SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed. Gezellig grietje dusquote:Op maandag 19 juli 2010 13:56 schreef Marlinde het volgende:
Groof: Ik was ondertussen bezig met Tessa, dus meerdere reacties alweer
Fruit en groente wat ik geef zijn maar een paar mini hapjes, gewoon meer voor de smaak
Broodkorstje mag toch al met 6 maanden, dacht dat dat in het CB boekje staat?
Met Tessa gaat het verder super, behalve het slapen 's nachtsDan kletst ze je de oren van je hoofd af
Maar ze is ontzettend lief en leuk en zo ontzettend vrolijk en sinds een paar dagen vind ze het leuk om dr tong uit te steken naar papa en mama![]()
Ze doet ons steeds vaker na met dr mooie snoetje
Amaranta: is rijstewafel goed voor kleintjes? Heb het zoveel gelezen, maar ik durf het niet zo goed aan. Wil ook liever pas koekjes ed geven als ze de 1 jaar voorbij is, aangezien van mn man's kant nogal overgewicht in de familie zit
Geopereerd, waarvoor? Jemig vervelend zeg!
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:55 schreef Groofsken het volgende:
Amaranta, wat rot. Ik heb geen idee, kunnen babietjes het zo snel verleren als ze al zo lang drinken uit de borst? Pfff, vervelend zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.achja, hij heeft in ieder geval die 6 maanden gehad die in eerste instatie mijn streven was. Alles wat hij meer krijgt is mooi meegenomen. Operen is na d evakantie dus wordt sept of okt, dan zijn we ook alweer wat maanden verder.
In de goedkope zit wel zout...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
In rijstwafel zitten bijna geen calorieen. Het is echt van een andere orde dan koekjes geven, waar suiker aan is toegevoegd. Op borstvoeding.com staat dat je vanaf 6 maanden rijstwafel of een broodkorst mag geven (zuurdesem of gist, om op te sabbelen). Ik denk dat een soepstengel ook oké is, maar dat weet ik niet zeker.
0.2% of zoiets, dus te verwaarlozenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |