abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84162183
Na lang contact te hebben gehad met een leuk meisje, ge-sms't, ge-MSN't en haar op school gezien, besloten we om eens te daten. Nee, stop. Ik post geen foto's! Penisbaard heeft haar wel eens gezien en kan oordelen. We hadden al wel wat. Van alleen de sms'jes die ze stuurde kreeg ik al een 'fijn' gevoel dus dat moest bij die date helemaal goed komen.

Deze week woensdag hadden we afgesproken. Half 3 om precies te zijn. Ik kom 5 minuten te laat aangefietst en zie dat er een vriendin bij haar staat. We hadden toch alleen af gesproken? Gelukkig maar. Ik groette en de vriendin fietste weg met de smoes dat de melk te lang stond. Ik moest lachen toen. Een erg goed begin dus. Die avond daarvoor had ik al een plekje moeten bedenken om te daten. Ik vraag haar of we daar nou heen gingen fietsen. Ze vond het goed. We fietsen erheen...

Ik probeer het gesprek op gang te brengen, vraag haar dingen en bedenk onderwerpen. Het werkt niet. Haar gezicht staat op chagrijnig en het lijkt wel of ze geen zin heeft. We gaan op een bankje zitten. Steeds weer probeer ik het gesprek op gang te brengen. Alleen komt zij niet verder dan. "Oke", "Jij?" "Haha, ja", "Nee" en "Ja"... Ook is het probleem dat op het bankje wel een meter van mij af zit. Ik kan dus ook niks zien. Als jullie begrijpen wat ik bedoel... Dus schuif ik wat dichterbij.

Al dichterbij zittend zet zij haar zonnebril op en dat leek voor mij de uitgerekende kans: ik zet mijn zonnebril ook op en gluren maar.

Dan stel ik voor om een ijsje te gaan halen. Ik vraag wat ze wil en ik bestel het voor haar. Dan zegt ze dat ik even moet betalen omdat ze geen geld bij der heeft. Katjing. Daar gingen mijn zuurverdiende centen... Tot overmaat van ramp eet ze hem ook nog maar half op...

Dit was de druppel en realiseer me dat de date mislukt is. Ik vertel haar dat ik geen contact meer wil en dat ze helemaal niet leuk is. Daarna fiets ik snel weg. Bang voor wat komen gaat.

Klacht: date mislukt.
Klacht: meisje blijkt helemaal niet zo leuk.
Klacht: date kost me veel geld.
Klacht: niet goed kunnen 'kijken'.
Klacht: er spijt van hebben dat het uit is, omdat het wel een lekker meisje was.
Klacht: 9611Niels die dit berichtje stuurt: [NAAM VAN MEISJE] IK BEN EEN GOEDEN VRIENDIN VAN [MIJN NAAM]. WIJ SPELEN SAMEN ALTIJD WORLD OF WARCRAFT! GROETJENS NIELS.
in de hoop dat ze denkt dat ik een nerd ben.
pi_84162195

pics?
pi_84162250
Royal sadness
De klaagbaak is een machine.
pi_84162253
Aapeetoopiek
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_84162272
pics van je geld
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_84162280
twee ijsjes is veel geld?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_84162290
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef Virus3000 het volgende:
pi_84162301
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:39 schreef Virus3000 het volgende:
Die Magnums wel.
pi_84162309
HAHA
pi_84162316
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:40 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Die Magnums wel.
Van magnums worden chicks dik man.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:42:24 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_84162332
TS verdient niet eens genoeg om na 2 Magnums nog wat over te houden. .
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_84162341
TS is een domme eikel die nooit een vrouw zal krijgen.

Ten eerste, TS, ik zal je even wat uitleggen. Jij moet niet naar die date gaan met het idee dat zij "niet leuk" kan zijn of dat er wel of geen chemie is. Je moet beseffen dat die meid allang van jou is als jij dat wilt allang voordat jullie die date hebben gehad. Ga erheen met de volste overtuiging dat jij het mannetje bent.

Verder: betalen voor een vrouw is een logische eerste stap op weg naar neuken. Als ze jou voor haar laat betalen, betekent dat dat ze zich ook door je laat neuken. Als ze je zelfs smeekt om te betalen, betekent dat dat ze je eigenlijk aan het smeken is om haar te neuken.

Ten derde: wat ben jij voor een ploert als jij haar in haar gezicht zegt dat ze helemaal niet leuk is terwijl jij zelf zo'n eikel bent dat je niet eens een ijsje voor haar wilt kopen?

Faalhaas!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_84162343
Haha TS heeft een kut wijf uitgezocht. Mijn laatste 2 gingen deze week wel goed.
pi_84162349
quote:
Klacht: date kost me veel geld.
Wow, wel 70 hele eurocenten.

AdvancedPower
pi_84162355
Lol pwnd. Had ze nog wat terug gesmst?

Ik had ook een keer zo'n date, alleen ik ben dan weer zo lullig om haar weg te pesten in plaats van zelf weg te gaan
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:43:44 #16
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_84162362
Maar heb je nog wel op haar gefapt? Dat je je snikkeljerren in haar omgekeerde vuvuzela uitblaast?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:43:56 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_84162369
AP topic
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 17 juli 2010 @ 10:44:05 #18
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_84162372
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
TS is een domme eikel die nooit een vrouw zal krijgen.

Ten eerste, TS, ik zal je even wat uitleggen. Jij moet niet naar die date gaan met het idee dat zij "niet leuk" kan zijn of dat er wel of geen chemie is. Je moet beseffen dat die meid allang van jou is als jij dat wilt allang voordat jullie die date hebben gehad. Ga erheen met de volste overtuiging dat jij het mannetje bent.

Verder: betalen voor een vrouw is een logische eerste stap op weg naar neuken. Als ze jou voor haar laat betalen, betekent dat dat ze zich ook door je laat neuken. Als ze je zelfs smeekt om te betalen, betekent dat dat ze je eigenlijk aan het smeken is om haar te neuken.

Ten derde: wat ben jij voor een ploert als jij haar in haar gezicht zegt dat ze helemaal niet leuk is terwijl jij zelf zo'n eikel bent dat je niet eens een ijsje voor haar wilt kopen?

Faalhaas!
pi_84162381
Spijtig jongen.
London City B-52 Jazzbass
pi_84162397
quote:
Klacht: er spijt van hebben dat het uit is, omdat het wel een lekker meisje was.
Leg dat eens uit was het aan dan voor je eerste date?
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_84162410
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:45 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Leg dat eens uit was het aan dan voor je eerste date?
pi_84162428
weer 2 dure euro's kwijt.
pi_84162433
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:43 schreef xyzyx het volgende:
Lol pwnd. Had ze nog wat terug gesmst?

Ik had ook een keer zo'n date, alleen ik ben dan weer zo lullig om haar weg te pesten in plaats van zelf weg te gaan
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
quote:
Sorry dat ik je middag verpestte. Het spijt me zo. :$ xx Kus

Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
pi_84162439
Jammer voor je AdvancedPower. Volgende keer beter.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_84162455
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]

Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
O doetje, het klikt gewoon niet. Punt uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')