Ik heb nog steeds echt zoveel last van mn been dat ik er gewoon sacherijnig van wordquote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Groofsken het volgende:
Hoe is trouwens met jullie conditie en dergelijke gesteld? Ik ga deze zomer 3 keer in de week zwemmen heb ik besloten (ik heb 6,5 week vrij). Ben vanochtend voor het eerst geweest (op de fiets naar het zwembad ook!), en het voelt nu al goed.
Ik word helaas in een andere stad geopereerd... dus ik weet niet of dat een optie is.Maarja, eerst even afwachten of ik tzt uberhaubt nog wel voeding geef.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:28 schreef Twinkly het volgende:
Amaranta wat naar die onzekerheid over de borstvoeding als je geopereerd moet worden. Maar pijn blijven houden is ook niet fijn natuurlijkKan hij niet bij je drinken terwijl je in het ziekenhuis ligt, dat iemand hem langs brengt? Of is dat te zwaar?
Als ik mijn schema van vandaag ga introduceren, dan zit ik ook nog 'maar' op 3 keer bv, is dat dan te weinig voor nu?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:37 schreef Chan het volgende:
Veel aanleggen wil ik het liefst niet doen, we zijn eindelijk op 3 voedingen nu en dat is in principe gewoon genoeg voor hem, hij is haast 1 jaar..
Je productie stabiliseert zich rond de 9 maanden, als je voor die tijd teveel voedingen afbouwt kan het zijn dat de productie helemaal stopt.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef amaranta het volgende:
Als ik mijn schema van vandaag ga introduceren, dan zit ik ook nog 'maar' op 3 keer bv, is dat dan te weinig voor nu?
hmm dan hou ik er nog 1 voeding inquote:Op maandag 19 juli 2010 15:48 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Je productie stabiliseert zich rond de 9 maanden, als je voor die tijd teveel voedingen afbouwt kan het zijn dat de productie helemaal stopt.
Zo'n actie zou de mijne kunnen zijn... Trouwens, als mijn kind erin zit zou ik gewoon mn ruitje inslaan... Mn auto is toch geen reet waard.. Mn kind wel.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:21 schreef Vlindur het volgende:
Ik moet even mijn verhaal kwijt..
Rienk en ik waren wezen winkelen, eerst even naar het centrum en toen nog even boodschappen bij de AH. Dus we komen terug, (Rienk lag lekker te slapen in de maxicosi) en ik zie dat ik zijn autodeur nog open had staan. Gelukkig lag alles er nog in en ik zet Rienk in de auto, gooi daarna mn tas er achteraan en loop om om mijn deur open te doen. .. Op slot.. shit! -probeert andere deur- ook dicht. *GODVER, OP SLOT!* Dus ik ben gelijk J. op. "luister, Sleutels in de auto, rienk in de auto, deur op slot; wat nu?" We besluiten de buren te bellen, onze reserve huissleutel ligt buiten en de reserve auto sleutel in de meterkast, dat hij die even moet brengen. Maar ze zijn niet thuis. Ik probeer een andere buurman te vinden in de gids, staan er niet in *paniek* bel de politie stelt iemand voor. Dus ik bel "Nee sorry mevrouw, daar komen we niet voor, je kan wel de anwb bellen" Einde gesprek. Dus ik ren weer naar binnen, en krijg het nummer van de anwb, dus ik bel. Blijk het de winkel te zijn. *fuck* ze geeft me het nummer en in bel. Tering wat duurt dat lang. Maar gelukkig, ze komen er aan. (Ik ben geen lid, J is lid.) Na een poos zie ik ze eindelijk verschijnen. Rienk huilt inmiddels en ik kan niks dan hem huilend toe spreken vanaf buiten.. Als de man binnen bereik is schreeuw ik hem toe "kan me niet schelen hoe je het doet, maar haal mn zoon er uit!" De man ziet dat mn raam openstaat (zo'n 3cm) en pakt een lange stang. En wipt zo mn deurhendel open. Hij duikt de auto in en doet Rienk zn deur open.
Ik vis een helemaal beplakt jongetje uit de auto dat gelukkig gelijk ophoudt met huilen en rustig rondkijkt..
De man hoeft verder niks, ook geen gegevens van mij maar zal nog wel even de politie bellen, want dit was schandalig.
Al met al heeft het nog geen half uur geduurd gelukkig.
Ik ben nog steeds helemaal van slag. En achteraf bedachten we nog dat we het raam in konden slaanNou ja. Rienk is helemaal in orde, die ligt nu te keten in bed dus denk dat ik hem nog maar even weer uithaal. Hij heeft gelijk gedronken daar want ik had een fles water mee voor hem..
Bwuh
oh ik las het verkeerd om/quote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef Vlindur het volgende:
Amaranta, de politie wilde juist niet komen. Dat vond hij schandalig en zou daarom nog wel even bellen.
(doen alleen bij mij de smiley's het niet? Niks werkt qua knoppen :[
Zei ze dat er ook nog bijquote:Op maandag 19 juli 2010 16:35 schreef Nijna het volgende:
Pff Vlinder gelukkig dat de ANWB je zo netjes te hulp is geschoten!
Iris die heeft het voor elkaar gekregen om zelf haar jurkje (met drukknopen) uit te trekken in bed....
Kom ik boven staat ze te springen in bed, jurkje ernaast gesmeten... hoi mam
Ja, dat zeg ik ook zo, van afstand. Maar schrik en stress doet een hoop met je probleemoplossend denkvermogen.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo'n actie zou de mijne kunnen zijn... Trouwens, als mijn kind erin zit zou ik gewoon mn ruitje inslaan... Mn auto is toch geen reet waard.. Mn kind wel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Ssserpente het volgende:
Whaaah! Lente staat los! Net op het strand duwde ze zichzelf vanuit hurkstand zo omhoog. En ze bleef wel een seconde of vijf staan.
Ze zeggen altijd dat ze er minder last van hebben hoe later ze komen. Dus laten we duimen voor Leahquote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef lily het volgende:
Oh bah...doorkomende kiezen![]()
Leah heeft nog geen tandjes. Ik zie er best tegenop...vind het zo zielig altijd..
en Groof, 6,5 week vakantie....jaloers
Zoals ik al zei kreeg Ivan toen 4x180ml (24 schepjes in totaal) en stapten we bij 7 maanden over op 3x180ml (18 schepjes in totaal). Ik denk dat het aantal schepjes ergens daar tussenin zit. Het minimum aan vocht is volgens mij inderdaad 500ml.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben hier nog voor een laatste vraag en dan zal ik me koest houden tot Tessa echt 6 maanden isHoeveel schepjes voeding hebben kindjes van 6 maanden nodig op een dag? En hoeveel vocht minimaal?
Ik heb vandaag voor het eerst een pyamapapje gegeven (vanille), maar kan nergens vinden op het pakje hoeveel schepjes poeder erin zit. Heb zo'n k-e-k ding gekocht, kijken of Tessa er beter op slaapt (en het is ook 200 ML ipv de 250 die ik haar normaal gaf)
Grappig he, dat dat zoveel kan verschillen? Lente is dan motorisch wel vrij snel, maar verbaal komt er nog niet meer uit dan een gericht 'da' al ze de poes ziet. Ze brabbelt wel, maar 'mama' of 'papa' heb ik 'r nog niet horen zeggen. En volgens mij duurt dat ook nog wel even.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef sproet-je het volgende:
Lente, wat ben jij toch een rappe dame! Lente en minisproetje schelen een paar weken maar hier wordt nog niet eens gekropten ofzoiets.
Da's grappig, hierin staat voor Lente d'r leeftijd 1-2 x 200 ml, terwijl ze elders tot een jaar 500 per dag aanbevelen. Ik gok dat Lente nu door mijn belabberde productie net aan de 200 ml melk (borstvoeding) per dag komt. De cb-arts vroeg wat ze verder nog eet op een dag (2 x brood met roomboter en beleg, 1-2 x fruit, avondeten en yoghurt) en vond het prima.quote:
ja, echt heh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef Ssserpente het volgende:
Grappig he, dat dat zoveel kan verschillen?
Zo zielig he? Maar ook zo schattig tegelijkertijdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:08 schreef Ca.ra het volgende:
Zo zit je tegen mama aangeplakt als je koorts hebt en niet kunt slapen:
[ afbeelding ]
Bovenstaande ff in de herhalingquote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef DaviniaHR het volgende:
van het lepeltje blieft madam niet te eten, enkel stukjes. laat schoonmoeder nu net weigeren om stukjes te geven, dus aviva eet niets/nauwelijks bij schoonmoeder.ze wil ook geen broodkorstje geven, en als i wil uitleggen hoe ik die stukjes doe, loopt ze weg.
beetje jammer. aviva is ook 6 dagen/wk van de speen af, maar schoonmoeder heeft een nwe gekocht voor daar
![]()
![]()
Waarom weigert je schoonmoeder het? Ik zou de discussie toch nog een keer aan gaan. Je wilt het beste voor je meisje en er is niemand die dat niet zou kunnen snappen, ook je schoonmoeder niet. Toch? Bovendien zijn er een heleboel argumenten waarom het juist goed is om stukjes te geven, die kan ze toch niet zomaar naast zich neerleggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Bovenstaande ff in de herhalingwat zouden jullie doen? ergens denk ik 'tis maar voor 1 dag, geen zin om het gevecht aan te gaan' aan de andere kant is het mijn kind, mijn opvoeding, en als ik zie dat aviva niet of nauwelijks van een lepeltje eet, doen we dat dus lekker niet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |