Overkill aan nietbestaande emoticons.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
xdXDDXxdxddxd XD
Nee, sorry, had mij vergist.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Fairydust het volgende:
Van wat?
Klaagbakquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef Fairydust het volgende:
Hé zeg, dit is klaagbak dus het kan gewoon. Je hoeft het niet leuk te vinden.
Na die PM van jou niet neequote:
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
Laat AdvancedPower's naam nou net met een M beginnen.
Maar je had toch een crush op APquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
ik ben 14, na de vakantie zit ik in klas 3 en dus niet op de basisschool en AP mocht dromen dat hij verkering met mij had. En nu moet ik even de was buiten hangen, ik lees het zo wel weer.
Nee, zij hebben wel gedanst op de server.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hamvraag is natuurlijk : Hebben jullie al geneukt?
Geboortedatum 27-06-1996quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
Nou, ik heb dus sinds zaterdag met een jongen die ik ken van internet, ik kende hem al een half jaar ofzo en ik vond hem ook al best wel lang leuk, ik noem hem maar even M. Hij had dus in zijn msnnaam MMonique gezet, en nog een heel zwijmelverhaal in zijn persoonlijke bericht. Ik vond het lullig om dan niks in mijn msnnaam te zetten maar ik schaam me er nogal voor dat ik internetverkering heb (dat heb ik vaker dan RL verkering
), dus ik zette alleen in mijn naam iloveyouboy
en in mijn persoonlijk bericht we are forever
. Nu kwam ik dus gisteren bij het zwembad een vriendin tegen, ongeveer mijn beste vriendin. Toen ging ze al helemaal spastisch doen en vragen wie dat dan was en blabla. Leuk dat zij het altijd meteen aan de hele wereld vertelt als ze iets met iemand heeft, maar ik heb zoiets van: Ik heb iets met die jongen en niet met de hele wereld, dus waarom zou ik het vertellen? Nu begon ze net op msn dus weer te zeuren, ''met wie heb je nou? waarom lieg je er steeds over? '' (ik lieg niet, ik zeg het alleen niet) en toen zei ik dus gewoon dat niemand er iets mee te maken heeft. En toen kwam het. ''ach, het zal wel weer zo'n internetvriendje zijn xdXDDXxdxddxd XD'' Ja godverdomme, wat denk je waarom ik het geheim houd? Zij hoeft niet te klagen, zij hoeft 1x met haar ogen te knipperen en ze heeft al een nieuw vriendje. Niet iedereen heeft godverdomme zoveel geluk.
Klacht: Lees de OP maar, lurkers.
Dit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
Geboortedatum 27-06-1996
Relatie Nee
Seksualiteit Bisexueel
14 en bi
dikke nep
Boh je weet toch wel dat TS de hoofdrol in verschillende erotische verhalen heeft gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
Geboortedatum 27-06-1996
Relatie Nee
Seksualiteit Bisexueel
14 en bi
dikke nep
TS zwijmelt vast ook op types als Jared Letho en die leadzangeres van Tokio Hotel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Aron7120 het volgende:
Dit.
En sowieso na een paar dagen zeggen: We are forever
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar gewillige schede binnen' - verhalen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh je weet toch wel dat TS de hoofdrol in verschillende erotische verhalen heeft gehad
LINKquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar schede binnen' - verhalen?
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar gewillige schede binnen' - verhalen?
AP mocht dromen dat hij überhaupt verkering hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
ik ben 14, na de vakantie zit ik in klas 3 en dus niet op de basisschool en AP mocht dromen dat hij verkering met mij had. En nu moet ik even de was buiten hangen, ik lees het zo wel weer.
quote:
Banned zonder iets gezegd te hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heeft AP vandaag geen herkansing date met die golddigger?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
AP mocht dromen dat hij überhaupt verkering had
"Alfonso perste zijn lid diep en hard in de liefdesgrot van TS, het voelde goed maar door de haarscheurtjes moest ze toch haar tranen bedwingen."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je leert snelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Fairydust het volgende:
Och jezus nee hé. Laat ik maar nooit meer een topic openen, het krijgt toch altijd dezelfde topicwending.
Vertel anders een verhaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Fairydust het volgende:
Och jezus nee hé. Laat ik maar nooit meer een topic openen, het krijgt toch altijd dezelfde topicwending.
quote:
Ik ook! Eerst zachtjes tegen die billetjes en dan steeds harder petsen!quote:
Arme AP.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
Ze gilt wel als je in haar kont port. Maar dat terzijde. *gniffel*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook! Eerst zachtjes tegen die billetjes en dan steeds harder petsen!
Lolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ze gilt wel als je in haar kont port. Maar dat terzijde. *gniffel*
JA !!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Heeft AP vandaag geen herkansing date met die golddigger?
Dan had je vorige date maar liever moeten doenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had je vorige date maar liever moeten doen![]()
Had je nu weer een Magnum gekregen
Dat doen ze allemaal!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Fairydust het volgende:
Ze gilt wel als je in haar kont port. Maar dat terzijde. *gniffel*
Die langzaam langs de schede glijdt ...quote:
Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef electronique het volgende:
[..]
je voelt je te stoer voor een raketjevolwassen zeg
Goh, dat had ik zelf nog niet bedacht hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:58 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou een andere vriendin zoeken, en wat minder internet verkering nemen.
Sorry dat ik ontopic antwoordquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:59 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Goh, dat had ik zelf nog niet bedacht hoor!
Lekker blijven dromen, maus.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer voor ongein, Monique. Ik dacht dat wij kankerharde neuksex zouden hebben? Over de foks welteverstaan.
Is dat te snel danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Na drie dagen al ''we are forever''![]()
Als je weet dat je 'relatie' over 2 weken al voorbij is welquote:
Ik maak altijd mijn dromen waar. Jij als uitzondering kan ik daar niet bij gebruiken. Our ways part here. Go enjoy yourself.quote:
Maar als je 14 bent heb je gelukkig nog de illusie dat alles voor eeuwig duurtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Als je weet dat je 'relatie' over 2 weken al voorbij is wel
Dan zijn ze eigenlijk nog best laatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Als je weet dat je 'relatie' over 2 weken al voorbij is wel
Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
is er al om pics van die "vriendin" gevraagd?
Ik heb wel gehoord dat er pics van TS in omloop zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
is er al om pics van die "vriendin" gevraagd?
Mijn fobo kan wel wat views gebruiken. TS is 14 daar btw.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat er pics van TS in omloop zijn
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn fobo kan wel wat views gebruiken. TS is 14 daar btw.
Hé, ik kan ook weer in fobo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn fobo kan wel wat views gebruiken. TS is 14 daar btw.
Wat klopt er niet aan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Hé, ik kan ook weer in fobo.Die 2e foto klopt niet meer.
internetvriendje??? Van Fok toevallig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
Nou, ik heb dus sinds zaterdag met een jongen die ik ken van internet, ik kende hem al een half jaar ofzo en ik vond hem ook al best wel lang leuk, ik noem hem maar even M. Hij had dus in zijn msnnaam MMonique gezet, en nog een heel zwijmelverhaal in zijn persoonlijke bericht. Ik vond het lullig om dan niks in mijn msnnaam te zetten maar ik schaam me er nogal voor dat ik internetverkering heb (dat heb ik vaker dan RL verkering
), dus ik zette alleen in mijn naam iloveyouboy
en in mijn persoonlijk bericht we are forever
. Nu kwam ik dus gisteren bij het zwembad een vriendin tegen, ongeveer mijn beste vriendin. Toen ging ze al helemaal spastisch doen en vragen wie dat dan was en blabla. Leuk dat zij het altijd meteen aan de hele wereld vertelt als ze iets met iemand heeft, maar ik heb zoiets van: Ik heb iets met die jongen en niet met de hele wereld, dus waarom zou ik het vertellen? Nu begon ze net op msn dus weer te zeuren, ''met wie heb je nou? waarom lieg je er steeds over? '' (ik lieg niet, ik zeg het alleen niet) en toen zei ik dus gewoon dat niemand er iets mee te maken heeft. En toen kwam het. ''ach, het zal wel weer zo'n internetvriendje zijn xdXDDXxdxddxd XD'' Ja godverdomme, wat denk je waarom ik het geheim houd? Zij hoeft niet te klagen, zij hoeft 1x met haar ogen te knipperen en ze heeft al een nieuw vriendje. Niet iedereen heeft godverdomme zoveel geluk.
Klacht: Lees de OP maar, lurkers.
Weet ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS heeft vier of vijf cloneaccounts hier, StolenSweetheart is daar een van.
Of iemand van opwindend.netquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
internetvriendje??? Van Fok toevallig?
Nee, ik ken hem via een vriend die ik irl ken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
internetvriendje??? Van Fok toevallig?
Heb je je vriend wel eens in het echt gezien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem via een vriend die ik irl ken.
ok... en die vriendin zit wel op Fok?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem via een vriend die ik irl ken.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hangt de was trouwens al fier te wapp'ren buiten?
Denk het niet, maar ik hoop het wel. Ik hoop dat ze zich na het lezen van dit topic sehr schuldig voelt vanwege haar norse gedrag en ze nu met zwarte uitgelopen mascara-ogen in een hoekje zit te huilen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... en die vriendin zit wel op Fok?
Telt op de cam ook?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je je vriend wel eens in het echt gezien?
Niet eens water proof?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Denk het niet, maar ik hoop het wel. Ik hoop dat ze zich na het lezen van dit topic sehr schuldig voelt vanwege haar norse gedrag en ze nu met zwarte uitgelopen mascara-ogen in een hoekje zit te huilen.
Ja huilen van het lachen omdat ze jouw topicgeschiedenis heeft doorgelezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Denk het niet, maar ik hoop het wel. Ik hoop dat ze zich na het lezen van dit topic sehr schuldig voelt vanwege haar norse gedrag en ze nu met zwarte uitgelopen mascara-ogen in een hoekje zit te huilen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Mag ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja huilen van het lachen omdat ze jouw topicgeschiedenis heeft doorgelezen
waarom?? omdat die vriendin zo dom doetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Fairydust het volgende:
Nevermind dit topic, ik ga het toch uitmaken![]()
Slotje!
Binnenkort in fairydust's MSN-nick: (L) ecktebaas (L) 4FA.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Fairydust het volgende:
Slotje!
Lekker raken dat meisje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:29 schreef Dinthe het volgende:
Fairydust, bij nader inzien ben jij toch best vermakelijk.
Ook met je vriendin uitmaken dan he!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Fairydust het volgende:
Slotje!
Omdatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?? omdat die vriendin zo dom doet
+quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Fairydust het volgende:
Slotje!
=quote:en in mijn persoonlijk bericht we are forever
Ook, ja. maar wat ben ik blij dat ik fok heb, anders had ik de juiste jongen nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom?? omdat die vriendin zo dom doet
wie dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ook, ja. maar wat ben ik blij dat ik fok heb, anders had ik de juiste jongen nooit ontmoet.
En nee, niet ecktebaas.
In je fotoboek staat nog steeds "nee" bij relatie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef Fairydust het volgende:
Ook, ja. maar wat ben ik blij dat ik fok heb, anders had ik de juiste jongen nooit ontmoet.
En nee, niet ecktebaas.
Tellen biertieten ook?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:48 schreef smegmanus het volgende:
Zijn er hier ook tieten?
We zouden het toch stilhouden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En nee, niet ecktebaas.
Mag, maar mijn voorkeur gaat uit naar de versie die aan een vrouwenlichaam vast zitten.quote:
Ik weet niet of TS al borstjes heeft ontwikkeld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef smegmanus het volgende:
Mag, maar mijn voorkeur gaat uit naar de versie die aan een vrouwenlichaam vast zitten.
Doesn`t matter, when there`s grass on the field, play ball!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of TS al borstjes heeft ontwikkeld.
Vast welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet of TS al borstjes heeft ontwikkeld.
Ook zulke details weet ik niet over TS.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:52 schreef Scorpie het volgende:
Doesn`t matter, when there`s grass on the field, play ball!
Ik ben gewoon te goed voor jouquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En nee, niet ecktebaas.
Panzermuisje?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:42 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En nee, niet ecktebaas.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:50 schreef Fairydust het volgende:
[..]
* Fairydust is degene die Darkroom bedacht heeft eeuwig dankbaar en zoent Ocean met passie terug
Geeft niks, liefjen, sommige meiden zijn nou eenmaal wat later met ontwikkelen.quote:
Daar lachte ik juist niet omquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geeft niks, liefjen, sommige meiden zijn nou eenmaal wat later met ontwikkelen.
Jouw borsten komen nog wel op hun eigen tijd!
Ik was tot mn 16de zo plat als een strijkplankquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geeft niks, liefjen, sommige meiden zijn nou eenmaal wat later met ontwikkelen.
Jouw borsten komen nog wel op hun eigen tijd!
Pics van je strijkplank?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was tot mn 16de zo plat als een strijkplank
Zulks een typsel doet vermoeden dat dat nu niet meer zo is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heb ik nietquote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zulks een typsel doet vermoeden dat dat nu niet meer zo is..
ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook![]()
En nu mag het wel wat minder
In jouw geval niet hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Fairydust het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus met andere woorden, als je op jongere leeftijd al tieten krijgt stopt het ineens op je 16e?
Wat je zegt, Sjon.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij gaat dit topic uitmonden in een Awesome Boobage Competition.
Awesome.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij gaat dit topic uitmonden in een Awesome Boobage Competition.
even een crosspostquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die bitch voegde me toe ja. En vertelde me allemaal rare dingen over geslachtsziekten. Toen ben ik in overleg gegaan met TheKC en zijn we tot de volgende conclusie gekomen: naaktpics vragen of op FOK! vertellen dat ze H.... heeft. Toen heeft ze ze gemaakt..
En nee: zij was niet die date. Ken haar niet in het echt. Nee.. dat meisje van de date is veel knapper en liever.
Maar dat stukje over de foto's niet toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:15 schreef Fairydust het volgende:
Tjezus, dat verhaal van die geslachtsziekten is echt lulkoek
Hey, niet aanstellen, zolang je niet het formaat van een aangespoelde potvis hebt, moet je niet klagen.quote:
Het scheelt weinigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey, niet aanstellen, zolang je niet het formaat van een aangespoelde potvis hebt, moet je niet klagen.
En nee, dat formaat heb je niet.
Nee alleen op de cam. Staat al ergens in het topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:24 schreef Sinnie het volgende:
Heb je die co0le boi al eens in het echt gezien
Vergeef me dat ik niet 8 pagina's vol met droevenis ga terug lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alleen op de cam. Staat al ergens in het topic
Heb je 5 posts per pagina ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef Sinnie het volgende:
Vergeef me dat ik niet 8 pagina's vol met droevenis ga terug lezen
Dan nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je 5 posts per pagina ofzo?
Ja, eens, het enige wat het topic nog kan redden zijn de tett'nfoto's in het kader van de Awesome Boobage Competition.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:28 schreef Sinnie het volgende:
Dan nog
Dan moet ik als de wiederweerga mijn Pedopas gaan verlengen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:30 schreef Relko het volgende:
JK balt TS, binnenkort.
Wquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, eens, het enige wat het topic nog kan redden zijn de tett'nfoto's in het kader van de Awesome Boobage Competition.
Een jonge adonis als jij wordt niet verdacht van zulke misdaden, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet ik als de wiederweerga mijn Pedopas gaan verlengen!
Joran is ook nog maar 23.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:33 schreef Relko het volgende:
Een jonge adonis als jij wordt niet verdacht van zulke misdaden, maak je niet druk.
Zo zie je maar dat je verantwoordelijk om moet gaan met je gaven, Joran probeerde dit te imiteren en kijk waar het hem bracht. Er zijn ook nog andere mensen JK. Ik ik ik...quote:
Weer?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stel voor dat je weer een partij foto's gaat maken lievvie. <33
Dit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik stel voor dat je weer een partij foto's gaat maken lievvie. <33
quote:
Boobs is ook niet het belangrijkst, een lekker kontje des te meer:9~quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef Fairydust het volgende:
Nou, ik moet jullie teleurstellen met het feit dat ik vast niet ga winnen met die Boobs competition.
Oh Ja Joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Sinds jouw vorige serie kan ik er niet genoeg van krijgen.
Wtf is er mis met jouw ogenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Sinds jouw vorige serie kan ik er niet genoeg van krijgen.
Sinds ik een week lang alleen maar Scandinavische kuikens heb mogen bewonderen ben ik de weg kwijt, ecktebaas. De verandering is te groot, en verwarring is all over de plaats.quote:
Ja dat heb ik ook altijd, en i kweet toevallig hoe je bal zegt in het bulgaars. En toevallig deden mijn ballen zeer toen ik op schiphol landde van een vlucht uit Bulgarije.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sinds ik een week lang alleen maar Scandinavische kuikens heb mogen bewonderen ben ik de weg kwijt, ecktebaas. De verandering is te groot, en verwarring is all over de plaats.
Show themquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:04 schreef Dyll het volgende:
Krijgen we nu verdomme nog tetten te zien of wat? Anders laat ik mijn manboobs wel eventjes zien, en die wil je écht niet zien.
Het is wachten wie hierop gaat happenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef Fairydust het volgende:
Nee. Niemand hier krijgt tetten van mij te zien. En nu opsodeflikkeren, lutsers.
Het mag best hoor. Ik ben er niet vies van ofzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef Fairydust het volgende:
Nee. Niemand hier krijgt tetten van mij te zien. En nu opsodeflikkeren, lutsers.
ManianMan. De rest van dit topic heb ik niet gelezen, maar ik gok dat er een rel is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
Nou, ik heb dus sinds zaterdag met een jongen die ik ken van internet, ik kende hem al een half jaar ofzo en ik vond hem ook al best wel lang leuk, ik noem hem maar even M.
Het wordt echt tijd dat we die beterschapskaart gaan sturen. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ManianMan. De rest van dit topic heb ik niet gelezen, maar ik gok dat er een rel is.
Terwijl jij dit typt zit ManianMan hard al onze moeders te geven, teef.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het wordt echt tijd dat we die beterschapskaart gaan sturen. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
En ik?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:21 schreef Fairydust het volgende:
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Terwijl jij dit typt zit ManianMan hard al onze moeders te geven, teef.
Zo zij gesproken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |