Overkill aan nietbestaande emoticons.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
xdXDDXxdxddxd XD
Nee, sorry, had mij vergist.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Fairydust het volgende:
Van wat?
Klaagbakquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:23 schreef Fairydust het volgende:
Hé zeg, dit is klaagbak dus het kan gewoon. Je hoeft het niet leuk te vinden.
Na die PM van jou niet neequote:
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:28 schreef TheKC het volgende:
Laat AdvancedPower's naam nou net met een M beginnen.
Maar je had toch een crush op APquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
ik ben 14, na de vakantie zit ik in klas 3 en dus niet op de basisschool en AP mocht dromen dat hij verkering met mij had. En nu moet ik even de was buiten hangen, ik lees het zo wel weer.
Nee, zij hebben wel gedanst op de server.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
De hamvraag is natuurlijk : Hebben jullie al geneukt?
Geboortedatum 27-06-1996quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef Fairydust het volgende:
Nou, ik heb dus sinds zaterdag met een jongen die ik ken van internet, ik kende hem al een half jaar ofzo en ik vond hem ook al best wel lang leuk, ik noem hem maar even M. Hij had dus in zijn msnnaam MMonique gezet, en nog een heel zwijmelverhaal in zijn persoonlijke bericht. Ik vond het lullig om dan niks in mijn msnnaam te zetten maar ik schaam me er nogal voor dat ik internetverkering heb (dat heb ik vaker dan RL verkering
), dus ik zette alleen in mijn naam iloveyouboy
en in mijn persoonlijk bericht we are forever
. Nu kwam ik dus gisteren bij het zwembad een vriendin tegen, ongeveer mijn beste vriendin. Toen ging ze al helemaal spastisch doen en vragen wie dat dan was en blabla. Leuk dat zij het altijd meteen aan de hele wereld vertelt als ze iets met iemand heeft, maar ik heb zoiets van: Ik heb iets met die jongen en niet met de hele wereld, dus waarom zou ik het vertellen? Nu begon ze net op msn dus weer te zeuren, ''met wie heb je nou? waarom lieg je er steeds over? '' (ik lieg niet, ik zeg het alleen niet) en toen zei ik dus gewoon dat niemand er iets mee te maken heeft. En toen kwam het. ''ach, het zal wel weer zo'n internetvriendje zijn xdXDDXxdxddxd XD'' Ja godverdomme, wat denk je waarom ik het geheim houd? Zij hoeft niet te klagen, zij hoeft 1x met haar ogen te knipperen en ze heeft al een nieuw vriendje. Niet iedereen heeft godverdomme zoveel geluk.
Klacht: Lees de OP maar, lurkers.
Dit.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
Geboortedatum 27-06-1996
Relatie Nee
Seksualiteit Bisexueel
14 en bi
dikke nep
Boh je weet toch wel dat TS de hoofdrol in verschillende erotische verhalen heeft gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
Geboortedatum 27-06-1996
Relatie Nee
Seksualiteit Bisexueel
14 en bi
dikke nep
TS zwijmelt vast ook op types als Jared Letho en die leadzangeres van Tokio Hotel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:41 schreef Aron7120 het volgende:
Dit.
En sowieso na een paar dagen zeggen: We are forever
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar gewillige schede binnen' - verhalen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Boh je weet toch wel dat TS de hoofdrol in verschillende erotische verhalen heeft gehad
LINKquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar schede binnen' - verhalen?
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Van die 'Gretig drong zijn fiere lans haar gewillige schede binnen' - verhalen?
AP mocht dromen dat hij überhaupt verkering hadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
ik ben 14, na de vakantie zit ik in klas 3 en dus niet op de basisschool en AP mocht dromen dat hij verkering met mij had. En nu moet ik even de was buiten hangen, ik lees het zo wel weer.
quote:
Banned zonder iets gezegd te hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heeft AP vandaag geen herkansing date met die golddigger?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
AP mocht dromen dat hij überhaupt verkering had
"Alfonso perste zijn lid diep en hard in de liefdesgrot van TS, het voelde goed maar door de haarscheurtjes moest ze toch haar tranen bedwingen."quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je leert snelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Fairydust het volgende:
Och jezus nee hé. Laat ik maar nooit meer een topic openen, het krijgt toch altijd dezelfde topicwending.
Vertel anders een verhaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:48 schreef Fairydust het volgende:
Och jezus nee hé. Laat ik maar nooit meer een topic openen, het krijgt toch altijd dezelfde topicwending.
quote:
Ik ook! Eerst zachtjes tegen die billetjes en dan steeds harder petsen!quote:
Arme AP.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:36 schreef Fairydust het volgende:
Ze gilt wel als je in haar kont port. Maar dat terzijde. *gniffel*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook! Eerst zachtjes tegen die billetjes en dan steeds harder petsen!
Lolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:51 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Ze gilt wel als je in haar kont port. Maar dat terzijde. *gniffel*
JA !!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Heeft AP vandaag geen herkansing date met die golddigger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |