SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed. Gezellig grietje dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef Marlinde het volgende:
Groof: Ik was ondertussen bezig met Tessa, dus meerdere reacties alweer
Fruit en groente wat ik geef zijn maar een paar mini hapjes, gewoon meer voor de smaak
Broodkorstje mag toch al met 6 maanden, dacht dat dat in het CB boekje staat?
Met Tessa gaat het verder super, behalve het slapen 's nachtsDan kletst ze je de oren van je hoofd af
Maar ze is ontzettend lief en leuk en zo ontzettend vrolijk en sinds een paar dagen vind ze het leuk om dr tong uit te steken naar papa en mama![]()
Ze doet ons steeds vaker na met dr mooie snoetje
Amaranta: is rijstewafel goed voor kleintjes? Heb het zoveel gelezen, maar ik durf het niet zo goed aan. Wil ook liever pas koekjes ed geven als ze de 1 jaar voorbij is, aangezien van mn man's kant nogal overgewicht in de familie zit
Geopereerd, waarvoor? Jemig vervelend zeg!
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef Groofsken het volgende:
Amaranta, wat rot. Ik heb geen idee, kunnen babietjes het zo snel verleren als ze al zo lang drinken uit de borst? Pfff, vervelend zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achja, hij heeft in ieder geval die 6 maanden gehad die in eerste instatie mijn streven was. Alles wat hij meer krijgt is mooi meegenomen. Operen is na d evakantie dus wordt sept of okt, dan zijn we ook alweer wat maanden verder.
In de goedkope zit wel zout...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
In rijstwafel zitten bijna geen calorieen. Het is echt van een andere orde dan koekjes geven, waar suiker aan is toegevoegd. Op borstvoeding.com staat dat je vanaf 6 maanden rijstwafel of een broodkorst mag geven (zuurdesem of gist, om op te sabbelen). Ik denk dat een soepstengel ook oké is, maar dat weet ik niet zeker.
0.2% of zoiets, dus te verwaarlozenquote:
klopt, mijn heeft zaterdag boodschappen gedaan en heeft elcheapo rijstwafels meegenomen, en op de verpakking stond dat ze met zeezout zijn/warenquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
klopt, mijn heeft zaterdag boodschappen gedaan en heeft elcheapo rijstwafels meegenomen, en op de verpakking stond dat ze met zeezout zijn/waren
Ikz ou een rijstewafel geven. Maar kan niet uitleggen waarom.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:04 schreef Marlinde het volgende:
Ik typ te langzaam
Claudia: De reden dat ik Tessa grotere flessen geef is omdat ze simpel gezegd niet meer flessen wilt. In de ochtend heeft ze heel erg honger en gaat ze huilen als ik een fles van 180 geef als die op is en hetzelfde in de avond.
Ze krijgt overigens wel nog Fv in een oefenbeker extra, wat dus eigenlijk neerkomt op de 4de fles (bij elkaar)
Wat vaker minder geven heb ik meerdere keren geprobeerd, maar het ze weigerd echt meer uit de fles te drinken, 3 keer op een dag is max en meestal is de middagfles ook nog erg moeilijk erin te krijgen.
Groof: Het is een ontzettend gezellig moppie! Ach ik heb liever een kletsend moppie dan een huilend moppie in de nachtHet liefst natuulijk een slapend moppie, maargoed komt (hopelijk) vanzelf
Nijna: Ja het zijn ook grote flessen, maar ik wil wel dat ze voldoende vocht binnen krijgt en meer drinkt ze gewoon echt niet
Karin: Ja bijnaHet CB had verteld dat het prima was aangezien ze toch voldoende vocht binnen moet krijgen.
Hmmz nu begin ik toch een beetje te twijfelen
Maar wat zou dan beter zijn, een rijstewafeltje of een broodkorstje (met 6 maanden)
Oh, die moet ik ook nog kopenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ondertussen al over soepstengels ging
.
Maar dat is procentueel héél weinig en die dingen wegen al bijna niets. Bij 7 maanden krijgen ze brood en daar zit wel ontzettend veel zout in.quote:
Ik hoop dat dat slanke komt omdat hij de lengte ingaat? Afvallen is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:07 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben ook begonnen met een rijstewafel. R krijgt er trouwens nogsteeds nauwelijks wat van binnen. Ik vind hem ook steeds 'slanker' worden.
Ik ga in augustus een week kamperen met die twee kleine guppen. Dapper hè. In een tent!
Misschien moet ik dat een keertje doen ja. Al maak ik me niet echt zorgen hoor. Al met al (flessen dus wel heel hard meegerekend) krijgt hij echt wel genoeg binnenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:10 schreef Marlinde het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden en tot over ruim 2 weken![]()
Groof: wat leuk zeg, kamperen!Vroeger altijd gedaan met mn ouders en 4 broers
En dat was altijd feest
Kan je niet naar het weeguurtje voor R?
Nu ga ik weer snel terug naar de kleine babiesTot snel
Het zuidenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat slanke komt omdat hij de lengte ingaat? Afvallen is natuurlijk niet de bedoeling.
En kamperenleuk!
Waar ga je naartoe?
innepin, ik zag jouw Willow in het fototopic langskomen, sjonge waar is de baby gebleven? Grote dame al!
En Miss Sly, wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, ben benieuwd of Senna lekker in de taart heeft lopen graven
Neem jij die van jou allebei mee? Ik wil Fabian ook weer zien! Volgens mij is het zo'n ander ventje dan de vorige keer dat ik hem zag.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:14 schreef amaranta het volgende:
Oh, ik kan niet wachten tot volgende week Groof! Dan zie ik je kiddies weer.
Aan dit advies heb je nu niks, maar het kan zo zijn dat dit verandert als ze meer van haar vaste voedsel gaat eten. Ik geef Ivan tegenwoordig 's ochtends in plaats van een papfles eerst een boterham voor de granen en daarna zijn fles (maar zou dat ook andersom kunnen doen) en het zou heel goed kunnen dat Tessa dan ineens wel genoegen neemt met een kleinere fles. Maar goed, dat zie je wel tegen de tijd dat ze brood mag.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:04 schreef Marlinde het volgende:
Ik typ te langzaam
Claudia: De reden dat ik Tessa grotere flessen geef is omdat ze simpel gezegd niet meer flessen wilt. In de ochtend heeft ze heel erg honger en gaat ze huilen als ik een fles van 180 geef als die op is en hetzelfde in de avond.
En wat denk je dat er gebeurt als je een beker water aanbiedt in plaats van een beker melk en die 2e fles kleiner maakt? En zou ze fruit eten als je haar dat eerder aanbiedt, bijvoorbeeld om 11 uur?quote:Ze krijgt overigens wel nog Fv in een oefenbeker extra, wat dus eigenlijk neerkomt op de 4de fles (bij elkaar) Wat vaker minder geven heb ik meerdere keren geprobeerd, maar het ze weigerd echt meer uit de fles te drinken, 3 keer op een dag is max en meestal is de middagfles ook nog erg moeilijk erin te krijgen.
ja, en zoals het er nu uitziet zit ik de hele maand augustus in Spanjequote:Op maandag 19 juli 2010 14:16 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Neem jij die van jou allebei mee? Ik wil Fabian ook weer zien! Volgens mij is het zo'n ander ventje dan de vorige keer dat ik hem zag.
Jij zit in Spanje hè? In de week van 7 augustus?
Huh? Hoezo zoals het er nu uitziet? En dat is toch juist fijn? Huh?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, en zoals het er nu uitziet zit ik de hele maand augustus in Spanje
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
@ groof het zuiden van Nederland bedoel je?
Mijn man gaat maar 2 weken, en in principe zouden we met zn allen terugrijden. Maar ik overweeg om met de kids nog langer in Spanje te blijven. En mijn moeder vliegt dan met mij en de kinderen terug. Alleen in het vliegtuig met 2 kinderen is geen haalbare kaart voor mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:20 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Huh? Hoezo zoals het er nu uitziet? En dat is toch juist fijn? Huh?![]()
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn man gaat maar 2 weken, en in principe zouden we met zn allen terugrijden. Maar ik overweeg om met de kids nog langer in Spanje te blijven. En mijn moeder vliegt dan met mij en de kinderen terug. Alleen in het vliegtuig met 2 kinderen is geen haalbare kaart voor mij.
Ja, lekker dicht bij huis dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |