Nou, ik heb dus sinds zaterdag met een jongen die ik ken van internet, ik kende hem al een half jaar ofzo en ik vond hem ook al best wel lang leuk, ik noem hem maar even M. Hij had dus in zijn msnnaam M

Monique gezet, en nog een heel zwijmelverhaal in zijn persoonlijke bericht. Ik vond het lullig om dan niks in mijn msnnaam te zetten maar ik schaam me er nogal voor dat ik internetverkering heb (dat heb ik vaker dan RL verkering

), dus ik zette alleen in mijn naam iloveyouboy

en in mijn persoonlijk bericht we are forever

. Nu kwam ik dus gisteren bij het zwembad een vriendin tegen, ongeveer mijn beste vriendin. Toen ging ze al helemaal spastisch doen en vragen wie dat dan was en blabla. Leuk dat zij het altijd meteen aan de hele wereld vertelt als ze iets met iemand heeft, maar ik heb zoiets van: Ik heb iets met die jongen en niet met de hele wereld, dus waarom zou ik het vertellen? Nu begon ze net op msn dus weer te zeuren, ''met wie heb je nou? waarom lieg je er steeds over? '' (ik lieg niet, ik zeg het alleen niet) en toen zei ik dus gewoon dat niemand er iets mee te maken heeft. En toen kwam het. ''ach, het zal wel weer zo'n internetvriendje zijn xdXDDXxdxddxd XD'' Ja godverdomme, wat denk je waarom ik het geheim houd? Zij hoeft niet te klagen, zij hoeft 1x met haar ogen te knipperen en ze heeft al een nieuw vriendje. Niet iedereen heeft godverdomme zoveel geluk.
Klacht: Lees de OP maar, lurkers.