder de goede inzendingen wordt een set piketpaaltjes verloot.
Fortuyn is dood en de EU Grondwet is een feit. Geeft je te denken....quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onzinnige bangmakerij is het. Het doet me denken aan de dreigementen van Bolkestein dat we met Fortuyn een pleefiguur zouden slaan in Europa, of de dreigementen van Balkenende dat als men niet voor de EU-grondwet zou stemmen dat we dan het pispaaltje van de EU zouden worden. In beide gevallen werkte de dreigementen overigens averechts, dus dat kan nog interessant worden.
Hoe precies?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Geeft je te denken....
Vind het gewoon een beetje verdacht. Beetje Bilderberg-achtigquote:
Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten. En op sociaal vlak ben ik er al vaak tegen aan gelopen in de UK dat ze het bizar vinden dat mijn land zo uitdrukkelijk anti moslim is. En uiteraard vragen of ik dezelfde denkbeelden heb. Sinds de helft van de mensen waar ik mee om ga moslim is. Ook niet gek als je nagaat dat er veel Pakistanen in de UK wonen. PVV kennen ze nauwelijks, Wilders wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wil mij graag aansluiten bij nikk en justanick, ik denk niet dat de economie van Nederland veel schade zal ondervinden van een regeringsdeelname van de PVV.
Lijkt net alsof de islam de UK al bijna helemaal heeft overgenomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten. En op sociaal vlak ben ik er al vaak tegen aan gelopen in de UK dat ze het bizar vinden dat mijn land zo uitdrukkelijk anti moslim is. En uiteraard vragen of ik dezelfde denkbeelden heb. Sinds de helft van de mensen waar ik mee om ga moslim is. Ook niet gek als je nagaat dat er veel Pakistanen in de UK wonen. PVV kennen ze nauwelijks, Wilders wel.
Ook in de financiële sector zit een behoorlijk aantal moslims en je hebt natuurlijk nog de islam regelateerde manier van bankieren die in opkomst is. Die denken echt wel 2 keer na voor dat ze met ons in onderhandeling willen over zaken of dat ze een lening zullen goedkeuren wat gaat over zaken doen in ons land.
Met je eerste zin ga je al volledig de boot in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niet? Er zullen toch wel wat relaties afbranden door het feit dat een anti moslim partij in de regering in Nederland komt te zitten.
En denk je dat dat voor het imago naar het buitenland iets uit maakt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met je eerste zin ga je al volledig de boot in.![]()
De PVV komt nadrukkelijk niet in de regering te zitten.
Lubbers denkt daar toch anders over. Hij sprak van een bijzonder meerderheidskabinetquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met je eerste zin ga je al volledig de boot in.![]()
De PVV komt nadrukkelijk niet in de regering te zitten.
Ik heb Lubbers beluisterd, en dat zegt heel veel over mijn vermogen tot zelfopoffering, maar hij zei ruiterlijk dat het te formeren kabinet eerder betiteld kan worden als minderheids- dan als meerderheidskabinet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lubbers denkt daar toch anders over. Hij sprak van een bijzonder meerderheidskabinet
Dat gezeur over eventuele imagoschade in het buitenland, dat nu wordt opgevoerd door enkele progressieve, linkse politici, is lachwekkend. Voor de ongeletterde massa zal het vast héél indrukwekkend en afschrikwekkend overkomen maar nuchter beschouwd zal er waarschijnlijk niets veranderen in de opstelling van de wereld jegens Nederland. Ik bedoel: wij kijken toch ook niet anders naar Denemarken, Oostenrijk of Zwitserland? Bovendien is de bevolking van Azië, Afrika en Zuid-Amerika dan helemaal de pineut, want in die continenten zijn maar weinig landen te vinden met regeringen waar je, als burger, trots op kan zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
En denk je dat dat voor het imago naar het buitenland iets uit maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |