of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mistquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef Dromer het volgende:
Tsk.. wel die waardeloze Tattoo in de OP, maar de Spica niet.
1. stel je niet aan vuile torrents downloader.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
of maak zelf een beter overzicht of stuur me een pm of quote dat je de spica(of een ander toestel) mist
Als je mensen zo loopt af te zeiken komt er nooit een goede OP
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Zwansen het volgende:
Godver, nu al voor de derde keer gehad dat mn tijdens of na een sms iets vastloopt. Dit keer was het proces.com.andoid.mms.
Op zich geen probleem, maar hij restart helemaal en ben daarna al mijn smsjes kwijt.
Dit heb ik nu al voor de derde keer in een maand tijd ofzo.
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er zijn apps die je sms-jes backuppen.
Ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:12 schreef Devolution het volgende:
Vreemd zeg, ik heb daar echt geen last van. En je gebruikt alleen de standaard SMS app toch?
Wat ze dus niet doen. Het is sowieso handig voor als je je telefoon weer eens in een rioolput laat vallen oid.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar dat moet toch niet nodig zijn? Ik wil gewoon dat mn smsjes lekker blijven staan waar ze horen.
[..]
Ja.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone Android was Android de iPhone lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple Google.
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:14 schreef WSquater het volgende:
Even de boel hier opnaaien;
Zonder de iPhone was Android lang niet wat het nu is. All glory to mighty Apple.
precies, goedkope verkooppraatjes zijn het. omdat zij het eerste waren, betekent het nog niet dat ze de besten zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:57 schreef Devolution het volgende:
[..]
En zonder Motorola was de iPhone lang niet wat het nu is. Dat wil nog niet zeggen dat zij goede producten maakten.
quote:Sony Ericsson geeft Android prioriteit.
Sony Ericsson-topman Bert Nordberg gaf bij de presentatie van de kwartaalcijfers aan vol voor Android te gaan. "Ik wil dat we het grootste aandeel in verkochte Android-telefoons in de wereld hebben. Als je mondiaal kijkt, dan gaat de strijd echt tussen Android en de iPhone."
De Japans-Zweedse joint venture is dus van plan te stoppen met één van de twee andere besturingssystemen die het voert. Óf Symbian óf Windows Mobile gaat eruit. Welke het wordt, laat topman Nordberg nog in het midden. Begin vorig jaar heeft de Amerikaanse gsm-maker Motorola al Windows Mobile gedumpt, ten gunste van Android.
Als WindowsMobile7 flopt/tegenvalt is het einde verhaal voor Windows op de markt. Denk niet dat aandeelhouders nog een keer zoveel miljard willen weg gooien.quote:
APNdroid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
Als ik het zo lees is dat precies wat ik hebben moet, bedankt!quote:
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:48 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb ook een vraag.
Hoe zet ik alle dataverbindingen (m.u.v. standaard mobiele netwerk t.b.v. bellen e.d.) uit? Ik ga wel eens in Belgie naar de bioscoop en het lukt me alleen in Airport modus maar dan kan ik dus ook niet bellen.
Belgie maakt me nog niet zo gek veel uit maar binnenkort 2 weekjes Italie..
klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:33 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is bij veel foons niet nodig aangezien in het menu al standaard staat ingesteld dat roaming niet mag.
APNdroid is dan dus overbodig, in de meeste gevallen.
Menu --> Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> Gegevensroaming (afgevinkt)
(Android 2.1)
Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef skittelman het volgende:
[..]
klopt maar apndroid kan je ook als widget op je homescreen zetten, scheelt weer klikken
Van de maker van APNDroid:quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat heb je dus alleen nodig als je internet in het buitenland een keer aan wil zetten. Als je het standaard uit wil hebben, heb je die widget niet nodig.
Ok, bijzonder. Ik kom zeer geregeld in het buitenland en gebruik dan geen APNdroid, maar heb roaming gewoon uitgeschakeld staan. Ik zie op mijn rekeningen iig geen extra kosten voor dataverkeer in het buitenland, dus bij mij gaat het goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:
[..]
Van de maker van APNDroid:
Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.
Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.
Bron: http://www.martinadamek.com/2008/12/18/apndroid/
Volgens google heb je geen task killer nodig. het is echter wel handig mocht een corrupte app vastlopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef LordLynx het volgende:
Van de week een Galaxy S gehaald, bevalt goed maar heb nog wel wat vraagjes. Even de 2 die me nu het meest bezighouden:
Sluit Android apps echt af, of laat hij ze standaard in de achtergrond draaien? En in dat geval, hoe schakel je een app helemaal uit, heb je daar iets als taskkiller voor nodig?
Bestaat er een app die de vluchtinformatie van de hele wereld kan doorzoeken? Ik kan er alleen 1 vinden voor de VS..... en bestaat er een app die de NS tijden kan volgen?
Gebruik je internet nou maar goed, dan gaat de FUP omhoogquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Net mijn eerste smartphone gekochtEen HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen
en ook van het nut van apps.
Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal nietMaar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
Ik ben laatst in Duitsland geweest en heb het gevoel dat die toch een verbinding met het internet heeft gemaakt ondanks dat ik roaming had uitstaan.Straks maar even kijken als de nieuwe rekening bij T-Mobile online staat.Heb nu voor de zekerheid ook AONdroid gedownload.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:27 schreef kavorka het volgende:
[..]
Van de maker van APNDroid:
Well, I have unlimited data plan (hmm, with 150MB FUP), but if you are in the roaming, with disabled roaming data access in phone's settings, some 3rd party applications can still access the internet.
Geen flauw idee of dit kan (apps die dataverbindingen opzetten in het buitenland, terwijl roaming uitstaat), maar voor de zekerheid toch maar APNDroid erop gezet.
Bron: http://www.martinadamek.com/2008/12/18/apndroid/
Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:08 schreef Grrommit het volgende:
Net mijn eerste smartphone gekochtEen HTC Legend met verlenging van m'n oude abo en eindeloos online van hi voor 2,50 erbij. 't Is dat 't zo goedkoop was dat ik dacht hm wel grappig maar ik zie nog niet echt veel toegevoegde waarde, maar ik nodig jullie uit om me er van te overtuigen
en ook van het nut van apps.
Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)quote:Heb alleen opeens 3x 't programmatje aandelen op m'n bureaublad staan en dat wil ik helemaal niet want dat interesseert me helemaal nietMaar ik heb geen idee hoe ik het weg moet halen. Dus als iemand dit weet zou het fijn zijn als diegene het met mij deelt
Het is niet dat ik het niet leuk vind, ik heb alleen nog geen idee wat ik er mee zou moeten doen, maar zo´n ov app lijkt me inderdaad handig want ik merk dat internet op zichzelf niet heel lekker werkt. En ik wil vooral ook de gameboy appquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Iemand die het niet al een beetje leuk vindt is niet snel te overtuigen. Ik vind echt niet dat íedereen aan de Android moet. De Legend is natuurlijk wel weer een mooie telefoon om te zien.![]()
[..]
Kun je het niet gewoon verwijderen door er lang op te drukken en naar de dan verschenen prullenbak te slepen? (nofi: maar dat zou wel erg basic zijn)
qua android modellen niet echt, maar navigatie werkt met google maps prima. het mooie is, als je je contacts goed bijhoudt, met adres enzo, dan kun je gewoon een naam invullen, en dan daar naar toe navigerenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":
* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)
* met het ding moet navigeren goed werken..
Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.
Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?
Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
Motorola Milestone.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:00 schreef neo2000 het volgende:
Mijn vriendin wil graag een nieuwe smartphone.. Maar, ze heeft daarin 2 "eisen":
* het ding moet een qwerty tobo hebben, dan blijft er al niet veel over.. (sommige oudere SE modellen?)
* met het ding moet navigeren goed werken..
Met deze "eisen" in het achterhoofd blijft er weinig over. Op OS vlak heeft ze nu een telefoon met Windows mobile.
Google levert veel info over google maps implementatie e.d., maar goed, ik lees liever hands-on ervaringen. Ze gebruikt nu TomTom mobile, weet niet of er iets beschikbaar is voor Android wat enigzins in de buurt komt qua functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid?
Als iemand overigens nog tips heeft m.b.t. telefoons met qwerty tobo, i'm all ears. Ik kom met Android niet veel verder dan de tmobile G1..
dat is een samsung.... samsung is kutquote:
Of de LG GW620 (als je minder geld hebt te besteden)quote:
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef marcel-o het volgende:
Dit kwam k op Tweakers tegen
http://www.engadget.com/2(...)eplacing-your-virtu/
vette shit
Ik krijg het toch echt niet voor elkaar om mijn Galaxy het signaal te laten verliezen....quote:
Je hebt nog de Sony Ericson X10 mini Pro. Die heeft een fysiek qwerty keyboardje.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:44 schreef neo2000 het volgende:
Milestone blieft ze niet (da's dus toch Android?) terwijl ik het zelf een van de mooiste telefoons vind, en LG, tsjah.. Die heeft het een beetje verpest met support (lees: het compleet afwezig zijn van) op andere telefoons. Hopelijk is dit met Android beter, en hebben ze minder "ontwerpfoutjes" zoals een niet-werkende toetsvergrendeling. Toch aardig essentieel op een telefoon..
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy Squote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Sinds vandaag kom ik met mijn Galaxy S alleen nog op de mobiele versie van fok.Kan het ook nergens veranderen.Iemand tips hoe ik weer de normale website op mijn mobiel krijg?
Kon je in het begin wel op de normale website? Bij mij namelijk wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy S
met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:50 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten voor m'n Galaxy S
Bedankt voor de tip.Het forum werkt nu wel en als ik naar de frontpage wil dan moet ik wel het adres compleet invullen.Als ik alleen fok.nl invul kom ik nog steeds naar de mobiele site.Vreemd, vaak als je naar een mobiele site gelinkt wordt heb je aan de onderkant de mogelijkheid om voor de desktop versie te kiezen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:09 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met de pc op fok! aangeven dat je de huidige layout ook op mobiel wilt?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef Ireyon het volgende:
Die developer van de Buienalarm app hangt hier toch ook ergens rond? Wat een held, heeft de laatste 24 uur al 3x m'n leven gered
Zo'n timer zit toch standaard in Android? In hetzelfde menu waar je je alarm kan instellen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.quote:
Dan zou ik het, helaas voor jou, niet weten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:14 schreef P.F het volgende:
Ja ik heb een klok, maar daar kan ik niet op klikken.
HTC Widgets hè.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:13 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hmm... heb zelf een HTC Hero, en die heeft het wel gewoon bij klok staan.
Heb je geen klok op je homescreen oid staan, waarop je kan klikken?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Tiffany Nieuwland werkt bij Conde Nast (een erg groot bedrijf die magazines bezit oid) als promotioneel manager (toevallig he), en de 5 anderen hadden 500 a 1000 followers die nu dus allemaal lovende woorden over Samsung te zien krijgen; slimme actie dus.
Er is trouwens een hele lading met bedelaars die ook vroegen om een gratis Galaxy S sinds een paar uur geleden, en tot nu toe is er 1tje met 1200+ followers die er een aangeboden heeft gekregen. Dure maar slimme marketing.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:51 schreef Dromer het volgende:
En als deze acties meer publiciteit krijgen hebben ze nog meer reclame gescoord voor de prijs van wat telefoons.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Ik heb Egg Timer werkt lekker simpelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef P.F het volgende:
Ik zoek een soort kookwekkertje, dat wanneer ik bijv 15 minuten invoer hij na 15 minuten afgaat. Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:36 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Een paar telefoons weggeven is niet bepaald dure marketing, kost Samsung bijna niks.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er is een beta van Rock Player te downloaden waarmee het kan als het goed is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef skittelman het volgende:
Vind die wildfire eigenlijk wel een vet toestel, mocht mijn Legend ooit dood gaan word de wildfire de opvolger!
quote:
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm ja... de Legend zit in het hogere segment waar de Wildfire een budget telefoon is met een lagere resolutie, net als de Tattoo, TFT ipv Amoled en zelfde CPU als de Hero. Ik denk dat ie zich heeft blindgestaard op het uiterlijk zonder de specs te checken.
Op de Galaxy S kan je Divx afspelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Volgens mij heeft die Symbian.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef joostieh het volgende:
weet iemand of sony ericsson vivaz pro ook android is ?
Desire is sowieso moeilijk leverbaar dus is de vraag nog of je die aankomende woensdag ergens kunt halen is erg klein. Ik weet dat ze bij ons iig niet de deur uitgaan bij een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
tjah dat kan aan veel dingen liggen. klantwaarde, aanbieding. Veel mensen willen geen 2jaar verlengen. Maar een Desire is wel een van de duurdere toestellen.Dus ja, de kans is groot dat je bij moet betalen (niet zoveel als bij een iPhone thoughquote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.
Moet je dan echt bij de meeste abonnementen bij betalen voor een desire?
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.
Over de kwaliteit van Samsung.... ik heb vroeger een Samsung gehad (zo'n clamshell) en dat is de telefoon waar ik het langst mee gedaan heb ooit, afgelopen 3 jaar heb ik 3 HTCs versleten, eerst een TYTN2 die na een krap jaar geen ontvangst meer had, toen een Diamond die continu bleef crashen en daarna een SE X1 (geproduceerd door HTC) waar ongeveer elke functie uitviel na een dik jaar. Dus wat betreft de kwaliteit heb ik zeker geen hoge pet meer op van HTC. De Samsung zullen we zien hoe die is.....
de schuld van..? De klant die er onkundig mee om ging, of van operators die er custom roms op zetten?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef skittelman het volgende:
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:30 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Galaxy ga. Hij kan meer, en de Desire heeft nog en levertijd van zes weken
Goede hardware lijkt mij belangrijker dan goede software. Het laatste kun je makkelijker vervangen. De homescreen-replacements worden steeds beter. (Launcher Pro bv.)quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |